Blogger Gadgets

slider

Το gmail του naxios

Στείλτε μας Ειδήσεις-Σχόλια-Παρατηρήσεις-Αρθογραφία Στο email - naxios.blogspot.com@gmail.com Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων Η φωνή της ΝΑΞΟΥ.

Παρασκευή, 28 Ιανουαρίου 2011

Συνεδρίασε η Επιτροπή Διαφήμισης και Προβολής του Συλλόγου Μαζικής Εστίασης Νάξου

Συνεδρίασε εχθές Πέμπτη η Επιτροπή Διαφήμισης και Προβολής του Σωματείου μας «Φιλοξενία» της οποίας Επικεφαλής είναι το μέλος του Δ.Σ μας Μιχάλης Ρούσσος «Scirocco”. Η συνάντηση κράτησε δύο ώρες και αναπτύχθηκαν οι άξονες δράσεις του 2011. Δρομολογήθηκαν οι ενέργειες εκείνες που έχουν να κάνουν με κάποιες συγκεκριμένες επαφές την επόμενη εβδομάδα στην Αθήνα.
Η τουριστική προβολή του Σωματείου θα
επικεντρωθεί στον Ελλαδικό χώρο. Προτάθηκαν ιδέες διοργάνωσης μεγάλων events (για προσέλκυση κοινού στο νησί) και επίσης ενέργειες καθορισμού και αναβάθμισης του προφίλ της Εστίασης στην Νάξο και Μικρές Κυκλάδες. Η ανάγκη προβολής του Δήμου συνολικά θεωρείται αναγκαία και η πλέον αποδοτική. Προτάθηκε η αναζήτηση εξειδικευμένων συνεργατών οι οποίοι θα μπορέσουν να μας καθοδηγήσουν στις ανάγκες του σύγχρονου τουριστικού marketing.

Συζητήθηκε η ανάγκη (παράλληλα με τις άλλες ηλικίες) στόχευσης στο ηλικιακό γκρουπ επισκεπτών 18-30 ειδικότερα εφέτος που το πρόβλημα στους Έλληνες είναι μεγαλύτερο. Επίσης συζητήθηκε η μελέτη του Επιχειρησιακού Σχεδίου Δράσης (που βρίσκεται στα συρτάρια Δήμου) και η αξιοποίηση του εργαλείου αυτού στο οποίο ιεραρχούνται οι δράσεις καθώς και ο τρόπος υλοποίησης τους για την διαμόρφωση του Ναξιακού Τουριστικού Προϊόντος.

Τέλος συζητήθηκαν θέματα συνεργασίας με τους άλλους φορείς ώστε να μπορέσουν να αξιοποιηθούν αποτελεσματικά όλοι οι πόροι για τους κοινούς στόχους.


Ο Πρόεδρος Ο Γ. Γραμματέας

Ιωάννης Ευαγ. Παπαδόπουλος Ευάγγελος Αθαν. Καραμανής

Η Τροπολογία για την άρση του ασύλου που κατέθεσε η ΝΔ σε υπό ψήφιση ν/σ

Η τροπολογία κατατέθηκε στο Σχέδιο Νόμου «Σύσταση Εθνικού Ταμείου Επιχειρηματικότητας και Ανάπτυξης» και μπορεί να είναι Νόμος τους κράτους σε μερικές μέρες, σε αντίθεση με το Νόμο που προτείνει η ουρά του ΠΑΣΟΚ, το ΛΑΟΣ, για την ψήφιση του οποίου απαιτούνται νομοπαρασκευαστικές επιτροπές, ακροάσεις κ.λπ και γενικά είναι μια χρονοβόρα διαδικασία:

Aιτιολογική έκθεση

Ι. Γενικά


Το πανεπιστημιακό άσυλο στην Ελλάδα είναι ταυτισμένο όχι με την έννοια της διασφάλισης της ακαδημαϊκής ελευθερίας και της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών, όπως θα έπρεπε να είναι, αλλά ταυτίζεται με το δια νόμου αποκλεισμό ή τον περιορισμό της επέμβασης οργάνων της δημόσιας τάξης στους χώρους που καλύπτει το ακαδημαϊκό άσυλο.

