slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Ακυρώνονται και επαναλαμβάνονται οι Αυτοδιοικητικές εκλογές

Μετά την ανακοίνωση απόψε της απόφασης του Δ΄ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας το οπίο έκρινε αντισυνταγματικό το νόμο 3838/2010 που προβλέπει την ιθαγενοποίηση των αλλοδαπών που διαμένουν στην Ελλάδα
δημιουργείται μεγάλο θέμα.
Για το θέμα θα αποφασίσει η ολομέλεια.
Σύμφωνα με όλες τις πληροφορίες μας και επειδή η σημερινή απόφαση ήταν ομόφωνη , η ολομέλεια του Συμβουλίου Επικρατείας θα αποφασίσει το ίδιο.
Το Σύνταγμα, στο άρθρο 93 παρ. 4 ορίζει: "Τα δικαστήρια υποχρεούνται να μην εφαρμόζουν νόμο που το περιεχόμενό του είναι αντίθετο προς το Σύνταγμα" και το δίκαιο μας ορίζει ότι ο άκυρος νόμος όταν εξαφανίζεται άρεται και κάθε συνέπεια αυτού άρα ακυρώνονται οι εκλογές λόγω νοθείας
Αν λοιπόν ο νόμος κριθεί αντισυνταγματικώς οι εκλογές θα ακυρωθούν και θα επαναληφθούν..

η σύνθεση της Εκτελεστικής Γραμματείας του Διοικητικού Συμβουλίου της Ο.ΝΑ.Σ.

Μάρνη 33 Αθήνα 10432 Τηλέφωνο – Φαξ : 210 – 52 34 576 email : onas.naxos@yahoo.gr

Αθήνα 01 Φεβρουαρίου 2011

Στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ομοσπονδίας την 31 Ιανουαρίου 2001 , πραγματοποιήθηκε η εκλογή νέου Β΄ Αντιπροέδρου και νέου Γενικού Γραμματέα, μετά τις αντίστοιχες παραιτήσεις των Χατζούδη – Γρατσία Σοφίας και Σκυλάκη Θαλή. Στις θέσεις τους μετά από ψηφοφορία, αναδείχθηκαν οι Δημητροκάλλης Γιώργος και Καραπάτης Πέτρος.

Έτσι μετά την χθεσινή ψηφοφορία η σύνθεση της Εκτελεστικής Γραμματείας του Διοικητικού Συμβουλίου της Ο.ΝΑ.Σ. , έχει ως εξής :

Πρόεδρος : ΜΑΪΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Α΄ Αντιπρόεδρος : ΚΑΛΑΪΤΖΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

Β΄ Αντιπρόεδρος : ΔΗΜΗΤΡΟΚΑΛΛΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Γενικός Γραμματέας : ΚΑΡΑΠΑΤΗΣ ΠΕΤΡΟΣ

Ειδικός Γραμματέας : ΜΑΡΚΟΥ ΣΟΦΙΑ

Ταμίας : ΚΟΝΔΥΛΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ

Έφορος : ΛΙΑΔΑΚΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ

ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΜΑΪΤΟΣ ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΠΑΤΗΣ ΠΕΤΡΟΣ




Γιάννης Βρούτσης για τη νέα παράταση της διαδικασίας της περαίωσης

«Η αναξιοπιστία και η ασυνέπεια της κυβέρνησης, δεν έχουν τέλος. Με χθεσινή εγκύκλιο του (ΠΟΛ. 1019/28/01/2011), το Υπουργείο Οικονομικών, επανέρχεται και παρατείνει την εφαρμογή της περαίωσης μέχρι τις 18 Φεβρουαρίου 2011.

Θυμίζουμε τις κατηγορηματικές δεσμεύσεις της κυβέρνησης, σχετικά με την περαίωση:

Πρωθυπουργός (Θεσ/νικη 11/09/2010),

«……Σήμερα, ανακοινώνουμε μια γενναία ρύθμιση. Τραβάμε οριστικά μια γραμμή με το παρελθόν. Όχι για παραγραφή, αλλά για απελευθέρωση. Απελευθέρωση του επιχειρηματία από το παρελθόν. Απελευθέρωση των φορολογικών μηχανισμών από τις ανέλεγκτες χρήσεις. Όλο το παρελθόν. Μέχρι σήμερα…..»

Υπουργός Οικονομικών (Βουλή 30/09/2010)

«….Προφανώς, δεν είναι η πρώτη φορά, που γίνεται τέτοιου είδους περαίωση. Προφανώς, πολλοί υπουργοί οικονομικών στάθηκαν εδώ και είπαν ότι θα είναι η τελευταία φορά. Το ζητούμενο, δεν είναι να πω και εγώ το ίδιο πράγμα. Το ζητούμενο είναι να σας πείσω, ότι αυτό το οποίο γίνεται, γίνεται επειδή αλλάξαμε το φορολογικό σύστημα και επειδή βάζουμε καινούργιες αρχές, καινούργιους κανόνες για όλους…..».

Ποια η σκοπιμότητα της επέκτασης ενός μέτρου που νομιμοποιεί τη φοροδιαφυγή και στερεί τελεσίδικα πολλούς κρίσιμους φορολογικούς πόρους από τα Δημόσια Οικονομικά ;

Και μάλιστα όλα αυτά, λίγες μέρες πριν κατατεθεί ένα ακόμη φορολογικό νομοσχέδιο, στον πυρήνα του οποίου υποτίθεται ότι βρίσκεται η καταπολέμηση της φοροδιαφυγής.

Το σημαντικότερο είναι ότι η κυβέρνηση, με την επαναφορά της περαίωσης, δεν αποκαλύπτει μόνο την ανακολουθία των δεσμεύσεών της. Αντίθετα, στέλνει -για μια ακόμη φορά- μήνυμα σε όσους φοροδιαφεύγουν, ότι μπορούν να συνεχίσουν να το κάνουν, πάντα σε βάρος των συνεπών φορολογουμένων και των εσόδων του κράτους

ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΡΟΥΤΣΗΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΔ ΚΥΚΛΑΔΩΝ».

