slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Δήμος Πάρου : Ανακοίνωση - Διαμαρτυρία

Ο Δήμος Πάρου διαμαρτύρεται έντονα για τη συνεχιζόμενη απεργία των ναυτεργατών που έχει ως αποτέλεσμα τον ουσιαστικό αποκλεισμό του νησιού αφού τα δρομολόγια της ακτοπλοΐας δεν πραγματοποιούνται.

Παρά το ενδεχόμενο του δίκαιου των αιτημάτων των ναυτεργατών, η έλλειψη αγαθών όπως φαρμάκων, τροφίμων κ.ά. και κυρίως η ανασφάλεια των υπηρετούντων στις υγειονομικές υπηρεσίες αλλά και όλων των κατοίκων, δημιουργούν συνθήκες έντονης διαταραχής της ζωής στο νησί με απρόβλεπτες συνέπειες.

Ο Δήμος Πάρου καλεί όλους τους εμπλεκόμενους στη συνεχιζόμενη απεργία να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων και να αναλογιστούν την πρόκληση προς τους μόνιμους κατοίκους του νησιού εν μέσω συνθηκών χειμώνα.

Πάρος, 26 Nοεμβρίου 2010


Με παρέμβαση Διαμαντίδη ταξίδεψαν τρία πλοία από Κρήτη

ΚΥΡΙΕ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ Þ ΚΡΗΤΗ ΕΥΠΑΘΗ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ . ΕΝΘΥΜΟΥΜΕΝΟΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΩΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ''''ΔΑΚΡΥΖΑΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΡΗΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΑΣ ΙΣΧΥΕΙ ΣΕ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Þ ΡΗΣΗ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ

Η ΚΡΗΤΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ......................

Με εντολή του υπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων Γιάννη Διαμαντίδη απέπλευσαν χθες το βράδυ από την Κρήτη τρία πλοία μεταφέροντας φορτηγά με ευπαθή προϊόντα.
Ειδικότερα, το «Φαιστός Παλλάς» απέπλευσε έφυγε στις 22,05 από Ηράκλειο με 96 επιβάτες και 101 φορτηγά και έδεσε στις 04,30 Ακτή Ξαβερίου. Το Κρήτη Ι έφυγε 21,30 από το Ηράκλειο με 11 επιβάτες και 106 φορτηγά και έδεσε 06,50 π.μ. στην Ακτή Ξαβερίου και το Λατώ από Χανιά στις 23,40 μ.μ. 39 επιβάτες και 102 φορτηγά και έφθασε στον Πειραιά στις 09,00 το πρωϊ.

Κόκκινη Κάρτα Κόκκινου στην Κυβέρνηση

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟΥ
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
«ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ»
Η ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΑΠΡΑΞΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ
● ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΑ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ
● ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΝΕΥΘΥΝΑ ΩΣ «ΠΟΝΤΙΟΣ ΠΙΛΑΤΟΣ» ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΣ Π.Ν.Ο.
Σε πρωτοφανή ταλαιπωρία υπόκεινται οι κάτοικοι των νησιών μας.
Η κυβέρνηση αφενός προχώρησε στην μείωση των ακτοπλοϊκών δρομολογίων (με ότι αυτό συνεπάγεται για τις μετακινήσεις και την ποιότητα ζωής των νησιωτών μας) και αφετέρου λειτουργεί ως «Πόντιος Πιλάτος» στις κινητοποιήσεις της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (Π.Ν.Ο.).
Η ανεύθυνη και αδιάλλακτη κυβερνητική πολιτική έχει ως αποτέλεσμα:
► Ο εφοδιασμός των νησιών μας
τρόφιμα και φάρμακα να καθίσταται προβληματικός
► Ευπαθή προϊόντα και επιχειρηματίες να κινδυνεύουν να καταστραφούν
► Οι πολίτες να αδυνατούν να ταξιδέψουν
► Να προστίθενται νέα προβλήματα και να δημιουργείται αδιέξοδο ανάμεσα σε Π.Ν.Ο. – Πλοιοκτήτες – Κοινωνία
Καλούμε την κυβέρνηση να εξετάσει σε κλίμα καλόπιστου διάλογου τα αιτήματα της Π.Ν.Ο. με στόχο να επικρατήσει εργασιακή ειρήνη και συνεννόηση μεταξύ ανθρώπων που επιδιώκουν να κατακτήσουν το μεροκάματο, εμπλέκονται στην καθημερινή διαδικασία μετακίνησης των πολιτών και των αγαθών προς τα νησιά μας.
► Θεωρούμε απαράδεκτο να εμπλέκει με τεχνητό τρόπο και δημιουργεί συγκρουσιακό κλίμα ανάμεσα στις κοινωνικές ομάδες χωρίς να αναλαμβάνει τις ευθύνες της .
Η «ομηρία» των νησιωτών μας πρέπει να λήξει άμεσα, να αποκτήσουν και πάλι τα νησιά μας τα απαραίτητα εφόδια και να πραγματοποιούνται εύρυθμα οι ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες.
Επιπλέον ζητάμε να επανεξετάσει τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών γραμμών, να τα βελτιώσει και να ακούσει τις προτάσεις των φορέων και των πολιτών του Νότιου Αιγαίου (ιδιαίτερα των μικρών νησιών) που βιώνουν πρωτοφανή απομόνωση.
Θυμίζουμε στην κυβέρνηση ότι οι νησιώτες δεν είναι πολίτες β΄ κατηγορίας!!!

