Δικαιούται ο «υπουργός της κουρτίνας» να κρίνει τους άλλους;
Για την υπόθεση Βατοπαιδίου ξεχνά ο συμπαθής κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος ότι η επίσημη θέση της Νέας Δημοκρατίας και του προέδρου της Αντώνη Σαμαρά είναι ότι το λεγόμενο σκάνδαλο Βατόπαιδου είναι κατασκευασμένο συνεπώς δεν υπάρχει σκάνδαλο. Θέση που είναι διαμετρικά αντίθετη με την αμιγώς ΠΑΣΟΚΙΚΗ θέση που υποστηρίξουν τα ΜΜΕ που διευθύνει ο κ. Χατζηνικολάου χαρακτηρίζοντας το Βατόπαιδι ως σκάνδαλο.
Φτάνοντας στο σημείο να ψεύδεται, λέγοντας πως «δεν έχουν ανοίξει οι λογαριασμοί της Μονής», ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ν.Δ. για να εξασφαλίσει λίγη εύνοια από τα ΜΜΕ που διευθύνει ο Χατζηνικολάου έδωσε τη συνέντευξή του στο έντυπο του Χατζηνικολάου στηρίζοντας ουσιαστικά τους ΠΑΣΟΚικούς ισχυρισμούς του Χατζηνικολάου για σκάνδαλο Βατοπαιδίου.
Όσο για το αν οι μεταγραφές πρέπει να είναι από το μέλλον και όχι από το παρελθόν που έχει "κουσούρια" και "τραύματα" έχουμε να απατήσουμε τα εξής:
Σε αυτό το τελευταίο -παρελθόν που έχει "κουσούρια" και "τραύματα"...- συμφωνούμε κύριε εκπρόσωπε απόλυτα μαζί σας. Όμως κύριε εκπρόσωπε δεν δικαιούστε να κρίνετε τους άλλους, πόσο μάλλον δεν θα πρέπει να έχετε γνώμη για το ποιοί μας πλήγωσαν, διότι και σεις είστε ένας από αυτούς που μας πλήγωσαν.
Και αυτό γιατί αγαπητέ εκπρόσωπε το μόνο έργο που έχετε να παρουσιάσετε ως υπουργός -αυτά ήταν τα λάθη του Καραμανλή- Τουρισμού ήταν οι περιβόητες κουρτίνες στο γραφείο από όπου βγήκε και ο τίτλος που σας έχουν απονείμει συνεργάτες του κυρίου Χατζηνικολάου «ο υπουργός της κουρτίνας»…
Tαξιδέψτε με την “GAPM Air”…
Ποιος έφερε την Cosco στην Ελλάδα; Ο Καραμανλής βέβαια...
Επαφές Κινέζου Προέδρου και με την αντιπολίτευση
26-11-2008
Τότε λιοντάρια... σήμερα σκισμένα καλσόν Νο 5
Δημήτρης Καρύδης (βουλευτής ΠΑΣΟΚ): «Πρόκειται για μία αποικιοκρατική σύμβαση με προκλητικές χαριστικές διατάξεις, όπως φορολογικές ελαφρύνσεις στη COSCO. Η παραχώρηση αυτή είναι σε βάρος της οικονομικής ζωής, της τοπικής κοινωνίας, αλλά και των εργασιακών σχέσεων, που οδηγούν το Λιμάνι σε νέο εργασιακό μεσαίωνα».
Λ. Κατσέλη (15/10/08): «Το ΠΑΣΟΚ θα επαναδιαπραγματευθεί την συμφωνία».
Τα πολλαπλά οφέλη της χθεσινής συμφωνίας
26-11-2008
Εκτιμάται ότι σταδιακά και με τις επενδύσεις που θα γίνουν από την πλευρά της Cosco για τον εκσυγχρονισμό του λιμένος, θα ισχυροποιηθεί και ο ρόλος της Ελλάδας ως οικονομικό κέντρο της νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Μεσογείου, καθώς θα αναδειχθεί ως κρίσιμος διαμετακομιστικός κόμβος για τα κινεζικά προϊόντα που εισάγονται στην Ευρώπη.
Τα οικονομικά οφέλη
Το συνολικό αντάλλαγμα της παραχώρησης που θα καταβάλει η Cosco στον ΟΛΠ ανέρχεται σε 4,3 δισ. ευρώ σταδιακά στη διάρκεια των 35 ετών της σύμβασης εκ των οποίων 3,4 δισ. ευρώ η κινεζική εταιρεία τα έχει εγγυηθεί. Το αντάλλαγμα του ΟΛΠ βασίζεται σε ποσοστό επί των ετήσιων συνολικών εσόδων, το οποίο ανέρχεται σε 21% για τα πρώτα 8 χρόνια της παραχώρησης και σε 24,5% από τον ένατο χρόνο και μετά.