Όχι στην νεοταξίτικη κάρτα του πολίτη. Συμμετέχουμε όλοι στο συλλαλητήριο στο Σύνταγμα, την Κυριακή 6 Φεβρουαρίου, στις 12 το μεσημέρι.


Πατριωτικό Μέτωπο

Νίκης 33, 10557, Σύνταγμα, Αθήνα

Τηλ. 2103311642, Φαξ: 2103311652

Τηλ.Εκπροσώπου: 6980292626

www.pamet.gr, pametopo@gmail.com

Τα μέλη τους φίλους του, αλλά και ολάκερο τον ελληνικό λαό καλεί το Πατριωτικό Μέτωπο, να συμμετάσχουν στο συλλαλητήριο κατά της νεοταξίτικης κάρτας του πολίτη, την οποία με φασιστικό τρόπο, προσπαθεί να επιβάλλει η συμμαχία των τοκογλύφων-νεοταξιτών, που κυβερνάει τον τόπο.

Στο συλλαλητήριο που θα γίνει την Κυριακή 6 Φεβρουαρίου, στις 12 το μεσημέρι στο Σύνταγμα, όλοι οι Έλληνες, ανεξάρτητα από τον ιδεολογικοπολιτικό τους προσανατολισμό και τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις, πρέπει να πούμε όχι Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου »

Οι Πολίτες Κόντρα στο Καιρό για τη Συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου (31.1.2011)

Πολίτες Κόντρα στον Καιρό

Στη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου που έγινε στη Σύρο και πριν από τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, έγινε σύντομη ενημέρωση από τον Περιφερειάρχη για τις καταστροφές και τις πλημμύρες από την πρόσφατη κακοκαιρία σε Ρόδο, Κώ και Άνδρο και αναφέρθηκαν τα μέτρα που έχουν δρομολογηθεί για την αποζημίωση των πληγέντων και την αποκατάσταση των ζημιών. Στο θέμα αυτό τοποθετήθηκαν οι επικεφαλής όλων των παρατάξεων και συμφωνήθηκε να υπάρξει ειδική συζήτηση σε επόμενη συνεδρίαση για την πολιτική προστασία και τις πολιτικές πρόληψης.


Στη συνέχεια οι εκπρόσωποι της παράταξης μας Νίκος Συρμαλένιος και Παύλος Χρυσαφίδης ζήτησαν απαντήσεις σε έξι (6) θέματα που είχαν θέσει σε επιστολή τους, σχετικά με τη λειτουργία του περ. συμβουλίου και της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης συνολικά, που απορέουν από την εφαρμογή του νόμου. Τα θέματα αυτά αφορούν: α) τον κανονισμό λειτουργίας του π.σ. β) τη διευκόλυνση λειτουργίας των παρατάξεων γ) την εκχώρηση αρμοδιοτήτων σε περιφερειακούς συμβούλους δ) τη συγκρότηση των δύο θεματικών επιτροπών ε) τη συγκρότηση της επιτροπής διαβούλευσης και την ανάδειξη του περιφερειακού συμπαραστάτη του πολίτη στ) τον Οργανισμό και τα προβλήματα των εργαζομένων.
Στις απαντήσεις του, ο Περιφερειάρχης ανέφερε ότι βρισκόμαστε στο στάδιο προσαρμογής που θα μας πάει μέχρι το καλοκαίρι, ότι στα περισσότερα θέματα υπάρχουν ασάφειες ως προς την εφαρμογή τους και ότι έχει ζητηθεί η συνδρομή και του Υπουργείου Εσωτερικών για συγκεκριμένες διευκρινήσεις. Για τον Κανονισμό λειτουργίας ανέφερε ότι, γίνεται ήδη διαβούλευση και ότι ζητά από τις παρατάξεις να του κατατεθούν προτάσεις, ενώ για τον Οργανισμό είπε ότι, θα προχωρήσουμε σε τροποποίηση τους αμέσως επόμενους μήνες. Τέλος για τη διευκόλυνση λειτουργίας των παρατάξεων, ανέφερε ότι στη Σύρο υπάρχουν τεράστιες δυσκολίες ανεύρεσης χώρων, ενώ για τη Ρόδο ότι ήδη έχουν διατεθεί χώροι για τη μείζονα και την α΄ελάσσονα αντιπολίτευση, κάτι το οποίο εμείς δεν γνωρίζαμε.
Σχετικά με τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, οι εκπρόσωποι μας τοποθετήθηκαν:
α) σχετικά με τη μεταβίβαση της αρμοδιότητας της έγκρισης των μελετών περιβαλλοντικών επιπτώσεων στην Οικονομική Επιτροπή, εξέφρασαν την έντονη διαφωνία τους, με το σκεπτικό ότι, το περιβάλλον αποτελεί βασική παράμετρο της βιώσιμης ανάπτυξης και κατά συνέπεια δεν μπορεί το περ. Συμβούλιο να παραγκωνίζεται και να υποκαθίσταται από την οικονομική επιτροπή, στην οποία επιπλέον δεν συμμετέχουν δύο παρατάξεις. Για την αντιμετώπιση του όγκου των μπε και την ταχεία διεκπεραίωση τους, αντιπροτείναν ως λύση τη συγκρότηση θεματικής επιτροπής για το περιβάλλον με τη συμμετοχή όλων των παρατάξεων, κάτι που δεν έγινε δεκτό από την πλειοψηφία.
β) σχετικά με την εκπροσώπηση του συμβουλίου στις διάφορες επιτροπές, ψήφισαν λευκό, ενώ υπερψήφισαν τους αντιπροσώπους στις επιτροπές των λιμανικών αρχών (χαρακτηρισμού αιγιαλού και παραλίας, ανέλκυσης και απομάκρυνσης ναυαγίων κλπ), διότι υπήρξε αντιπροσωπευτικότητα από όλες τις παρατάξεις. Στη σχετική επιτροπή της περιφερειακής ενότητας Μήλου, ορίστηκε ως αναπληρωματικός μέλος ο Παύλος Χρυσαφίδης
γ) σχετικά με την ανάθεση εκπόνησης μελέτης στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης των Κυκλάδων στο Ινστιτούτο περιφερειακής ανάπτυξης του Παντείου πανεπιστημίου, καταψήφισαν την πρόταση, με το σκεπτικό ότι, όπως είναι γνωστό, μέχρι σήμερα έχουν εκπονηθεί ανάλογες μελέτες από την Αναπτυξιακή Εταιρεία, το Επιμελητήριο κλπ, που θα έπρεπε να αξιολογηθούν, πριν αναθέσουμε εξ αρχής μια μελέτη της τάξης περίπου των 100 χιλ. Ευρώ. Στην πρόταση του Περιφερειάρχη για αξιολόγηση των υφιστάμενων μελετών από το ίδιο το Ινστιτούτο, αντιπροτέιναν την Οικονομική Επιτροπή, διότι δεν είναι δυνατόν ο αξιολογητής να είναι ο ίδιος ανάδοχος.
δ) σχετικά με τον προγραμματισμό των προσλήψεων μόνιμου και εποχικού προσωπικού, συμφώνησαν με το σκεπτικό ότι, ούτως ή άλλως, η υποστελέχωση των υπηρεσιών είναι μεγάλη, όμως θα πρέπει στη διαδικασία έγκρισης του νέου Οργανισμού με τη συμμετοχή και των συνδικαλιστικών οργάνων των εργαζομένων, να διεκδικήσουμε πληρότητα με μόνιμες θέσεις εργασίας, αφού καλύπτονται πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
ε) σχετικά με τις εκτός έδρας συνεδριάσεις του περιφερειακού συμβουλίου, συμφώνησαν απόλυτα με τη διεξαγωγή τους και μάλιστα με προγραμματισμό για όλα τα νησιά, αλλά όχι με εξουσιοδότηση στο προεδρείο, αλλά κατόπιν απόφασης από το περ. Συμβούλιο σε κάθε συνεδρίαση, όπως και έγινε δεκτό.