Σήμερα, είκοσι εννέα έτη έπειτα από τη θέσπισή του, το πανεπιστημιακό άσυλο συνιστά έναν αμφιλεγόμενο με εκφυλιστικές τάσεις θεσμό. Το ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί είναι, εάν η θέσπιση του πανεπιστημιακού ασύλου επέφερε θετικά παρά αρνητικά αποτελέσματα. Οι καιροί έχουν αλλάξει και τα γεγονότα μας ξεπέρασαν. Ουδέποτε ο νομοθέτης του νόμου περί ασύλου πριν από τριάντα χρόνια μπορούσε να προβλέψει ότι ο θεσμός αυτός τόσο βάναυσα θα εκφυλιζόταν. Το Πανεπιστήμιο σήμερα έχει μετατραπεί όχι μόνον σε χώρο πρόσβασης στη γνώση, αλλά και σε εργαλείο άμεσης οικονομικής, κοινωνικής και πολιτικής ωφελιμότητας, εξαιτίας της ιστορικότητάς του και της συμβολής του στην επιστήμη, στην κοινωνικοπολιτική και οικονομική μετεξέλιξη της ελληνικής κοινωνίας. Θεωρείται δε ως ο πλέον ελεύθερος και ανοιχτός κοινωνικός θεσμός και, για το λόγο αυτό, είναι ευάλωτο σε εξωτερικές παρεμβάσεις. Το πανεπιστημιακό άσυλο, θεωρητικά τουλάχιστον, θεσπίστηκε για να αποτελέσει την άμυνα του Πανεπιστημίου στις εν λόγω ανεπιθύμητες εξωτερικές παρεμβάσεις.

Δυστυχώς σήμερα συμβαίνει το εντελώς αντίθετο.

Η ιστορία καταδεικνύει ότι το πανεπιστημιακό άσυλο δεν διασφαλίζει την ακαδημαϊκή ελευθερία, την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών, την απρόσκοπτη εκπαίδευση και έρευνα, αλλά δημιουργεί μία «νησίδα» πρόσφορη για την τέλεση κάθε είδους παράνομων πράξεων, οι οποίες προσβάλλουν πολλαπλά έννομα αγαθά, (πρωτίστως διαστρεβλώνουν και εκφυλίζουν τον ίδιο το θεσμό του πανεπιστημιακού ασύλου), πλην όμως παραμένουν ατιμώρητες. Εν τέλει το πανεπιστημιακό άσυλο προάγει και διευκολύνει τις εξωτερικές επεμβάσεις από οποιουσδήποτε εξω-πανεπιστημιακούς.

Το ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί εδώ είναι, εάν το πανεπιστημιακό άσυλο, τελικώς, εξασφαλίζει την προστασία της ακαδημαϊκής ελευθερίας ή εάν οδηγεί στον περιορισμό της, ως προκάλυμμα τέλεσης εγκληματικών ενεργειών. Η απάντηση πλέον και μετά τα πρόσφατα γεγονότα της εισβολής 237 μεταναστών στη Νομική Σχολή Αθηνών, γίνεται ξεκάθαρη. Ελλοχεύει ο κίνδυνος οποιασδήποτε εγκληματική συμπεριφορά, η οποία διαπράττεται εντός των χώρων του Πανεπιστημίου, να στερείται παράνομου χαρακτήρα και να καθαγιάζεται στο όνομα της προστασίας της ακαδημαϊκής ελευθερίας. Δηλαδή, ουσιαστικά, ελλοχεύει πάντοτε ο κίνδυνος να μετατραπούν οι πανεπιστημιουπόλεις σε χώρους ανομίας που προστατεύουν παραβατικές συμπεριφορές. Γίνεται δε αναντίρρητα δεκτό ότι η παραβίαση του νόμου κυρίως από εξωτερικούς ταραξίες έχει δημιουργήσει στην κοινή γνώμη την εντύπωση ότι, ο νόμος περί πανεπιστημιακού ασύλου αποτελεί τη βασική αιτία της εγκληματικότητας που εκδηλώνεται εντός των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων. Κατά τον τρόπο αυτό τα πανεπιστήμια μεταβάλλονται από κέντρα επιστημονικής έρευνας και γνώσης σε κέντρα ανομίας χωρίς να συλλαμβάνονται, χωρίς να τιμωρούνται οι υπαίτιοι τέλεσης παραβατικών πράξεων, αλλά και δίχως να αποκαθίστανται οι ζημίες.