Εκτός από το ετήσιο αντάλλαγμα, επιπλέον θα δοθούν στον ΟΛΠ: 1) 50 εκατ. ευρώ που θα καταβληθούν εντός 15 ημερών από τη δημοσίευση της κύρωσης της σύμβασης στο ΦΕΚ. 2) Επιπρόσθετη καταβολή 700.000 ευρώ σε πέντε ετήσιες δόσεις από την 1η Ιανουαρίου του 2010, που αφορά την κοστολογική επιβάρυνση της ΟΛΠ Α.Ε. για τη διαχείριση και την εν γένει παρακολούθηση της λειτουργίας της Σύμβασης, καθώς και 3) Σταθερό ετήσιο αντάλλαγμα βάσει του μήκους και της έκτασης των Προβλητών, που ανέρχεται σε τιμές 2008 σε περίπου 5 εκατ. ευρώ για τον προβλήτα ΙΙ και 2 εκατ. ευρώ για τον προβλήτα ΙΙΙ, προσαυξανόμενο με το ΔΤΚ +2% κατ’ έτος.
Επιπροσθέτως, όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ Α.Ε.), «εξασφαλίζεται η ανάπτυξη της εμπορικής δραστηριότητας με νέα φορτία, σχεδόν τριπλασιασμό της δυναμικότητας μέσω υλοποίησης επενδύσεων ύψους άνω των 300 εκατ. ευρώ μέχρι το 2015, που σε συνδυασμό με την υλοποίηση του επενδυτικού προγράμματος του ΟΛΠ θα επιτρέψει στο λιμάνι του Πειραιά να γίνει ένα από τα μεγαλύτερα της Μεσογείου. Δημιουργούνται περί τις 1.000 νέες θέσεις εργασίας χωρίς να μεταβάλλεται το υφιστάμενο εργασιακό καθεστώς. Ενισχύονται η παραλιμενική βιομηχανία, όπως η Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη, οι πρακτορεύσεις, οι προμήθειες που εκτιμάται ότι θα πραγματοποιούν πολλαπλάσιο ετήσιο όγκο εργασιών».
To ΣΕΜΠΟ σήμερα είναι δυναμικότητας 1.500.000. teu’ s και με την αναβάθμιση του προβλήτα ΙΙ και την κατασκευή δύο ακόμη προβλητών, του Ι και του ΙΙΙ, σχεδιάζεται έως το 2015 να αυξηθεί η δυναμικότητα στα 4.700.000.teu ’s.
To εργασιακό καθεστώς
O πρόεδρος της κινεζικής Cosco, captain Wei Jafu, μιλώντας τη Δευτέρα σε δημοσιογράφους ανέφερε ότι τον ενδιαφέρει να διατηρήσει καλές σχέσεις με τους εργαζόμενους στο λιμάνι. Υποστήριξε σε όλους τους τόνους ότι δεν θα πρέπει να ανησυχούν οι Ελληνες εργαζόμενοι, καθώς στα σχέδια δεν υπάρχει καμία αλλαγή, όπως η αντικατάστασή τους με Κινέζους, κάτι που συνεχώς επαναλαμβάνει και η διοίκηση του Οργανισμού. «Δεν θα προσλάβουμε Κινέζους εργάτες ούτε μεσαία στελέχη αλλά Ελληνες. Τους μόνους Κινέζους που θα προσλάβουμε θα σταλούν από τα κεντρικά μας γραφεία και θα είναι 2-3 άτομα που θα αναλάβουν τη διοίκηση», τόνισε. Σύμφωνα με τα σχέδια του Ομίλου υπολογίζεται ότι ο ελάχιστος αριθμός νέων θέσεων εργασίας που θα δημιουργηθούν θα είναι 1.000.
Από την πλευρά τους, πάντως, οι λιμενεργάτες εμφανίζονται αντίθετοι στη σύμβαση παραχώρησης, την οποία χαρακτηρίζουν «σύμβαση ξεπουλήματος ενός κερδοφόρου δημόσιου φορέα» και προαναγγέλλουν ότι θα παλέψουν «με όλους τους τρόπους να μην υλοποιηθεί».
3,2 δισ. ευρώ εκτιμάται ότι θα είναι η αξία των εισαγωγών που πραγματοποίησε η Ελλάδα φέτος από την Κίνα.
200 εκατ. ευρώ υπολογίζονται οι εξαγωγές ελληνικών προϊόντων προς την Κίνα για το αντίστοιχο χρονικό διάστημα και αφορούν κυρίως μέταλλα και μάρμαρο.