Τέλος, σχετικά με το εκτός ημερήσιας θέμα που συζητήθηκε κατόπιν πρότασης της Αντιπεριφερειάρχη κ. Σώζου, για την κατάθεση πρότασης χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ, για δημιουργία διαδικτυακής πύλης για την προώθηση του εναλλακτικού τουρισμού στο Ν. Αιγαίο, προϋπολογισμού 750.000 €, ψήσισαν λευκό, με το σκεπτικό ότι, παρά το ενδιαφέρον του θέματος, δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε αβίαστα σε μια πρόταση με τόσο μεγάλο ύψος προϋπολογισμού, όσο και αν οι προθεσμίες υποβολής στο συγκεκριμένο άξονα είναι ασφυκτικές.

1/2/2011



Συνάντηση με τους συλλόγους των εργαζομένων στην πρώην Ν. Α. Κυκλάδων και στην πρώην Περιφέρεια Ν. Αιγαίου

Πριν από τη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου οι εκπρόσωποι μας Νίκος Συρμαλένιος και Παύλος Χρυσαφίδης, συναντήθηκαν με εκπροσώπους των συλλόγων των εργαζομένων στην πρώην Ν.Α.Κ. και στην πρώην Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, με τους οποίους είχαν εκτεταμένη ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τα προβλήματα των υπαλλήλων στην πρώτη φάση εφαρμογής του Καλλικράτη.
Από τη συζήτηση προέκυψαν πληθώρα προβλημάτων που αφορούν είτε τον Οργανισμό (π.χ. έλλειψη Τμημάτων Περιβάλλοντος στις επι μέρους περιφερειακές ενότητες), είτε στην τοποθέτηση των προϊσταμένων (ελλείψει ειδικοτήτων και αντίστοιχων βαθμών), είτε με την ασάφεια με την ανάθεση παράλληλων καθηκόντων. Σοβαρό πρόβλημα έχει προκύψει με την απώλεια μισθού της τάξης των 210 € μικτά, σε όσους υπαλλήλους μετατάσσονται από την πρώην κρατική στην αιρετή Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, διότι παρά την αρχική πρόβλεψη του Καλλικράτη, τελικά με νόμο του Δεκεμβρίου του 2010 (ν. 3899), καταργείται η προσωπική διαφορά τυχόν επιπλέον αποδοχών που είχαν οι υπάλληλοι στις προηγούμενες υπηρεσίες τους.
Οι εκπρόσωποι της παράταξης μας, δήλωσαν ότι θα υποστηρίξουν τα δίκαια αιτήματα των εργαζομένων και ότι θα υπερασπίσουν τη συμμετοχή των εκπροσώπων τους σε όλες τις φάσεις επεξεργασίας και αναθεώρησης του νέου Οργανισμού.

Ερώτηση προς τoν Υπουργό Εσωτερικών , Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης των βουλευτών του Συριζα,Θ.Δριτσα & Β. Μουλοπουλου...

για την αλλοίωση του εκλογικού αποτελέσματος στον Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων.Οι Παραλείψεις στις εκλογικές ρυθμίσεις του Καλλικράτη οδηγούν σε αλλοίωση του εκλογικού αποτελέσματος στο Δήμο Νάξο.

Πρωτοφανές λάθος του Πρωτοδικείου Νάξου οδήγησε στην ανάρτηση πίνακα αποτελεσμάτων, στον οποίο εμφανίζεται ψευδώς μηδενικός αριθμός σταυρών σε όλους τους υποψηφίους για την Δημοτική Κοινότητα Σχοινούσας, παραποιώντας ολοσχερώς τα πρακτικά εκλογής της εφορευτικής επιτροπής του εκλογικού τμήματος Σχοινούσας. Η ανάρτηση των αποτελεσμάτων, όπως ορίζεται στο άρθρο 43 του Ν.3852/7-6-2010, έγινε στο δημοτικό κατάστημα του Δήμου Νάξου, όπως προβλέπεται στο άρθρο 42 παρ.2, για “τους δήμους όπου υπάρχουν περισσότερα από πέντε εκλογικά τμήματα”.

Ο σχετικός πίνακας δεν κοινοποιήθηκε στο....


