Blogger Gadgets

nM

Το gmail του naxios

Στείλτε μας Ειδήσεις-Σχόλια-Παρατηρήσεις-Αρθογραφία Στο email - naxios.blogspot.com@gmail.com Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων Η φωνή της ΝΑΞΟΥ.

Σάββατο, 17 Ιουλίου 2010

Τα καλοκαιριά του 2007 και του 2009 τα κυβερνητικά στελέχη στην Βορειοανατολική Αττική ήταν λαλίστατα τώρα είναι άφαντα

Click here to find  out more!
kamena-001.jpg
Το 2007 και το 2009 καλούσε τους πυρόπληκτους σε ξεσηκωμό κατά της κυβέρνησης την οποία κατήγγειλε διαρκώς για απουσία συντονισμένου σχεδίου αντιμετώπισης των πυρκαγιών। Πήγαινε στα καμένα, έκανε δηλώσεις με φόντο τις φωτιές κατά του Καραμανλή και μετά έφευγε και πήγαινε για μπάνιο (σσ όπως πέρυσι στο Διακοφτό). Σήμερα που καίγεται η Βορειοανατολική Αττική μέχρι την Εύβοια, είναι ξαφανισμένος και αυτός και οι υπουργοί του. Θα έχει ενδιαφέρον να ακούσουμε τι θα πει ο Παπανδρέου τώρα για την πύρινη λαίλαπα που κατακαίει τις πευκόφυτες περιοχές

ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΠΑΛΙ Η ΑΤΤΙΚΗ:ΜΑ ΚΑΛΑ,ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ;Ο...ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΔΕΝ ΕΦΤΑΙΓΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ;ΚΙ ΕΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΟ-ΕΚΠΛΗΞΗ!

Σάββατο, 17 Ιουλίου 2010


Μεγάλες διαστάσεις έχει πάρει η πυρκαγιά που ξέσπασε το μεσημέρι του Σαββάτου στον Κάλαμο. Η φωτιά ξεκίνησε από το Μικροχώρι Καλάμου και τώρα καίει εκτάσεις στον Βαρνάβα. Κλειστή η λεωφόρος Βαρνάβα-Καπανδριτίου. Αναζωπύρωση παρουσίασε η φωτιά στο Λαύριο και κατευθύνεται προς το Σούνιο.

Σύμφωνα με τον προϊστάμενο Πολιτικής Προστασίας Ανατολικής Αττικής, Γιώργο Καραμεσίνη, το μέτωπο της πυρκαγιάς που ξεκίνησε από το Μικροχώρι κατευθύνεται προς το Καπανδρίτι.

Ισχυρές πυροσβεστικές δυνάμεις, επίγειες και εναέριες, επιχειρούν για να θέσουν τη φωτιά υπό έλεγχο, αλλά το έργο τους δυσχεραίνουν οι δυνατοί άνεμοι.

Στο έργο της κατάσβεσης παίρνουν μέρος οκτώ πυροσβεστικά αεροπλάνα, δύο ελικόπτερα, 80 πυροσβέστες με 27 οχήματα, δύο πεζοπόρα τμήματα και επτά υδροφόρες των δήμων.

Αναζωπύρωση παρουσίασε η πυρκαγιά που ξέσπασε νωρίτερα στο Λαύριο και το μέτωπο κατευθύνεται προς το Σούνιο. Δυνάμεις της πυροσβεστικής προσπαθούν να θέσουν και πάλι τη φωτιά υπό έλεγχο.

Μία κατοικία υπέστη ζημιές, ενώ απειλήθηκαν σπίτια στον οικισμό «Πασάς». Τελικά δεν χρειάστηκε να εκκενωθούν οι παιδικές κατασκηνώσεις που βρίσκονται στην περιοχή.

Κλειστή παραμένει η λεωφόρος Αθηνών-Σουνίου, από το 54ο ώς το 59ο χλμ.

Φωτιά, που γρήγορα τέθηκε υπό έλεγχο, ξέσπασε και στο Άνω Σούλι Μαραθώνα. Όπως δήλωσε ο δήμαρχος του Μαραθώνα στη ΝΕΤ, Σπύρος Ζαγάρης, για προληπτικούς λόγους εκκενώθηκε το μοναστήρι Μεταμόρφωση του Σωτήρος.


ΠΗΓΗ.

Ελπίζουμε οι φωτιές να σβήσουν σύντομα και να μην καταστρέψουν και το ελάχιστο πράσινο που έχει απομείνει στην Αττική.

Έχουμε όμως μια...απορία:

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η "ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ" ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΟΤΑΝ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΙ ΤΟ 2007,ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΦΩΤΙΕΣ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΣΕ ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΙ ΗΛΕΙΑ;

ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΒΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΦΛΟΓΕΣ!!!

ΑΡΑΓΕ ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ;

Ο...ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Ή Ο ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΞΥΠΝΑΚΗΔΕΣ ΛΟΙΔΩΡΟΥΣΑΝ ΕΠΕΙΔΗ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ "ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ";

ΑΝΤΕ ΓΙΩΡΓΑΚΗ,ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ:ΠΗΡΕΣ ΚΙ ΕΣΥ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ...ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ,ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ!

ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΡΙΤΗΣ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ,ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ.

ΞΕΡΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΠΩΣ ΘΑ ΣΕ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΣΤΑ ΜΜΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ,ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΛΙΘΙΟΙ ΟΥΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΜΝΗΜΗ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟΥ,ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΕΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ!

ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΓΡΑΠΤΑ ΜΕΝΟΥΝ:

"Οι φωτιές του 2009 οφείλουν να αποτελέσουν την κόκκινη γραμμή για το κράτος και τους πολίτες. Πρέπει οι τελευταίες αυτές καταστροφές να σηματοδοτήσουν το τέλος μιας εποχής και ενός μοντέλου ανάπτυξης που έχει ως νομοτελειακή κατάληξη ό,τι δεν γίνεται τσιμέντο να γίνεται στάχτη" υπογραμμίζει σε γραπτή δήλωσή του ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Γιώργος Α. Παπανδρέου, τονίζοντας πως "σήμερα χρειάζεται μια νέα αρχή που βάζει τέλος στην εποχή της απουσίας σχεδιασμού και επιβράβευσης της καταπάτησης και της κερδοσκοπίας στη γη, τέλος στο κράτος της αναποτελεσματικότητας που κλείνει το μάτι στην ανομία και την αυθαιρεσία".

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ αναφέρει στην δήλωσή του ότι την ώρα που δινόταν η μάχη κατά των πυρκαγιών δεν ήταν η ώρα αναζήτησης ευθυνών, όμως σήμερα που "αντικρίζουμε με απέραντο πόνο τις στάχτες ενός εγκλήματος" τίθεται ένα τριπλό καθήκον:

Πρώτον η αξιολόγηση των αιτίων και ο καταλογισμός των ευθυνών για την τραγωδία.

Δεύτερον η λήψη άμεσων μέτρων αποκατάστασης των ζημιών και της παραγωγικής βάσης που καταστράφηκε.

Τρίτον, ριζικές τομές ώστε να αποκλειστούν παρόμοια εγκλήματα στο μέλλον.

Ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ στην δήλωσή του καταλογίζει βαρύτατες ευθύνες στην κυβέρνηση που δεν υπάρχει πόρισμα για τα λάθη στην αντιμετώπιση των πυρκαγιών του 2007 καθώς και για την μη αξιοποίηση της έκθεσης του Ευρωκοινοβουλίου του 2008 για τις πυρκαγιές στην Ελλάδα.

"Απέδειξε ότι δεν σέβεται τον πολίτη, έχοντας κρυφτεί πίσω από την προπαγάνδα των "ασύμμετρων απειλών" επισημαίνει ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ.


ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,Ο ΤΖΕΦΡΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΕΤΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟΣ-ΣΑΝ ΤΟΝ...ΝΕΡΩΝΑ-ΜΕ...ΦΟΝΤΟ ΤΑ ΚΑΜΜΕΝΑ ΤΗΣ ΗΛΕΙΑΣ!!!

ΟΧΙ,ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΛΑΚΑ...ΔΥΣΤΥΧΩΣ!

Προμηνύουν διπλές εκλογές το Νοέμβριο -Εετοιμάζουν απόδραση

Ορισμένοι στην κυβέρνηση έχουν αρχίσει από τώρα να πακετάρουν !

Τα κόμματα της αντιπολίτευσης έλαβαν το μήνυμα και συνιστούν προεκλογική ετοιμότητα στα στελέχη τους για διπλές εκλογές σε περίπτωση που ξαφνικά το "ξεφουρνίσει" η κυβέρνηση.

Ποιοί είναι όμως οι πραγματική λόγοι , και ποιά στοιχεία συνδέουν το σχέδιο της μεγάλης απόδρασης με τις τελευταίες εντολές τις τρόικας;;;

Το ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ επιβεβαιώνεται σε όλα τα κατά καιρούς δημοσιεύματα μας που έκαναν λόγο για απόδραση και αυτής της κυβέρνησης απο την εξουσία με "διαβατήριο" τη μέθοδο ala Kαραμανλής .

Η μέθοδος ονομάζεται πρόωρη προσφυγή στις κάλπες και έχει το πρόσχημα της “Νωπής λαικής εντολής”.

Όπως κατ'επανάληψη έχουμε αναφέρει παρά την ισχυρή αυτοδυναμία που έλαβε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές , δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλει τετραετία.

Τα γεγονότα πλέον αποδεικνύουν οτι , τα ισχυρά κέντρα διακυβέρνησης του εξωτερικού που οι Ελληνικές κυβερνήσεις επι σειρά ετών υπηρετούν για να συντηρείται ο δικομματισμός και να εναλλάσσονται στην εξουσία, κατέβασαν απο την εξουσία τον τότε “καταλληλότερο” Καραμανλή , στέλνοντας τον σε εκλογές απόδρασης (μεταβατική εποχή απο Αλ Μούνια σε Όλι Ρεν) διότι η τότε φθαρμένη κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ήταν αδύνατον να συνεχίσει το έργο των εντολέων και να εντάξει τη χώρα στη νέα τάξη πραγμάτων (διακυβέρνηση τρόικας) που ήταν ο στόχος των πανίσχυρων εντολέων.

Η κοινωνία θα αντιδρούσε και ο μόνος τρόπος ήταν η αίσθηση της αλλαγής.

Τότε υπήρχε επιτακτική ανάγκη να αλλάξει το σκηνικό και να ανεβούν οι επόμενοι συνεχιστές οι οποίοι σαν νέα ισχυρή κυβέρνηση θα αναλάμβαναν να πείσουν τον Ελληνικό λαό οτι υπάρχει ανάγκη για αλλαγές και σκληρά μέτρα για να καταλήξουν στο οτι η μοναδική λύση είναι η υπογραφή του περίφημου μνημονίου.