Τα φαινόμενα αυτά έχουν εξαντλήσει την ανοχή της κοινωνίας, υποβιβάζουν την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης και εν τέλει βάλλουν κατά του ίδιου του Συντάγματος, το οποίο στο άρθρο 16 προστατεύει την ελεύθερη ανάπτυξη και προαγωγή των τεχνών, επιστημών, της έρευνας και της διδασκαλίας. Πλέον το άσυλο σε τίποτα δεν θυμίζει και σε τίποτα δεν εξυπηρετεί το σκοπό για τον οποίο θεσπίστηκε μεταπολιτευτικά με τους νόμους 1268/1982 και 1403/1093, όταν δηλαδή το πανεπιστημιακό άσυλο εκφράστηκε νομοθετικά ως σύμβολο της άρρητης αξίας του συνταγματικού μας πολιτισμού.

Για το λόγο αυτό κρίνεται αναγκαία η κατάργηση του άρθρου 3 του ν. του ν. 3549/2007 (ΦΕΚ Α΄ 69).

Από το καταργούμενο άρθρο διατηρούνται οι γενικές αρχές του πανεπιστημιακού ασύλου υπό την αυτονόητη μορφή της διασφάλισης της ακαδημαϊκής ελευθερίας και της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών, οι οποίες, ούτως ή άλλως, προστατεύονται από θεμελιώδεις διατάξεις του Συντάγματος.

ΙΙ. Κατ’ άρθρο

Με το προτεινόμενο άρθρο «ακαδημαϊκές ελευθερίες – ακαδημαϊκό άσυλο» καταργείται το άρθρο 3 του ν. 3549/2007. Διατηρούνται οι γενικές αρχές του πανεπιστημιακού ασύλου υπό την αυτονόητη μορφή της διασφάλισης της ακαδημαϊκής ελευθερίας και της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών, οι οποίες, ούτως ή άλλως, προστατεύονται από θεμελιώδεις διατάξεις του Συντάγματος

Ρητά προβλέπεται ότι δεν επαναφέρονται σε ισχύ οι διατάξεις των άρθρων 2 του ν. 1268/1982 και 2 και 7 του ν. 1404/1983.

Κατόπιν των ανωτέρω, προτείνεται να συμπεριληφθεί στο προαναφερόμενο σχέδιο νόμου άρθρο … με τον τίτλο «Ακαδημαϊκές Ελευθερίες – Ακαδημαϊκό άσυλο» ως εξής:

Τροπολογία στο Σχέδιο Νόμου «Σύσταση Εθνικού Ταμείου Επιχειρηματικότητας και Ανάπτυξης»

«Άρθρο ….