Κοινοτικό κατάστημα της Σχοινούσας, που απέχει 2 ώρες περίπου από τη Νάξο, με αποτέλεσμα, οι υποψήφιοι της Σχοινούσας να αγνοούν την ανάρτηση εσφαλμένου πίνακα αποτελεσμάτων και να στερηθούν στην πράξη της δυνατότητας να ασκήσουν εμπρόθεσμα ένσταση. Το Πρωτοδικείο Νάξου δεν προχώρησε αυτοδίκαια σε διόρθωση του πασίδηλου σφάλματος, αλλά εφάρμοσε το άρθρο 44 παρ.γ, ανακηρύσσοντας τους υποψήφιους με αλφαβητική σειρά, αλλοιώνοντας έτσι ολοσχερώς το εκλογικό αποτέλεσμα .
Επειδή ο νόμος 3852/2010 (πρόγραμμα Καλλικράτης) δεν έλαβε υπόψη του την συνταγματικά κατοχυρωμένη νησιωτικότητα και την ιδιομορφία των καλλικράτειων νησιωτικών δήμων στους οποίους ενδέχεται, όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση, να μην υφίσταται εδαφική συνοχή,
Επειδή η στενή εφαρμογή του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου οδήγησε σε βάναυση παραχάραξη του εκλογικού αποτελέσματος από το Πρωτοδικείο Νάξου, χωρίς κατ’ουσία να υφίσταται νομικός τρόπος θεραπείας, με αποτέλεσμα να παραβιάζεται η πεμπτουσία του θεσμού των εκλογών «ως έκφραση της λαϊκής κυριαρχίας»,
Επειδή η δυνατότητα πολιτικής εκπροσώπησης των κατοίκων όλων των οικισμών της χώρας και ιδιαίτερα των νησιωτικών και πιο απομακρυσμένων οφείλει να αποτελεί βασική μέριμνα του νομοθέτη, σύμφωνα με τις βασικές δημοκρατικές αρχές της ισονομίας και ισοπολιτείας,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
- Προτίθεται να ρυθμίσει νομοθετικά το ζήτημα ώστε σε περιπτώσεις νησιωτικών δήμων χωρίς εδαφική συνοχή να υπάρχει υποχρέωση ανάρτησης των αποτελεσμάτων και στα καταστήματα των δημοτικών κοινοτήτων ;
-Θα δοθεί έστω και αναδρομικά στους πολίτες της Σχοινούσας η δικονομική δυνατότητα να προσβάλλουν τον παντελώς ψευδή πίνακα αποτελεσμάτων, ώστε να αποκατασταθεί η δημοκρατική εκπροσώπηση στον δήμο Νάξου ;
Οι ερωτώντες βουλευτές

Θοδωρής Δρίτσας

Βασίλης Μουλόπουλος

Δήλωση του αναπληρωτή υπευθύνου του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Ν.Δ. κ. Γιάννη . Βρούτση

Με αφορμή το υπό διαβούλευση Προσχέδιο του Νέου Φορολογικού Νόμου, o Αναπληρωτής Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Κυκλάδων, κ. Ιωάννης Βρούτσης προέβη στην ακόλουθη δήλωση: «Στην πιο κρίσιμη καμπή για την ελληνική οικονομία, η φορολογική πολιτική θα έπρεπε να αποτελεί βασικό πολιτικό εργαλείο για τη Δημοσιονομική Σταθερότητα και Ανάπτυξη. Ωστόσο, η ηγεσία του Υπ. Οικονομικών, παρουσίασε προς διαβούλευση, μετά από τόσους μήνες ετοιμασίας, όχι ένα ολοκληρωμένο σχέδιο νόμου, αλλά ένα προσχέδιο με πολλά σημεία στα οποία υπάρχουν γενικές αναφορές προθέσεων και όχι συγκεκριμένες διατάξεις επί των οποίων μπορούν να τοποθετηθούν οι ενδιαφερόμενοι. Το Προσχέδιο έχει σοβαρά μειονεκτήματα διότι :
- Δεν αποτελεί ένα αυτοτελές φορολογικό νομοσχέδιο, αλλά μια συρραφή διατάξεων σε συνέχεια προηγούμενων που προστίθενται περιοδικά στα 9 μέχρι σήμερα νομοσχέδια που έχει φέρει η κυβέρνηση με φορολογικές διατάξεις. Αυτό επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι από το υπό διαβούλευση Προσχέδιο του Νέου Φορολογικού Νόμου αφαιρέθηκαν ήδη 4 διατάξεις του, όπως αυτή περί αυτοφώρου, σαν αποτέλεσμα, όχι διαλόγου, αλλά πολιτικών ισορροπιών.

- Οι όποιες θετικές ιδέες περιέχει, ακυρώνονται από τον τρόπο που εξειδικεύονται ή από τη γενικότητά τους.

- Δεν προβλέπει συστηματική και μεθοδευμένη καταπολέμηση της φοροδιαφυγής.

- Δεν διευκολύνει την ανάπτυξη και δεν βοηθά την επιχειρηματικότητα, μειώνοντας τη φορολογική γραφειοκρατία.

Υπάρχουν και θετικές διατάξεις οι οποίες, όμως, δεν εφαρμόζονται σωστά. Όπως, για παράδειγμα, η μείωση της φορολογίας των διανεμόμενων κερδών επιχειρήσεων, που -με βάση το προσχέδιο αυτό- θα εφαρμόζεται μόνο για τους ξένους επενδυτές, ενώ θα έπρεπε να ισχύει και για τους Έλληνες. Θέση η οποία υποστηρίζεται σταθερά από τη Νέα Δημοκρατία και τον Πρόεδρό της Αντώνη Σαμαρά.

Με βάση τα παραπάνω η επισήμανση της Ν.Δ. για απουσία, από την πλευρά της κυβέρνησης, σοβαρής και με σαφή αναπτυξιακό προσανατολισμό Φορολογικής Πολιτικής δικαιώνεται πλήρως.