Ενός μνημονίου το οποίο όπως μετέπειτα επίσης αποδείχθηκε δεν ήταν τίποτε άλλο απο ένα εκβιαστικό μνημόνιο παράδοσης της χώρας.

Πήρε καιρό για να πάρουν χαμπάρι οι Έλληνες (και όχι όλοι) οτι πίσω απο την αεροπορική διακυβέρνηση (ταξίδια και γελοιοποίηση της χώρας) τα “πιστόλια στο τραπέζι” (δείτε εδώ) ο στόχος τελικά ήταν για να πεισθεί η Ελληνική κοινωνία οτι υπάρχει ανάγκη να υπογραφεί η παράδοσης της χώρας με το σχετικό μνημόνιο που υπέγραψε τελικά η “νέα” κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.

Αφού λοιπόν οι βασικοί πυλώνες τις νέας τάξης πραγμάτων εδραιώθηκαν πλέον στην Ελλάδα και νομιμοποιήθηκαν απο την Ελληνική κυβέρνηση μέσα απο την υπογραφή του περίφημου μνημονίου με τη τρόικα, τα "ψωμιά" της μέχρι πρόσφατα ισχυρής κυβέρνησης είναι πλέον μετρημένα , αφού ο βασικός στόχος του σχεδίου που ανέλαβαν να εκτελέσουν έχει ήδη επιτευχθεί. Απο κεί και πέρα ... όσο βλέπουν οτι αντέχουν (πρίν την κοινωνική έκρηξη) θα παραμείνουν.

Τη συμβαίνει αυτή τη στιγμή

Επειδή η κυβέρνηση βλέπει οτι τα περιθώρια στενεύουν και η κοινωνία βράζει ετοιμάζεται πλέον για τη μεγάλη απόδραση μαζεύοντας σιγά σιγά τα μπογαλάκια της για να είναι έτοιμη.

Εδώ και μερικές μέρες έχουν αρχίσει τα “παπαγαλίσματα “στελεχών της κυβέρνησης που δήθεν κόπτονται για το εργασιακό νομοσχέδιο του Α.Λοβέρδου προκαλώντας όπως λένε τριγμούς στο εσωτερικό του ΠΑΣΟΚ.

Τι συμβαίνει όμως στην πραγματικότητα ;;;;

Σας δουλεύουν και πάλι ΚΑΝΟΝΙΚΑ !!!

Το όλο θέατρο που έχει στηθεί γύρω απο το θέμα και αναπαράγεται μανιωδώς απο τα ΜΜΕ με φανταχτερούς τίτλους , δεν είναι τίποτε άλλο απο σφυγμομέτρηση απο πλευράς της κυβέρνησης και του ιδίου του πρωθυπουργού προσωπικά.

Τι σημαίνει αυτό ;;;

Στην πραγματικότητα οι πολιτικάντηδες ποσώς ενδιαφέρονται για την σκληρότητα των μέτρων (που έτσι κι αλλιώς δεν τους αγγίζει ), φοβούνται όμως οτι θα καούν για πάντα οι πολιτικές τους καριέρες , όταν ξαφνικά ο πυρήνας των ισχυρών του ΠΑΣΟΚ θα πάρει την απόφαση να ανακοινώσει τις πρόωρες εκλογές για την μεγάλη απόδραση.

Αρκετά στελέχη του ΠΑΣΟΚ εκφράζουν σε εσωκομματικά πηγαδάκια τους φόβους τους οτι όταν το “καράβι” του ΠΑΣΟΚ βουλιάξει στις εκλογές , θα βρίσκονται κι εκείνοι μέσα , με αποτέλεσμα να τους καταπιεί η δύνη που θα σχηματιστεί.

Σπεύδουν λοίπον να διαχωρίσουν τη θέση τους σχηματίζοντας έτσι "σωσίβια" που θα χρησιμοποιηθούν στο μέλλον ώς άλλοθι για να στηρίξουν το ήθος τους στην πολιτική για κερδίσουν έτσι μια δεύτερη ευκαιρία στο μέλλον.

Τρομάζουν στην ιδέα οτι η πολιτική τους καριέρα στην οποία έχουν επενδύσει χρόνια ολόκληρα θα καταστραφεί για πάντα. Δεδομένου οτι ήδη , ώς πολιτικοί , είναι πλέον δαχτυλοδειχτούμενοι απο την Ελληνική κοινωνία προβλέπουν οτι μετά θα καταντήσουν σαν τους πολιτικά καμμένους της Νέας Δημοκρατίας και δεν θα έχουν μούτρα να βάλουν υποψηφιότητα ούτε σε άλλο κόμμα.

Απ'την άλλη πλευρά ο Παπανδρέου σφυγμομετρεί τα στελέχη του κόμματος του για την πίστη τους στο πρόσωπό του (κατα πόσον δηλαδή είναι διατεθειμένοι να θυσιαστούν πολιτικά) ενώ παράλληλα σφυγμομετρεί και την Ελληνική κοινωνία (όχι βέβαια για το εαν δέχεται τα μέτρα , αλλά για το πόσος χρόνος απομένει πριν την κοινωνική έκρηξη).