Ακαδημαϊκές ελευθερίες – ακαδημαϊκό άσυλο

1. Στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα κατοχυρώνεται η ακαδημαϊκή ελευθερία στην έρευνα και διδασκαλία, καθώς και η ελεύθερη έκφραση και διακίνηση των ιδεών.
2. Δεν επιτρέπεται η επιβολή ορισμένων μόνον επιστημονικών απόψεων και ιδεών και η διεξαγωγή απόρρητης έρευνας.
3. Το ακαδημαϊκό άσυλο αναγνωρίζεται για την κατοχύρωση των ακαδημαϊκών ελευθεριών και για την προστασία του δικαιώματος στη γνώση, τη μάθηση και την εργασία όλων ανεξαιρέτως των μελών της ακαδημαϊκής κοινότητας των Α.Ε.Ι. και των εργαζομένων σε αυτά, έναντι οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει.
4. Το ακαδημαϊκό άσυλο καλύπτει όλους τους χώρους του Α.Ε.Ι. στους οποίους γίνεται εκπαίδευση και έρευνα. Οι χώροι αυτοί καθορίζονται με απόφαση και ευθύνη της Συγκλήτου για τα Πανεπιστήμια και της Συνέλευσης για τα Τ.Ε.Ι.
5. Το άρθρο 3 του ν. 3549/2007 (ΦΕΚ Α΄ 69) καταργείται. Δεν επαναφέρονται σε ισχύ οι διατάξεις των άρθρων 2 του ν. 1268/1982 και 2 και 7 του ν. 1404/1983.

Επιστροφή στην περίληψη...

Έλεγχοι ταυτοπροσωπίας των επιβατών στα πλοία από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες

Διαταγή προς όλες τις Λιμενικές Αρχές, προκειμένου να καταστήσουν σαφές προς όλες τις εταιρείες έκδοσης εισιτηρίων για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες και τις εταιρείες επιβατηγών πλοίων, ότι πρέπει να τηρείται απαρέγκλιτα η υποχρέωσή τους να ελέγχουν την ταυτοπροσωπία των επιβατών με τον έλεγχο των προβλεπόμενων αποδεικτικών μέσων ταυτότητας, απέστειλε ο αρχηγός του Λιμενικού Σώματος, Αντιναύαρχος Κωνσταντίνος Σούλης, μετά από εντολή του υπουργού Προστασίας του Πολίτη Χρήστου Παπουτσή.

Οι επιβάτες, οι αποσκευές τους και τα οχήματά τους που μεταφέρονται σύμφωνα με τις ισχύουσες διεθνείς συμβάσεις, τον Ελληνικό Κώδικα Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου και τους γενικούς όρους μεταφοράς των πλοίων, όταν γίνεται κράτηση η υποβολή των παρακάτω στοιχείων είναι υποχρεωτική: Όνομα και επώνυμο, φύλο, ημερομηνία γεννήσεως, τύπος και αριθμός κυκλοφορίας οχήματος (αν υπάρχει).

Για τους επιβάτες που δεν είναι υπήκοοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ούτε των χωρών της Schengen) τα παρακάτω στοιχεία ζητούνται επιπλέον: Αριθμός και ημερομηνία λήξεως διαβατηρίου, ημερομηνία λήξεως θεώρησης διαβατηρίου (Visa).

Α ρε ΠΑΣΟΚαρα αθάνατη

Η Ελλάδα έχασε τους Μεσογειακούς

Οριστική απόφαση
Πήραν πίσω τους Μεσογειακούς Αγώνες!


Η τεράστια καθυστέρηση στην εκτέλεση των έργων ήταν η αιτία που η ΔΕΜΑ πήρε πίσω τους Μεσογειακούς Αγώνες του 2013 που θα διεξάγονταν στο Βόλο και στην Λάρισα.

Η Διεθνής Επιτροπή Μεσογειακών Αγώνων αποφάσισε σε έκτακτη συνεδρίαση στο Παρίσι να μην γίνουν στις θεσσαλικές πόλεις οι Μεσογειακοί Αγώνες αφού οι διαρκείς καθυστερήσεις και οι συνεχείς αναβολές στην εξέλιξη των έργων που υπήρξαν από ελληνικής πλευράς εκνεύρισαν τους ιθύνοντες.