ΜΕΡΙΚΕΣ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ

Ειδικότερα γίνονται φανερά και με το Προσχέδιο αυτό :


* Η αδυναμία της κυβέρνησης να εφαρμόσει πρόσφατα ψηφισμένες διατάξεις, όπως λόγου χάρη οι συναλλαγές μεταξύ των επιχειρήσεων με όριο τις 3.000 € και οι συναλλαγές των καταναλωτών με όριο τα 1.500 €, για τις οποίες δεν εκδόθηκαν ποτέ οι αναγκαίες αποφάσεις για την εφαρμογή τους, με αποτέλεσμα να προκαλείται τεράστιο πρόβλημα στη λειτουργία της αγοράς,

* Η πρωτοφανής αύξηση των εμμέσων φόρων (συντελεστής ΦΠΑ στο 23%, δηλαδή το ¼ περίπου κάθε συναλλαγής είναι φόρος), που ευνοεί τη συνεννόηση μεταξύ καταναλωτή και επιχείρησης για τη μη έκδοση παραστατικών.

* Η διατήρηση υψηλής φορολογίας στις επιχειρήσεις, όπου το ύψος της φορολογίας στα διανεμόμενα κέρδη σε Έλληνες κατοίκους παραμένει και ξεπερνάει σε πολλές περιπτώσεις το 40%, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται κίνητρα φοροαποφυγής και φοροδιαφυγής..

* Η έλλειψη συστηματικής εργασίας για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής και η υποκατάστασή της με αποσπασματικές, «επικοινωνιακές» ή και σπασμωδικές πρακτικές, όπως αυτή της περαίωσης ή η δημιουργία –αρχικά Γενικού Εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος και μετέπειτα Εισαγγελέα -θεσμού που ουσιαστικά υφίσταται και ήδη λειτουργεί σε επίπεδο ΣΔΟΕ από το 1997, δεν χτυπά στη ρίζα της τη φοροδιαφυγή και καλλιεργεί προσδοκίες για νέα μελλοντική ευνοϊκή φορολογική μεταχείριση.

* Η καλλιέργεια κλίματος συγκάλυψης , αφού μεθοδεύεται με προκλητικό και αδιαφανή τρόπο η διαγραφή των 24 δις €, παρά τις κυβερνητικές διαβεβαιώσεις για το αντίθετο.

* Η αδιαφάνεια στις διαδικασίες και κριτήρια επιλογής του Ελεγκτικού Μηχανισμού του Υπουργείου Οικονομικών (με μεθοδεύσεις όπως η Εύφημος Μνεία).

* Οι παλινωδίες και αντιφάσεις στη φορολογική πολιτική , όταν ε παναφέρει με μεγάλη καθυστέρηση αναγκαίες διατάξεις - που η ίδια η κυβέρνηση - κατήργησε και που επιμόνως όλο αυτό το διάστημα πρότεινε η Ν.Δ., όπως η τμηματική καταβολή του ΦΠΑ και η ύπαρξη χαμηλού φορολογικού συντελεστή στις εταιρείες.

* Η ανευθυνότητα στο νομοθετικό έργο , με αύξηση από 1,5 τοις χιλιοίς σε 2 τοις χιλιοίς του φόρου χρηματιστηριακών συναλλαγών επί της αξίας πώλησης εισηγμένων μετοχών από 1 Ιανουαρίου 2011 όπως αναφέρεται χωρίς να είναι δυνατή πρακτικά, η αναδρομική είσπραξη του φόρου .

* Η συνέχιση της φορολογικής αυθαιρεσίας στην επιχειρηματικότητα με την ενσωμάτωση στο προσχέδιο νόμου διατάξεων (αρθ. 10, παρ.13) - για τον τρόπο υπολογισμού των φορολογικών υποχρεώσεων των επιχειρήσεων, πράγμα που δημιουργεί μια ιδιότυπη «φορολογική ομηρία» και επιφέρει μια νέα φορολογική αφαίμαξη, αντίθετη σε κάθε έννοια δικαιοσύνης και αντικειμενικότητας.

* Η επιβάρυνση της προσφυγής στα δικαστήρια (αύξηση ποσοστού προβεβαίωσης από 25% στο 50%) , όταν δεν διασφαλίζεται στην πράξη από γρήγορη εκδίκαση αν δεν επιτύχει η νομοθετική αλλαγή που πρόσφατα θεσμοθετήθηκε, δυσχεραίνει τη διαδικασία προσφυγής στα διοικητικά δικαστήρια.

* Η ακύρωση στην πράξη του επιτυχημένου στο εξωτερικό θεσμού της φορολογικής διαιτησίας όταν αυτή δεν είναι υποχρεωτική για το Δημόσιο, όταν τη ζητήσει ο φορολογούμενος και συνυπάρχει με τη διαδικασία διοικητικής επίλυσης.

* Με την ανοχή που επιδεικνύει απέναντι στο Παρεμπόριο, ενθαρρύνει την παραοικονομία, βλάπτει τη νόμιμη επιχειρηματικότητα και δημιουργεί αθέμιτο ανταγωνισμό.

* Οι υπερβολές στην επιβολή κυρώσεων, παραβιάζει θεμελιώδεις συνταγματικές διατάξεις, όπως αυτή που αφορά στην αναλογικότητα των ποινών (Αρθ.25, παρ.1 Σύνταγμα της Ελλάδος), δημιουργώντας ποινικό δίκαιο δυο ταχυτήτων, ενώ εξακολουθεί η μη επιβολή ποινικών κυρώσεων σε περιπτώσεις αποδεδειγμένης φοροδιαφυγής (εκτός εικονικών και πλαστών στοιχείων) όταν ο φορολογούμενος συμβιβάζεται με τις φορολογικές αρχές.


Η Δημοσιονομική Εξυγίανση, η Ανάκαμψη και η έξοδος από το τούνελ της κρίσης, περνάει υποχρεωτικά από την Ανάπτυξη.

Αντί, της υπέρογκης φορολόγησης των επιχειρήσεων και της συρρίκνωσης του εισοδήματος των εργαζομένων και των συνταξιούχων, είναι ανάγκη να ληφθούν μέτρα που θα στηρίζουν τις επιχειρήσεις, θα μειώνουν τη φορολογία, θα περιορίζουν τη γραφειοκρατία και θα ενισχύουν την αγοραστική δύναμη των νοικοκυριών.