Σε κάθε περίπτωση ο χρόνος φαίνεται οτι μετρά αντίστροφα για την προ μηνών ισχυρή κυβέρνηση. Παρά τις προσπάθειες των εργολάβων διαμόρφωσης της κοινής γνώμης φαίνεται οτι ο χρόνος συρρικνώνεται δραματικά για το ΠΑΣΟΚ που ολοκλήρωσε πλέον το σχέδιο που ανέλαβε να εκτελέσει και πλέον σχεδιάζει τη μεγάλη απόδραση απο την εξουσία ala Kαραμανλής.

Ποιές οι τελευταίες εντολές της Τρόικας πριν την μεγάλη απόδραση.

Σύμφωνα με έγκυρες πηγές το ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ αποκαλύπτει πως το τελευταίο σχέδιο πριν την “νωπή λαική εντολή“ που θα παίξει το ρόλο “διαβατηρίου” για την μεγάλη απόδραση , η κυβέρνηση έχει λάβει εντολή να απο την τρόικα να εγκαθιδρύσει “στρατηγείο” του ΔΝΤ στην Αθήνα.

Απόλυτα διασταυρωμένες πληροφορίες κάνουν λόγο ότι η τρόικα ζήτησε ξαφνικά απο τον Παπανδρέου τη σύσταση ενός νέου Οργάνου , που θα εποπτεύει την πίστη εφαρμογή του μνημονίου έτσι ώστε να διασφαλιστεί η εξουσία της τρόικας στην Ελληνική επικράτεια σε περίπτωση κοινωνικών αναταραχών.

Υπάρχει μάλιστα σχετική πρόταση να εγκαινιαστεί το στρατηγείο ώς μια νέα γραμματεία εντός του υπουργείου Οικονομικών, η οποία θα παρακολουθεί συνεχώς και θα συντονίζει την εφαρμογή των μέτρων.

Το Κλιμάκιο αξιωματούχων της τρόικας σχεδιάζει εν όψη των εξελίξεων να επισκέπτεται τη χώρα μας κάθε 30 ημέρες ενώ έχει συζητηθεί η μόνιμη εγκατάσταση επιθεωρητών του ΔΝΤ στην Αθήνα προκειμένου να στελεχώσουν το νέο στρατηγείο που θα δημιουργηθεί.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν οτι το ΔΝΤ σχεδιάζει άμεσα να εγκαταστήσει για αρχή δύο τουλάχιστον μόνιμα στελέχη του στην Αθήνα.

Η πλειοψηφία απορρίπτει το Μνημόνιο και τις πολιτικές ΠΑΣΟΚ και Καρατζαφέρη

Η πλειοψηφία των πολιτών απορρίπτει τα επιχειρήματα της κυβέρνησης υπέρ της προσφυγής στο ΔΝΤ και τον Μηχανισμό Στήριξης, θεωρεί καταστροφική την διαχείριση της κρίσης από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και ζητά απεμπλοκή από το Μνημόνιο. Απαξίωση του πολιτικού συστήματος, αλλά και ενίσχυση του δικομματισμού (65%) και μείωση της διαφοράς ΠΑΣΟΚ – ΝΔ στις 6 μονάδες, πράγμα που σημαίνει ότι στενεύουν τα περιθώρια για νέα κόμματα. Μετακινήσεις απο το ΠΑΣΟΚ και το ΛΑΟΣ προς τη ΝΔ

Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα από δημοσκόπηση της VPRC, η οποία πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της εφημερίδας «Αξία».

Συγκεκριμένα, στην εκτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος, το ΠΑΣΟΚ συγκεντρώνει 35,5%, η ΝΔ 29,5%, το ΚΚΕ 12,5%, ο ΛΑΟΣ 5%, ο ΣΥΡΙΖΑ 5,5%, οι Οικολόγοι Πράσινοι 4% και η Δημοκρατική Αριστερά 2%. Το άθροισμα των αναποφάσιστων και των όσων δεν επιθυμούν να απαντήσουν κινείται στο 21,7%.
Συντριπτική είναι η απαξίωση όλων των πολιτικών κομμάτων στα μάτια των πολιτών. Το 64% δηλώνει κανένα κόμμα δεν ανταποκρίνεται στις ελπίδες τους.

Το σημαντικότερο είναι όμως ότι το 43% ζητά απεμπλοκή από το Μνημόνιο , το 10% λέει ότι δεν γνωρίζει τους όρους ή το Μνημόνιο, ένα 13% δηλώνει άγνοια ή άρνηση να απαντήσει και μόνο το 34% θέλει τήρηση των όρων.

Οι πολίτες είναι απογοητευμένοι από την οικονομική κατάσταση της χώρας και τις προοπτικές, ενώ το 56% θεωρεί σημαντικότερο πρόβλημα την κρίση σε συνδυασμό με τη φτώχεια, τους χαμηλούς μισθούς και τις χαμηλές συντάξεις.

Το δείγμα ήταν 1.156 άτομα άνω των 18 με τηλεφωνικές συνεντεύξεις και χρήση δομημένου ερωτηματολόγιου, χωρίς κάλπη.

Έπιασαν Πάρο τα πρώτα σκάφη του 47ου Ράλι Αιγαίου

Στο λιμάνι της Παροικιάς άρχισαν να φθάνουν χθες αργά το βράδυ (Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010) τα πρώτα σκάφη που παίρνουν μέρος στο 47ο Ράλι Αιγαίου. Τα σκάφη και τα πληρώματα θα παραμείνουν στο νησί μας μέχρι και την Δευτέρα όπου και θα αναχωρήσουν (στις 10:00) για τη Νίσυρο τον δεύτερο προορισμό τους.
www.parianostypos.gr



Η εκκίνηση, για τα 53 συνολικά σκάφη που παίρνουν μέρος στον φετινό αγώνα, δόθηκε χθες Παρασκευή στις 16:00 ανοικτά του Φαληρικού όρμου. Από την κανονιοφόρο του Πολεμικού Ναυτικού ΟΡΜΗ ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού Πάνος Μπιτσαξής έδωσε την εκκίνηση του Ράλι.