Τα αρνητικά του Καλλικράτη

Οι δημοτικές εκλογές με τον Καλλικράτη στέρησαν από την βόρεια Νάξο και γενικότερα σχεδόν από όλα τα μεσαία και μικρά χωριά της Νάξου στο να εκπροσωπηθούν από δικούς τους δημοτικούς συμβούλους! ΄0πως όλοι μας γνωρίζουμε ο δήμος μας αποτελείται
από νησιά και χωριά. Μικρές και μεγάλες γεωγραφικές και κοινωνικές ενότητες. Τα έργα που θα γίνονται αντικειμενικά πρέπει να τα χωρίσουμε σε δυο κατηγορίες.
Α) Τα έργα τοπικού ενδιαφέροντος και Β) Τα έργα γενικότερου ενδιαφέροντος τα οποία θα αφορούν όλο τον δήμο. Στα μεγάλα λοιπόν έργα όπως Χ.Υ.Τ.Υ. αεροδρόμιο λιμάνι κ. α. εάν γίνει σωστός προσδιορισμός θα ωφεληθούν όλα τα νησιά και όλα τα χωριά.
Όμως στα έργα τοπικού ενδιαφέροντος που θα αφορούν το κάθε χωριό ξεχωριστά , θα έχουμε ίση μεταχείριση; Ή τα χωριά που δεν εκπροσωπούνται από δημοτικούς συμβούλους θα πάνε στην γωνία;
Εδώ ο ρόλος του δημάρχου θα είναι καθοριστικός για την τύχη των μικρών και μεσαίων χωρίων αλλά και των μικρών νήσων.
Ήδη ο κ. Μαργαρίτης έχει δεσμευτεί για αναλογική ισότητα και για Αναλογική Δημοκρατία.
Όσο και να φαίνεται απλό το όλο θέμα, πρέπει να μπει σθεναρά στην ιδεολογία της νέας δημοτικής αρχής για να αποδίδει στις κοινότητες τα όσα τους αναλογούν.
Υπάρχει και μία άλλη παραπλήσια έννοια που έχει σχέση με όσα προαναφέρω. Είναι η ομοιόμορφη ανάπτυξη της Νάξου και των Μικρών Νήσων. Στο ίδιο ιδεολογικό υπόβαθρο πρέπει να μπει ως στερεότυπο και μια τέτοια αρχή. Ένα από τα θετικά του Καλλικράτη είναι ότι με τον ένα δήμο είμαστε πλέον υποχρεωμένοι να δούμε την Νάξο , όχι σαν πεδινή και ορεινή αλλά στο σύνολον της αδιαίρετη. Επειδή λοιπόν ευρισκόμαστε μπροστά σε μια νέα κατάσταση που θα μας φέρει ο επικείμενος Καλλιγράκρατειος δήμος και τα δεδομένα πλέον αλλάζουν αναγκαίο είναι η νέα δημοτική αρχή να βάλει σωστές θεμέλιες βάσεις ώστε να μην βρεθούμε σε αδιέξοδα.