Η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, αιχμάλωτη των επιλογών της και των δεσμεύσεων που ανέλαβε, δεν συνειδητοποιεί ότι όσο θα λειτουργεί με τρόπο αποσπασματικό, χωρίς αναπτυξιακή προοπτική και με επικίνδυνους πειραματισμούς, η μάχη κατά της φοροδιαφυγής και η επιδιωκόμενη αύξηση των εσόδων
θα παραμενουν απιαστα ονειρα

Επίθεση στην κυβέρνηση για την οικονομική πολιτική εξαπέλυσε, ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ κ. Γιάννης Μιχελάκης

Επίθεση στην κυβέρνηση, την οποία και κατηγόρησε πως το επόμενο διάστημα θα προχωρήσει στη λήψη και νέων μέτρων, εξαπέλυσε ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ. Στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, ο κ. Γιάννης Μιχελάκης, τόνισε πως η όποια παράταση της αποπληρωμής του χρέους θα πρέπει να γίνει κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις, όπως είναι η μείωση του επιτοκίου, η λήψη συγκεκριμένων μέτρων που να οδηγούν στην ανάπτυξη και η θέσπιση του ευρωομολόγου (ΣΣ. Μια μανία μ' αυτό το Ευρωομόλογο!!!).

 

"Το κυριότερο είναι, πώς η όποια απόφαση δεν πρέπει να συνοδευτεί από νέα μέτρα. Αυτά δεν τα αντέχει ούτε η οικονομία ούτε η κοινωνία", τόνισε, χαρακτηριστικά, κατηγορώντας την κυβέρνηση πως δεν σκέφτεται τις λαϊκές ομάδες.

" Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ αντιμετωπίζει τη χωρα ως εταιρία, υπό εκκαθάριση, για να πάρουν πίσω τα λεφτά τους οι πιστωτές. Ο λαός δεν είναι υπάλληλος της εταιρίας αυτής, υπάρχουν ευπαθείς, ευαίσθητες ομάδες που δεν αντέχουν", επεσήμανε ο κ. Μιχελάκης και ζήτησε από την κυβέρνηση να λάβει συγκεκριμένα μέτρα που να οδηγούν στην ανάπτυξη.

"Η χώρα δεν πρέπει να λειτουργεί έτσι. Δεν είναι για να χαιδέψουμε τα αυτιά του κοσμάκη το "όχι στα σκληρά μέτρα". Για να βγεις από το φαύλο κύκλο δεν μπορείς παρά να αυξήσεις το εισόδημα του πολίτη", δήλωσε χαρακτηριστικά εκφράζοντας την εκτίμηση πως η ΝΔ δικαιώνεται για το "όχι" της στο μνημόνιο. Παράλληλα, κατηγόρησε τον κυβερνητικό εκπρόσωπο για διγλωσσία, καθώς υποστηρίζει πως δεν θα υπάρξουν νέες επώδυνες αποφάσεις την ώρα που, όπως είπε ο κ. Μιχελάκης, με απόφαση του ΕΚΟΦΙΝ εμφανίζεται η χώρα να λαμβάνει πρόσθετα μέτρα 12 δισ.

 

Παρά την «πλάτη» που έβαλε το σύστημα πάτωσε η πράσινη Έλλη

Πόσο έκανε η Έλλη Στάη στην πρεμιέρα της;

Εάν μέσα στους στόχους των υπευθύνων της δημόσιας τηλεόρασης ήταν – εκτός των άλλων - να κάνει η Έλλη Στάη μεγαλύτερα νούμερα από την Ρίτσα Μπιζόγλη, ο στόχος επετεύχθη. Η κα Στάη στην πρεμιέρα του μαραθωνίου δελτίου της, που ξεκίνησε στις εννιά και τελείωσε στις δέκα και μισή έκανε 8.5% στο σύνολο και 5.4% στα νεανικά κοινά.

Τόσο περίπου, όμως, ήταν και τα νούμερα που έκανε στις καλές της εποχές η Μαρία Χούκλη. Η Ρίτσα Μπιζόγλη κυμαινόταν γύρω στο 3%.

Μην ξεχνάμε όμως ότι δεν είχε ούτε κατ' ελάχιστον την υποστήριξη από την δημόσια τηλεόραση που είχε χθες η κα Στάη. Χθες επιστρατεύθηκε σύσσωμο το τεχνικό και δημοσιογραφικό προσωπικό της ΝΕΤ, υπουργοί (Λοβέρδος, Παπουτσής) και διευθυντές εφημερίδων (Παντελής Καψής των ΝΕΩΝ). Πολιτικά στελέχη αντιπολιτευτικών κομμάτων και διευθυντές αντιπολιτευόμενων εφημερίδων δεν υπήρξαν.

Η πρεμιέρα της κας Στάη είχε πολυδιαφημισθεί με διαφημιστικά σποτάκια στην δημόσια τηλεόραση, συνεντεύξεις της παρουσιάστριας σε εφημερίδες, περιοδικά και εμφανίσεις σε κανάλια και διαφημιστικές καταχωρήσεις στον Τύπο. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να σημειώσουμε ότι έχει απέναντί της μεγάλο ανταγωνισμό καθώς προβάλλονται δυνατές σειρές στην ιδιωτική τηλεόραση. Θα πρέπει να περιμένουμε και τις επόμενες ημέρες, για να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα εάν μαζί με τις ειδήσεις θα επιστρέψουν στη ΝΕΤ και οι τηλεθεάσεις. 

Με ΘΑ και ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ δεν έρχεται ανάπτυξη κύριε Ρήγα μου



Λύσεις μέσα στο ασφυκτικό πλαίσιο δημοσιονομικής πειθαρχίας με "ενέσεις" αναπτυξιακής δραστηριότητας αναζητεί η κυβέρνηση όπως επιβεβαίωσε ο Π. Ρήγας.