Η κυριότερη αιτία ήταν το έργο του Μεσογειακού χωριού. Η Ελλάδα βλέποντας να μην μπορεί να το υλοποιήσει στο Βόλο και την Λάρισα, τελικά πρότεινε η φιλοξενία των αθλητών που θα συμμετείχαν στην διοργάνωση θα φιλοξενούνταν σε ξενοδοχεία ή κρουαζιερόπλοια.

Η Ελλάδα είχε ερωτηθεί στο παρελθόν αν θα μπορέσει να διοργανώσει τους Αγώνες, μετά την έκρηξη της οικονομικής κρίσης, όμως η ελληνική κυβέρνηση είχε εγγυηθεί και υποσχεθεί πως θα διεξαχθούν κανονικά.

Θυμίζουμε ότι βάσει του προγραμματισμού, οι αγώνες θα διεξάγονταν από τις 24 Ιουνίου έως τις 3 Ιουλίου του 2013 και σ αυτούς θα συμμετείχαν 4.000 αθλητές από 24 διαφορετικές χώρες. Τα αγωνίσματα θα διεξάγονταν κατά κύριο λόγο στον Βόλο.

ΑΥΤΟΙ ΕΙΣΤΕ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΑΝΤΡΟΣΚΛΥΛΑ

Διαψεύστε τους όσους μιλάνε στο παρακάτω βίντεο.
Δε μένει στο Νταβός ο ΓΑΠ να ησυχάσουμε κι εμείς;




Και μην ξεχάσετε να τους ξαναψηφίσετε....

Μανώλης εξ Απειράνθου

Τα ΑΠΑΝΤΑ της ΑΝΝΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑ

...Δεν υπάρχουν λαθρομετανάστες, μόνο λαθραία τσιγγάρα υπάρχουν....
Τάδε έφη ΑΝΝΑ ΝΤΑΛΑΡΑ... Ακούστε την



Δείτε αποσπάσματα από το παραλήρημα της ΑΝΝΑΣ στο ΑΛΤΕΡ...



Άντε συντρόφια, να τη χαίρεστε κι αυτή κι όλους που μας κουβαλήσατε και...
Να τους ξαναψηφίσετε βρε..

Μανώλης εξ Απειράνθου

Απ. Ψαρράς: "Δεν επιθυμώ να έχω ούτε καλημέρα"

Απόστολος Κ. Ψαρράς
Πολιτικός Μηχανικός
ΦΙΛΩΤΙ
843 02 ΝΑΞΟΣ

Νάξος 27 - 01 - 2011

Θέλω κατ’ αρχάς να δηλώσω τα εξής αυτονόητα, σχετικά με το θέμα ύπαρξης ή μη νομικού κωλύματος ως προς την εκλογή μου σαν Δημοτικός Σύμβουλος στις εκλογές της 7ης Νοεμβρίου 2010.

Παρόλο που ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου, κ. Φώτης Μαυρομάτης, ανακοίνωσε στην 1η συνεδρίαση του Δ.Σ. τα προβλεπόμενα από τον «Καλλικράτη» για το θέμα αυτό, εν τούτοις κατανοώ πλήρως τις τυχόν ενέργειες τις οποίες έκανε ή θα κάνει οποιοσδήποτε εναντίον της εκλογής μου, για τον δικό του αυτονόητο από όλους λόγο.



Στην πιο πάνω όμως συνεδρίαση, από την πλευρά του συνδυασμού του κ. Ν. Μαράκη τέθηκαν λόγω του επαγγέλματός μου (Πολιτικός Μηχανικός-Εργολάβος Δημοσίων Έργων) και θέματα ηθικής τάξεως ως προς το πρόσωπό μου.