Πρώτος προορισμός των συμμετεχόντων σκαφών είναι η Παροικιά της Πάρου, μια ιστιοδρομία συνολικής απόστασης 90 ναυτικών μιλίων. Τα πληρώματα και κυβερνήτες είχαν σύμμαχους τους ικανοποιητικούς ανέμους εντάσεως έως επτά μποφόρ όπως είχε προβλέψει και η Μετεωρολογική Υπηρεσία.



Ωστόσο ο συναγωνισμός αναμένεται να είναι έντονος όχι μόνο λόγω των ισχυρών ανέμων αλλά και των πολύ καλών πληρωμάτων που μετέχουν στη φετινή διοργάνωση. Ενδεικτικά αναφέρουμε το ATALANTI XVI με κυβερνήτη τον Γιώργο Ανδρεάδη που έχει πολλές διεθνείς επιτυχίες στο ενεργητικό του, το BOOKER AMITA MOTION με κυβερνήτη τον Δημήτρη Δεληγιάννη τον νικητή των δυο τελευταίων ετών του Ράλι Αιγαίου, το OPTIMUMM III του Περικλή Λιβά και Νίκου Λάζου με διεθνείς διακρίσεις, οι οποίοι θα μεταφέρουν στη φετινή διαδρομή το μήνυμα του «Χαμόγελο του Παιδιού» καθώς και το WIND ZANTINO με τον Τάκη Στρούζα και το αμιγώς γυναικείο πλήρωμά του που δίνει μια θηλυκή αύρα και σε αυτό το Ράλι Αιγαίου.



Τέσσερις είναι οι κατηγορίες των σκαφών που παίρνουν μέρος. Στην ORC I μετέχουν 21 σκάφη, στη IRC που θα αγωνιστούν 20 σκάφη, στην ORC Club που παίρνουν μέρος 8 σκάφη και την κλασσική στην οποία ανήκουν 4 σκάφη.

Η διαδρομή που θα ακολουθήσουν τα σκάφη με πρώτο προορισμό την Πάρο είναι: Όρμος Φαλήρου - Πάρος - Νίσυρος - Κουφονήσι - Άκρα Σουνίου.



Το πρόγραμμα των αγώνων

Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010
1η Ιστιοδρομία: Φάληρο - Πάρος (Παροικιά)
Εκκίνηση Από τον όρμο Φαλήρου, ώρα 16:00.
Διαδρομή Φάληρο -
Παροικιά Πάρου
Απόσταση 88,5 ναυτικά μίλια

Σάββατο 17 Ιουλίου 2010
Ώρα 13:00: Beach Party στο Ναυτικό Όμιλο Πάρου.


Κυριακή 18 Ιουλίου 2010
Ώρα 20:30: Τοπική γιορτή και απονομή επάθλων 1ης ιστιοδρομίας.

Για μια ακόμα φορά ο Χορευτικός Όμιλος Νάουσας δίνει το παρόν σε μια σημαντική για τον τόπο μας εκδήλωση. Την Κυριακή 18 Ιουλίου θα πλαισώσει με ομάδα του την τελετή απονομής επάθλων για το πρώτο σκέλος του 47ου Διεθνούς Ράλλυ Αιγαίου. Η εκδήλωση, που διοργανώνει ο Ναυτικός Όμιλος Πάρου στις εγκαταστάσεις του στα Λιβάδια της Παροικίας, θα ξεκινήσει στις 20:30, ενώ μία ώρα αργότερα χορευτές από τα τμήματα παραστάσεων του ΧΟΝ θα παρουσιάσουν πρόγραμμα με παραδοσιακούς χορούς της Πάρου και των Κυκλάδων.

Δευτέρα 19 Ιουλίου 2010
2η Ιστιοδρομία: Πάρος - Νίσυρος
Εκκίνηση Από τη Πάρο, ώρα 10:00.
Διαδρομή Πάρος - Νίσυρος
Απόσταση 107 ναυτικά μίλια

Τρίτη 20 Ιουλίου 2010
Ώρα 13:00: Beach Party
Ώρα 21:00: Τοπικές Εκδηλώσεις

Τετάρτη 21 Ιουλίου 2010
3η Ιστιοδρομία: Inshore ιστιοδρομία
Εκκίνηση Από τη Νίσυρο, ώρα 12:00.
Ώρα 20:30: Τοπική γιορτή και απονομή επάθλων 2ης & 3ης ιστιοδρομίας.

Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010
4η Ιστιοδρομία: Νίσυρος - Κουφονήσι
Εκκίνηση Από τη Νίσυρο, ώρα 10:00.
Διαδρομή Νίσυρος - Κουφονήσι
Απόσταση 79,5 ναυτικά μίλια

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010
Ώρα 20: 30: Τοπική γιορτή και απονομή επάθλων 4ης ιστιοδρομίας.

Σάββατο 24 Ιουλίου 2010
5η Ιστιοδρομία: Κουφονήσι - Σούνιο
Εκκίνηση Από το Κουφονήσι, ώρα 14:00
Διαδρομή Κουφονήσι - Άκρα Σουνίου
Απόσταση 94 ναυτικά μίλια

Δευτέρα 26 Ιουλίου 2010
Ώρα 20:30: Απονομή Επάθλων - Δεξίωση στην Ναυτική Διοίκηση Αιγαίου.