Μιλώντας στον realfm 97.8 και τον Νίκο Χατζηνικολάου ο υφυπουργός Ανάπτυξης αναγνώρισε ότι "η λιτότητα χρειάζεται αναπτυξιακό αντίβαρο" το οποίο, όπως σημείωσε, θα επιτευχθεί μέσα από τις παρεμβάσεις της κυβέρνησης προκειμένου να πέσει "στοχευμένα" χρήμα στην αγορά.
Ο Π. Ρήγας έδωσε έμφαση στη νέα φιλοσοφία που επιχειρεί να εισάγει στις επενδύσεις ο νέος αναπτυξίακός νόμος που για το 2011 προβλέπει κονδύλια ύψους 4 δις ευρώ. Δεσμεύθηκε επίσης ότι τα σχέδια επενδύσεων που θα υποβάλλονται δυο φορές τον χρόνο (Απρίλιο και Οκτώβριο) θα εξετάζονται μέσα σε διάστημα 6 μηνών.
Ο υφυπουργός Άνάπτυξης τόνισε ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να ανταγωνιστεί χώρες όπως τα Σκόπια και η Βουλγαρία σε επίπεδο αμοιβών αλλά πρέπει να εκμεταλλευτεί τα δικά της συγκριτικά πλεονεκτήματα δημιουργώντας ένα νέο επιχειρηματικό περιβάλλον μακριά από στρεβλώσεις και ανασφάλειες για τον εν δυνάμει επενδυτή.

Τροφή για σκέψη Νο2: Ας αγοράσει ο δήμος μας το αεροδρόμιο!

Κατι τέτοιο όπως στη φωτογραφία μπορεί να γίνει στο αεροδρόμιο μας αν αγοραστεί (49%) και εκμεταλευτεί σωστά από το δήμο μας. Από όσο ξέρουμε τα αεροδρόμια μας είναι προς πώληση όπως είχαμε αναφέρει σε παλαιότερο δημοσίευμα.
Η σωστή εκμετάλευση, η συνεργασία με την αερολέσχη μας, η έντονη διαφημιστική προβολή, η λειτουργεία του αεροδρομίου απο ανατολή εώς δύση ηλίου (VFR), η δυνατότιτα ανεφοδιασμού με καύσιμα, τα αυτοματοποιημένα συστήματα και η δημιουργία ενός φιλο-αεροπορικού καφέ ίσως έφερναν το αποτέλεσμα που βλέπετε στη φωτογραφία.
Εμείς εδώ στη Νάξο φένεται πως ψάχνουμε τα πολλά (μεγάλο αεροδρόμιο κλπ) και χάνουμε τα λίγα!
Ο εναλλακτικός τουρισμός γενικής αεροπορίας δεν έχει περάσει καθόλου από το μυαλό μας!
Πόσο κάνει βρε παιδιά πια ένα αεροδρόμιο???

Παράδειγμα προς μίμηση αυτοματοποιημένο σύστημα ανεφοδιασμού καυσίμου με χρέωση σε πιστωτική κάρτα σε μικρό αεροδρόμιο στη Γερμανία. Κάτι που η δική μας ΥΠΑ έχει "προβλέψει" να κάνει σε 50 χρόνια από τώρα, λέμε τώρα...

Αναδημοσίευση από: naxosaeroclub

Διενέργεια διαχειριστικού ελέγχου εξετάζει ο Γ. Καμίνης

Διαχειριστικός έλεγχος


Στη διενέργεια διαχειριστικού ελέγχου στο Δήμο Αθηναίων, ενόψει της σύνταξης του προϋπολογισμού του 2011, προσανατολίζεται ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης.

Το θέμα συζητήθηκε στην πρώτη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής του δήμου, την Δευτέρα, με στόχο τη διερεύνηση των πεπραγμένων των προηγούμενων διοικήσεων.


Πηγή: www.athina984.gr



Πηγή:www.capital.gr

Στο ΒΙΔΑΛΗ το ΑΤΛΑΝΤΙΚ

Στην πώληση του παγίου εξοπλισμού του  καταστήματος της στην Νάξο στην επιχείρηση Σούπερ Μάρκετ ΄΄ΒΙΔΑΛΗΣ

MARKET Α.Ε.΄΄  προχώρησε η Ατλάντικ στο πλαίσιο του εν εξελίξει προγράμματος αναδιάρθρωσης του δικτύου της και με γνώμονα τη μείωση των υποχρεώσεών της και την ενίσχυση της ρευστότητάς της.
Πηγή:www.capital.gr

 

Το ΙΚΑ έχει ακίνητα 1,5 δις. €, αλλά πληρώνει 39 εκατ. € τον χρόνο σε ενοίκια


ΚΑΘΕ 12 ΜΗΝΕΣ ΧΑΝΟΝΤΑΙ 75 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ

Με αξιοποίηση και 5% απόδοση, το Ίδρυμα θα μπορούσε να έχει ετήσια έσοδα εκατομμυρίων.
Αντί εσόδων, όμως, εκταμιεύει ζεστό χρήμα προκειμένου να μισθώνει γύρω στα 700 ακίνητα σε όλη την Ελλάδα




Του Νίκου Πρωτονοτάριου
Εκτιμητή ακινήτων Σώματος Εκτιμητών
και πολιτικό μηχανικό



Το εγκαταλελειμμένο κτίριο της οδού Πειραιώς θα μπορούσε να γίνει ένα νέο Μall με μακροχρόνια μίσθωση, στο οικόπεδο 40 στρεμμάτων δίπλα στο ΚΑΤ θα μπορούσε να μπει πωλητήριο, ενώ ολόκληρα οικοδομικά τετράγωνα «φιλέτα» που ανήκουν στο ΙΚΑ θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν είτε με ιδιόχρηση είτε αποδίδοντας υψηλότερα ενοίκια.