Αμφισβήτησαν οι ομιλητές Ν. Μαράκης και Γ. Καραμανής, και ως εκ τούτου καταψήφισαν σαν συνδυασμός, την πρόταση του Δημάρχου για τον ορισμό μου ως τακτικού μέλους των επιτροπών α) Παραλαβής έργων, βάσει του άρθρου 16 του Π.Δ. 171/87 και β)Βεβαίωσης καλής εκτέλεσης έργων και εργασιών, βάσει του άρθρου 15 του ίδιου Π.Δ. Αιτιολόγησαν δε τη θέση τους αυτή με το επιχείρημα ότι θα είμαι ελέγχων και ελεγχόμενος, παρόλο που ο Πρόεδρος, κ. Φ. Μαυρομάτης, είπε ότι για τυχόν περιπτώσεις τέτοιων έργων, υπάρχει και ο νόμιμος αναπληρωτής μου. Όπως έθεσαν μάλιστα το ζήτημα, προσπαθούσαν να δημιουργήσουν την εντύπωση ότι μόνος μου τάχα θα παραλάμβανα τα έργα που είχα εκτελέσει. Η θέση τους αυτή εξηγείται μόνο με μία εκ των δύο παραδοχών. Η πρώτη είναι ότι τόσα χρόνια κουμανταδόροι του Δήμου Νάξου δεν έμαθαν τι λέει η σχετική νομοθεσία και η δεύτερη ότι την ήξεραν, αλλά έλεγαν ό,τι έλεγαν δημαγωγούντες και υποκρινόμενοι ότι ενδιαφέρονται και για θέματα ηθικής τάξεως.

Χωρίς να επεκταθώ σε λεπτομέρειες, τις οποίες όμως θα αναφέρω με πρώτη ευκαιρία, θα σημειώσω μόνο ότι η μεν πρώτη επιτροπή εκτός από το δημοτικό σύμβουλο έχει από έναν (1) έως και τρεις (3) τεχνικούς διπλωματούχους Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. σαν μέλη (άρθρο 16 του Π.Δ. 171/87) αναλόγως του προϋπολογισμού των έργων, η δε δευτέρα επιτροπή είναι για μικρά έργα μέχρι 6.000 ευρώ (2.000.000 δρχ) και παραλαμβάνονται από δύο (2) δημοτικούς συμβούλους που συντάσσουν και τη βεβαίωση για την καλή εκτέλεση και το εύλογο της δαπάνης του έργου (άρθρο 15 του Π.Δ. 171/87). Είναι δε αυτά έργα που συνήθως αναλαμβάνουν εμπειροτέχνες εργολάβοι και όχι διπλωματούχοι μηχανικοί.
Εν συνεχεία ο κ. Ν. Μαράκης με κατηγόρησε ότι «εσκεμμένα» καθυστέρησα τις εργασίες πλακόστρωσης σε έργο που εκτελώ από το Σεπτέβριο του 2010 στη Χώρα και σε Γλυνάδο, Γαλανάδο, για να δημιουργήσω άσχημες εντυπώσεις στον κόσμο για την τότε Δημοτική Αρχή, με αποτέλεσμα να μην ψηφίσουν στις εκλογές της 7/11/2010 το συνδυασμό του, αφού όπως είπε «Από τον Αύγουστο που άρχισαν τα έργα, καθυστερούσα επίτηδες». Γι’ αυτό και καταψήφισαν και οι εννέα (9) την από 20/12/2010 αίτησή μου για παράταση προθεσμίας του έργου έως 28/2/2011.

Αναφέρω απλώς ότι το έργο ξεκίνησε την 16η Σεπτεμβρίου 2010 και όχι τον Αύγουστο και ήδη βρίσκεται στην τελευταία φάση του. Σημειώνω δε ότι μέχρι παραμονές των εκλογών εκτελούσαμε εργασίες εκεί που εξυπηρετούσε τη Δημοτική Αρχή, κατόπιν υποδείξεών της, λόγω της προεκλογικής περιόδου και όχι εκεί που ήταν καλύτερα για την πρόοδο του έργου. Ήταν δε τέτοια η πρόοδος των εργασιών, ώστε δυο-τρεις φορές (επειδή ομολογώ ότι δεν πίστευα πως μπορεί ο κ. Ν. Μαράκης να χάσει τις εκλογές) του έλεγα αστειευόμενος «Δήμαρχε, με την ταχύτητα που εκτελώ το έργο, θα βοηθήσω και εγώ να βγεις πιο εύκολα Δήμαρχος».