Οι φωτογραφίες που δημοσιεύουμε είναι από την χθεσινή εκκίνηση του 47ου Ράλι Αιγαίου:
www.paralosphotos.gr


Γενικά για το Ράλι Αιγαίου

Το Διεθνές Ιστιοπλοϊκό Ράλι Αιγαίου είναι ένας ιστιοπλοϊκός αγώνας με μακρά ιστορία που διοργανώνεται κάθε χρόνο από τον ΠΟΙΑΘ (Πανελλήνιος Όμιλος Ιστιοπλοΐας Ανοικτής Θαλάσσης). Είναι το παλαιότερο και λαμπρότερο ιστιοπλοϊκό γεγονός στον Ελληνικό θαλάσσιο χώρο. Από το 1964 συγκεντρώνει διαγωνιζόμενους από όλο τον κόσμο αλλά και ολόκληρη την Ελλάδα. Κάθε χρόνο τα περισσότερα ελληνικά σκάφη δίνουν το παρόν στη γραμμή εκκίνησης. Ανάμεσά τους υπάρχουν τα καλύτερα σκάφη και τα πιο εκπαιδευμένα πληρώματα της Ανατολικής Μεσογείου που έρχονται αντιμέτωπα σε μια μάχη γοήτρου.

Το Ράλι διοργανώνεται την καλύτερη εποχή λόγω των ιδανικών συνθηκών που επικρατούν στην ευρύτερη περιοχή του Αιγαίου. Τοπικοί άνεμοι, αλλά και μελτέμια εντάσεως 20-30 κόμβους φυσούν σταθερά κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ο ήλιος λούζει τη καταγάλανη θάλασσα και το καλοκαίρι βρίσκεται στην αρχή του, με θερμοκρασίες γύρω στους 30 βαθμούς.

Ένας πολύ σημαντικός παράγοντας στην επιτυχία του Ράλι είναι η φυσική ομορφιά και το τοπικό χρώμα των νησιών που επισκέπτεται ή παραπλέει το Ράλι κάθε χρόνο. Τα παραδοσιακά Ελληνικά νησιά με τη γραφικότητά τους και τους φιλόξενους κατοίκους, προσφέρουν την ευκαιρία χαλάρωσης και ηρεμίας κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Συνήθως το Ράλι καλύπτει αποστάσεις της τάξης των 400-500 ναυτικών μιλίων, από τα μέσα μέχρι τα τέλη Ιουλίου. Η γραμμή εκκίνησης στήνεται έξω από τον Πειραιά και τα νησιά - σταθμοί είναι διαφορετικά κάθε χρόνο.


Ιστορικό Ράλι Αιγαίου

Ο Πανελλήνιος Όμιλος Ιστιοπλοΐας Ανοικτής Θαλάσσης διοργανώνει κάθε χρόνο τους αγώνες του Διεθνούς Ιστιοπλοϊκού Ράλι Αιγαίου. Ο αγώνας του Ράλι Αιγαίου είναι μία σειρά τριών ή τεσσάρων ιστιοδρομιών ανοικτής θαλάσσης, με αφετηρία ή και κατάληξη τον Φαληρικό Όρμο κατά κανόνα και ενδιάμεσους σταθμούς νησιά του Αιγαίου. Από τον καιρό που το ιστορικό Θωρηκτό ΑΒΕΡΩΦ μεθορμίσθη ως ναυτικό μουσείο στο Παλαιό Φάληρο, η εκκίνηση του αγώνα δίδεται συμβολικά πλέον από τον προ του Θωρηκτού θαλάσσιο χώρο.

Το συνολικό μήκος των διαδρομών κάθε Ράλι Αιγαίου ποικίλει αναλόγως της θέσεως των νησιών που έχουν επιλεγεί κάθε χρόνο ως ενδιάμεσοι σταθμοί και κυμαίνεται μεταξύ 250 και 400 ναυτικών μιλίων περίπου. Στους αγώνες του Ράλι Αιγαίου παίρνουν μέρος ιστιοφόρα σκάφη, με μεγάλη ποικιλία μήκους και ιστιοφορίας, τα οποία κατατάσσονται σε σκάφη που σχεδιάστηκαν κυρίως για αγώνες και σκάφη θαλασσοπορίας. Επειδή όμως τα σκάφη είναι ανόμοια, ο μεταξύ τους συναγωνισμός γίνεται δυνατός με τη βοήθεια συστήματος ισοζυγισμού, το οποίο είναι συνάρτηση του βαθμού ικανότητος του κάθε σκάφους.

Στην αρχική της μορφή η διοργάνωση ήταν ένα αυστηρά αγωνιστικό γεγονός. Με την πάροδο των ετών και λόγω της άρτιας οργάνωσης και της μεγάλης συμμετοχής Ελληνικών και ξένων σκαφών, μετεξελίχθη σε μία γενικότερης σημασίας ναυτική εκδήλωση άμεσα συνδεδεμένη με τα νησιά του Αιγαίου και την ναυτική μας παράδοση. Προς την κατεύθυνση αυτή αποφασιστικής σημασίας ήταν η συμβολή του Πολεμικού Ναυτικού.