Από τα πιο δημοφιλή ακίνητα του Ιδρύματος είναι το τετράγωνο της Χαριλάου Τρικούπη και Πανεπιστημίου όπου βρίσκεται το «Rex» και το «Ιντεάλ», το πράσινο γυάλινο κτίριο στην Κηφισίας (μένουν άδειοι τρεις όροφοι ενώ θα μπορούσαν να μεταφερθούν εκεί υπηρεσίες του Ιδρύματος), το ξενοδοχείο «Μακεδονία Παλλάς» στη Θεσσαλονίκη (ανήκε στο ΤΑΠ-ΟΤΕ αλλά πέρασε στα περιουσιακά στοιχεία του ΙΚΑ μετά την ενοποίηση των Ταμείων), το τετράγωνο της Κριεζώτου όπου στεγαζόταν το υπουργείο Τύπου, το κτίριο του παλαιού Εφετείου στη Σωκράτους, το θέατρο «Μινώα» και το πάρκινγκ απέναντι από την ΑΣΟΕΕ, το τετράγωνο του ΒΟΧ στην πλατεία Εξαρχείων (το οποίο επίσης ανήκε στο ΤΑΠ-ΟΤΕ), μεγάλο μέρος της οδού Μενάνδρου, το νεοκλασικό κτίριο του Μπενρουμπή στον Πειραιά, οικόπεδα στα Μελίσσια και στη Νέα Ερυθραία (η εμπορική αξία του συγκεκριμένου οικοπέδου ξεπερνά τα 50 εκατ. ευρώ) κ.λπ.
Με άλλα λόγια, το Ίδρυμα Κοινωνικών Ασφαλίσεων έχει τεράστια ακίνητη περιουσία, τουλάχιστον 1,5 δισ. ευρώ (425 εκατ. ευρώ βάσει των αντικειμενικών αξιών), και όμως «μπαίνει μέσα» πληρώνοντας 39 εκατ. ευρώ τον χρόνο για ενοίκια. Σύμφωνα με τον ορκωτό εκτιμητή ακινήτων του Σώματος Ορκωτών Εκτιμητών και πολιτικό μηχανικό κ. Νίκο Πρωτονοτάριο, «όπου μισθώνει το Δημόσιο καταβάλλει ακριβό μίσθωμα και όπου εκμισθώνει οι τιμές είναι σκανδαλωδώς χαμηλές. Χρειάζεται αναδιαπραγμάτευση. Με 5% απόδοση το Ίδρυμα θα μπορούσε να έχει ετήσια έσοδα 75 εκατ. ευρώ. Αντί εσόδων, όμως, εκταμιεύει ζεστό χρήμα ύψους 39 εκατ. ευρώ για να μισθώνει γύρω στα 700 ακίνητα σε όλη την Ελλάδα». Το 20% των κτιρίων παραμένει αναξιοποίητο την ώρα που το ΙΚΑ ΕΤΑΜ «αιμορραγεί» κάθε χρόνο από τα υψηλά μισθώματα και μάλιστα μια χρονιά κατά την οποία στερείται εσόδων και προσπαθεί εναγωνίως να περικόψει τις δαπάνες για τα φάρμακα. Καθυστέρηση, αδιαφορία, ατολμία και κακοί σχεδιασμοί πολλών ετών δημιούργησαν ένα στρεβλό σκηνικό. Δηλαδή πολυώροφα κτίρια, οικόπεδα ή αγροτεμάχια «μαραζώνουν» ενώ θα μπορούσαν να ανταλλαχθούν με άλλα ακίνητα ή να χρησιμεύσουν για τις ανάγκες στέγασης ιατρείων ή υπηρεσιών του ΙΚΑ.

Τα Ταμεία θα αναθέσουν σε εταιρείες
την αξιοποίηση των ακινήτων τους

Με έναν χρόνο καθυστέρηση το οικονομικό επιτελείο επιτέλους «άναψε τις μηχανές», καταγράφοντας και χωρίζοντας σε κατηγορίες τα ακίνητα του ΙΚΑ και των άλλων Ταμείων. Η προσπάθεια θα ενταχθεί στο πλαίσιο αξιοποίησης του συνόλου της ακίνητης περιουσίας του Δημοσίου την οποία θα αναλάβει η Γενική Γραμματεία Δημόσιας Ακίνητης Περιουσίας, η οποία θα συσταθεί σύντομα στο υπουργείο Οικονομικών. Η ΕΔΕΚΤ ΑΕΠΕΥ (Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς για ΝΠΔΔ) θα προκηρύξει διαγωνισμό για την πιστοποίηση εταιρειών διαχείρισης ακινήτων τον ερχόμενο μήνα. Τα ασφαλιστικά ταμεία θα επιλέξουν από τις προσφορές που θα υποβληθούν μια εταιρεία από τις «πιστοποιημένες», στην οποία θα αναθέσουν να επεξεργαστεί προτάσεις για την αξιοποίηση και τη διαχείριση της ακίνητης περιουσίας τους. Η κατάλληλη κίνηση θα αποφασιστεί κατά περίπτωση. Σε κάποιες περιπτώσεις θα μπορούσε να απαιτηθεί υψηλότερο ενοίκιο -π.χ. από τα καταστήματα στο τετράγωνο Πανεπιστημίου και Χαριλάου Τρικούπη αλλά και από το «Μακεδονία Παλλάς». Η διοίκηση του ΙΚΑ σκοπεύει να προκηρύξει διαγωνισμό μετά τη λήξη της σύμβασης, σε δύο χρόνια, με τον όμιλο Δασκαλαντωνάκη.



Το παραπάνω κείμενο δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ» στις 23 Ιανουαρίου 2011


Στα 15 έφτασαν τα θύματα από τον ιό της γρίπης. Να κρεμαστεί στην Πλατεία Συντάγματος ο ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Κ. Καραμανλής

Άλλοι τρεις άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους λόγω του ιού Α(Η1Ν1) τις τελευταίες δύο ημέρες, ανεβάζοντας έτσι το συνολικό αριθμό των θυμάτων της γρίπης σε 15, ενώ κατά το ίδιο χρονικό διάστημα 16 άτομα εισήχθησαν σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ), εξαιτίας επιπλοκών που εμφάνισαν.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ), από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα, έχουν νοσηλευτεί σε ΜΕΘ νοσοκομείων όλης της χώρας συνολικά 81 άτομα.