Ως προς τα θέματα λοιπόν ηθικής τάξεως που έθεσαν ο κ. Ν. Μαράκης και ο κ. Γ. Καραμανής -ο οποίος μάλιστα είχε την άποψη ότι έπρεπε να είμαι εκτός αιθούσης όταν μιλούσαν ο κ. Μαράκης και ο ίδιος, για να μην ακούω τι έλεγαν ώστε να μην μπορώ να απαντήσω-, θέλω να δηλώσω τα εξής:

1. Προφανώς ο κ. Γ. Καραμανής θεωρούσε ότι αν ήμουν εκτός αιθούσης δε θα μάθαινα για το «εσκεμμένα» του κ. Μαράκη. Εκτός και αν υπολόγιζε πως ό,τι έλεγαν μέσα ήταν μόνο για εντυπώσεις και δε θα περνούσαν στα πρακτικά. Ο κ. Μαράκης όμως ζήτησε να γραφούν στα πρακτικά επακριβώς.
2. Όλοι εδώ στη Νάξο γνωριζόμαστε καλά μεταξύ μας και ο κόσμος ξέρει το ηθικό επίπεδο του καθενός μας, ιδίως αυτών που ασχολούνται με τα κοινά.
3. Επανειλημμένως από τα τοπικά Μ.Μ.Ε., αλλά και σε σχόλιό μου στους «Ναξιακούς Καιρούς», έχω δηλώσει και το πιστεύω, ότι η παρελθοντολογία και οι στείρες αντιδικίες στα δημοτικά θέματα δεν προσφέρουν τίποτε θετικό στους δημότες μας, για τους οποίους υποτίθεται ότι ενδιαφερόμαστε.
Προφανώς οι πιο πάνω συνάδελφοι αυτή μου τη θέση την έχουν ερμηνεύσει- σαν να μη με γνωρίζουν- ως αδυναμία και έλλειψη επιχειρημάτων από μέρους μου, ως προς τα πεπραγμένα τους σε όλους τους τομείς στο Δήμο τα προηγούμενα χρόνια.

Πλανώνται πλάνην οικτρά και είναι οι ίδιοι υπεύθυνοι που έχασαν την τελευταία ευκαιρία που έχουν να βοηθήσουν στην καλύτερη λειτουργία του Δήμου μας.
Τελειώνοντας, θέλω να αναφέρω κάτι που δεν ακούστηκε στο Δ.Σ., γιατί όταν άρχισα να μιλάω οι συνάδελφοι του συνδυασμού του κ. Μαράκη αποχώρησαν φωνασκούντες…«δημοκρατικά».

Επειδή λοιπόν, όπως προαναφέρω, ΟΛΟΙ εδώ γνωριζόμαστε, θέλω να δηλώσω ότι εκτός δύο (2) συναδέλφων από το συνδυασμό αυτό, τους οποίους γνωρίζω πολλά χρόνια και για τους οποίους πιστεύω ότι ψήφισαν, όπως ψήφισαν, γνωρίζοντας και πιστεύοντας ότι τα όσα ακούστηκαν στο Συμβούλιο από το συνδυασμό τους για το πρόσωπό μου δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, με τους άλλους επτά (7) δεν επιθυμώ να έχω ούτε καλημέρα.

Γνωρίζοντας μάλιστα ότι λίγο ή καθόλου τους ενδιαφέρει αυτό, πιστεύω ότι με τη δήλωσή μου αυτή τους…διευκολύνω.

Απόστολος Κ. Ψαρράς

Φωτογραφία: www.naxos-news.gr