Η διάθεση του ιστορικού Θωρηκτού ΑΒΕΡΩΦ για την συγκέντρωση των Κυβερνητών (Skipper' s Meeting) και η εκδήλωση υποδοχής Ελληνικών και ξένων πληρωμάτων, η συνοδεία Πολεμικού πλοίου κατά την διάρκεια των αγώνων, ο συντονισμός και η διάθεση τοπικών μέσων για την υποδοχή των σκαφών στα νησιά του Αιγαίου, η διοργάνωση τοπικών ναυτικών εορτών με την συμμετοχή του νησιώτικου πληθυσμού και η σύνδεση με την Ελληνική ναυτική παράδοση καθώς και η τελετή απονομής των επάθλων και η δεξίωση στην Ναυτική Διοίκηση Αιγαίου, με την παρουσία πέραν των πολιτικών αρχών και όλης της ηγεσίας του Πολεμικού Ναυτικού κατά τις εκδηλώσεις αυτές, βοήθησε αποφασιστικά να αποκτήσει η διοργάνωση μεγάλο κύρος και δημοσιότητα.


Παλαιότερες διοργανώσεις

Στα προηγούμενα 46 (45 για την ακρίβεια αφού το 11ο το 1974 ματαιώθηκε) Ράλι Αιγαίου στο νησί μας την Πάρο τα σκάφη έδεσαν επτά φορές με τελευταία το 1998. Μετά από 12 χρόνια τα σκάφη του 47ου Ράλι Αιγαίου θα πιάσουν και πάλι Πάρο για 8η φορά στην ιστορία των αγώνων.
Ας θυμηθούμε τους προορισμούς των προηγούμενων διοργανώσεων:

46ο ΡΑΛΛΥ ΑΙΓΑΙΟΥ 2009
ΦΑΛΗΡΟ - ΣΥΡΟΣ - ΛΕΡΟΣ - ΣΑΜΟΣ - ΣΟΥΝΙΟ

45o ΡΑΛΛΥ ΑΙΓΑΙΟΥ 2008
ΦΑΛΗΡΟ - ΝΑΞΟΣ - ΛΕΙΨΟΙ - ΤΗΝΟΣ - ΣΟΥΝΙΟ

44o ΡΑΛΛΥ ΑΙΓΑΙΟΥ 2007
ΦΑΛΗΡΟ - ΡΕΘΥΜΝΟ - ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ - ΙΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
43ο ΡΑΛΛΥ ΑΙΓΑΙΟΥ 2006
ΦΑΛΗΡΟ - ΑΜΟΡΓΟΣ - ΣΑΜΟΣ - ΧΙΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
42ο ΡΑΛΛΥ ΑΙΓΑΙΟΥ 2005
ΦΑΛΗΡΟ - IOΣ - ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΝΑΞΟΣ
41ο ΡΑΛΛΥ ΑΙΓΑΙΟΥ 2004
ΦΑΛΗΡΟ - ΑΜΟΡΓΟΣ - ΠΑΤΜΟΣ - ΣΥΡΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
40ό ΡΑΛΛΥ ΑΙΓΑΙΟΥ 2003
ΦΑΛΗΡΟ - ΡΕΘΥΜΝΟ - ΧΑΝΙΑ - ΜΗΛΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
39o ΡΑΛΛΥ ΑΙΓΑΙΟΥ 2002
ΦΑΛΗΡΟ - ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ - ΚΩΣ - ΝΑΞΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
38o ΡΑΛΛΥ ΑΙΓΑΙΟΥ 2001
ΦΑΛΗΡΟ - ΙΟΣ - ΛΕΡΟΣ - ΜΗΛΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
37o ΡΑΛΛΥ ΑΙΓΑΙΟΥ 2000
ΦΑΛΗΡΟ - ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ - ΠΑΤΜΟΣ - ΨΑΡΑ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ

36o ΡΑΛΛΥ ΑΙΓΑΙΟΥ 1999
ΦΑΛΗΡΟ - ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ - ΚΑΛΥΜΝΟΣ - ΣΥΡΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ

35o Δ.Ι.Ρ.Α 1998
ΦΑΛΗΡΟ -
ΠΑΡΟΣ - ΣΑΜΟΣ - ΧΙΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
34o Δ.Ι.Ρ.Α 1997
ΦΑΛΗΡΟ - ΜΗΛΟΣ - ΛΕΡΟΣ - ΡΟΔΟΣ
33o Δ.Ι.Ρ.Α 1996
ΦΑΛΗΡΟ - ΠΑΤΜΟΣ - ΨΑΡΑ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
32η Δ.Ι.Ε.Α 1995
ΦΑΛΗΡΟ - ΙΟΣ - ΣΑΜΟΣ -
ΠΑΡΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
31η Δ.Ι.Ε.Α 1994
ΦΑΛΗΡΟ - ΑΝΔΡΟΣ - ΛΕΡΟΣ - ΜΗΛΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
30ή Δ.Ι.Ε.Α 1993
ΦΑΛΗΡΟ - ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ - ΗΡΑΚΛΕΙΟ
29η Δ.Ι.Ε.Α 1992
ΦΑΛΗΡΟ - ΙΟΣ - ΣΑΜΟΣ - ΧΙΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
28η Δ.Ι.Ε.Α 1991
ΦΑΛΗΡΟ - ΜΗΛΟΣ-ΚΑΛΥΜΝΟΣ -
ΠΑΡΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
27η Δ.Ι.Ε.Α 1990
ΦΑΛΗΡΟ - ΙΟΣ - ΛΕΡΟΣ - ΣΥΡΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
26η Δ.Ι.Ε.Α 1989
ΦΑΛΗΡΟ - ΧΑΝΙΑ - ΜΗΛΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
25η Δ.Ι.Ε.Α 1988
ΦΑΛΗΡΟ -
ΠΑΡΟΣ - ΣΑΜΟΣ - ΨΑΡΑ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
24η Δ.Ι.Ε.Α 1987
ΦΑΛΗΡΟ - ΣΥΡΟΣ - ΛΕΡΟΣ - ΜΗΛΟΣ- ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
23η Δ.Ι.Ε.Α 1986
ΦΑΛΗΡΟ -
ΠΑΡΟΣ - ΠΑΤΜΟΣ - ΚΩΣ - ΡΟΔΟΣ
22η Δ.Ι.Ε.Α 1985
ΛΗΜΝΟΣ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ - ΧΙΟΣ - ΣΑΜΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
21η Δ.Ι.Ε.Α 1984
ΦΑΛΗΡΟ - ΜΗΛΟΣ - ΝΑΥΠΛΙΟ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ

20ή Δ.Ι.Ε.Α 1983
ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΣΥΡΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ

19η Δ.Ι.Ε.Α 1982
ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ΜΗΛΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ

18η Δ.Ι.Ε.Α 1981
ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΙΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ

17η Δ.Ι.Ε.Α 1980
ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΙΟΣ - ΣΑΜΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
16η Δ.Ι.Ε.Α 1979
ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΣΥΡΟΣ - ΠΑΡΑΠΟΛΑ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
15η Δ.Ι.Ε.Α 1978
ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΛΕΣΒΟΣ - ΣΥΡΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
14η Δ.Ι.Ε.Α 1977
ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΣΑΜΟΣ - ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
13η Δ.Ι.Ε.Α 1976
ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΣΥΡΟΣ - ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
12ο Δ.Ι.Ρ.Α 1975
ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΣΥΡΟΣ - ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
11ο Δ.Ι.Ρ.Α 1974
ΜΑΤΑΙΩΘΗΚΕ

10ο Δ.Ι.Ρ.Α 1973
ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΠΑΤΜΟΣ -
ΠΑΡΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
9ο Δ.Ι.Ρ.Α 1972
ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΣΑΜΟΣ - ΧΙΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
8ο Δ.Ι.Ρ.Α 1971
ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΣ - ΙΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
7ο Δ.Ι.Ρ.Α 1970
ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΙΟΣ - ΣΥΡΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
6ο Δ.Ι.Ρ.Α 1969
ΦΑΛΗΡΟ -
ΠΑΡΟΣ - ΠΑΤΜΟΣ - ΡΟΔΟΣ
5ο Δ.Ι.Ρ.Α 1968
ΡΟΔΟΣ - ΚΩΣ -ΣΥΡΟΣ - ΦΑΛΗΡΟ
4ο Δ.Ι.Ρ.Α 1967
ΦΑΛΗΡΟ - ΙΟΣ - ΡΟΔΟΣ
3ο Δ.Ι.Ρ.Α 1966
ΦΑΛΗΡΟ - ΙΟΣ - ΡΟΔΟΣ
2ο Δ.Ι.Ρ.Α 1965
ΦΑΛΗΡΟ - ΥΔΡΑ - ΣΥΡΟΣ
1ο Δ.Ι.Ρ.Α. 1964
ΦΑΛΗΡΟ - ΣΥΡΟΣ

Δ.Ι.Ε.Α.
: Διεθνής Ιστιοπλοϊκή Εβδομάδα Αιγαίου
Δ.Ι.Ρ.Α.: Διεθνές Ιστιοπλοϊκό Ράλι Αιγαίου

ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ: "ΑΤΕ και ΤΤ" 60 %


Η Τράπεζα Πειραιώς υπέβαλλε πρόταση προς την κυβέρνηση για την ταυτόχρονη συνδυασμένη εξαγορά του 77,35% της ΑΤΕ και του 34,043% του ΤΤ που κατέχει το ελληνικό δημόσιο.
Η Πειραιώς δίνει 701 εκατ. ευρώ για
....

...την απόκτηση των προαναφερθέντων ποσοστών και στις δυο τράπεζες και, όπως δήλωσε ο κ. Σάλλας, η προσφορά θα γίνει σε μετρητά.
Αυτά προσφέρει η Πειραιώς 701 εκατ. ευρώ.
Δείτε τώρα πόσο αποτιμά η Κυβέρνηση τα ποσοστά της και στις 2 τράπεζες.
Ο πιο κάτω πίνακας βρίσκεται στη σελίδα 60 του Προγράμματος Σταθερότητας και Ανάπτυξης , του υπουργείου Οικονομικών.
Από 1,794 δις ευρώ που αποτιμά το κράτος το μερίδιο των μετοχών της στην ΑΤΕ και ΤΤ, η Πειραιώς προσφέρει 701 εκατ. ευρώ !!!!
Δηλαδή 1 ολόκληρο δις ευρώ λιγότερα, τόσο καλά.
Η Πειραιώς δηλαδή θα πληρώσει στην ουσία το 39 % της πραγματικής αξίας.
Που σημαίνει ότι θα αγοράσει την ΑΤΕ και ΤΤ με έκπτωση 61 %
ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ
Η ΦΤΗΝΙΑ ΤΡΩΕΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑ
(exomatiakaivlepo)