12 δισ. ευρώ είναι το άνοιγμα μεταξύ εισαγωγών και εξαγωγών για την τελευταία πενταετία.
1,4 δισ. ευρώ ήταν το άθροισμα των συναλλαγών μεταξύ των δύο χωρών μόλις πριν από τέσσερα χρόνια, το 2004.
52% αυξήθηκε το άθροισμα των εμπορικών συναλλαγών Ελλάδας – Κίνας μεταξύ 2007 και 2008.
23 δισ. δολάρια φτάνουν οι παραγγελίες Ελλήνων εφοπλιστών σε κινεζικά ναυπηγεία.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Τότε λιοντάρια... σήμερα σκισμένα καλσόν Νο 4
3 Μαρτίου 2009, Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ Πειραιά και Νήσων:
Υπογραφή σύμβασης ΟΛΠ - Cosco
Αθήνα, Ελλάδα - 26/11/2008
http://news.pathfinder.gr/photoscope/greece/politics/6074.html
Υπογράφεται σήμερα συμφωνία για την Cosco - Ορόσημο στις σχέσεις Ελλάδας και Κίνας
Ενίσχυση της στρατηγικής σχέσης μεταξύ της Ελλάδας και της Κίνας προσδοκά η ελληνική κυβέρνηση από την επίσημη επίσκεψη του προέδρου της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας Χου Ζιντάο, ο οποίος βρίσκεται από χθες στην Αθήνα. Για «αμοιβαία επιθυμία διεύρυνσης των ήδη άριστων ελληνοκινεζικών σχέσεων» μίλησε χθες ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας, κατά το επίσημο δείπνο προς τιμήν του Κινέζου ομολόγου του.
«Η Κίνα αποδίδει μεγάλη σημασία στις διμερείς μας σχέσεις και είναι πρόθυμη να προωθήσουμε συνεχώς τη συνολική στρατηγική εταιρική σχέση σε υψηλότερο επίπεδο προς όφελος των λαών μας», υπογράμμισε ο κ. Χου Ζιντάο.
Στην κορυφή των συμφωνιών που θα υπογραφούν σήμερα στο Μέγαρο Μαξίμου μεταξύ του Κινέζου προέδρου και του Ελληνα πρωθυπουργού Κώστα Καραμανλή βρίσκεται η παραχώρηση του εμπορευματικού λιμένα του Πειραιά στην κινεζική Cosco.
Η ελληνική κυβέρνηση προσδοκά ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος από την Κίνα, στήριξη της ελληνικής ναυτιλίας, αλλά και αύξηση των εξαγωγών ελαιολάδου, οίνου και τυποποιημένων οπωρικών στην πολυπληθέστερη χώρα του κόσμου.
Τότε λιοντάρια... σήμερα σκισμένα καλσόν Νο 3
10 Μαΐου 2008, Ε. Τσούρη (ΠΑΣΟΚ):
PM Karamanlis meets with COSCO president Wei Jiafu
27 July, 2006
Jiafu said that ships would be built, on behalf of COSCO, at Greek shipyards.
The use of Piraeus, the east Mediterranean's largest port, by COSCO was the result of the meeting between COSCO representatives and Merchant Shipping Minister Manolis Kefaloyannis in February and Karamanlis official visit to China in January where he had also met with Jiafu, during which meeting it had been announced that a container ship with a capacity of 9,500 containers would be routed within the year, and would be named COSCO HELLAS.
Source: Athens News Agency
Τότε λιοντάρια... σήμερα σκισμένα καλσόν Νο 2
Απρίλιος 2008 επίκαιρη ερώτηση ΓΑΠ προς Καραμανλή:
Αν υλοποιηθούν τα σχέδια της κυβέρνησης για την πλήρη ιδιωτικοποίηση δημόσιων επιχειρήσεων στρατηγικής σημασίας, η Ελλάδα θα είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα, στην οποία τα μεγαλύτερα λιμάνια, το σύνολο των μεγάλων αεροδρομίων, οι τηλεπικοινωνίες, η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας και άλλοι ζωτικοί τομείς της οικονομίας θα είναι ιδιωτικοί ή και θα ελέγχονται από αντίστοιχους οργανισμούς άλλων χωρών. Αυτή η πολιτική είναι και ξεπερασμένη και αποτυχημένη. Την εφάρμοσαν μόνο στο παρελθόν ακραία
MV.COSCO HELLAS Christened in Greece
On July 27, a celebration ceremony for christening of MV. COSCO HELLAS and the maiden voyage to the Port of Piraeus was held at the container terminal of Piraeus port in Greece.Capt.Wei Jiafu, President and CEO of COSCO Group, attended the ceremony with a COSCO delegation and delivered a speech.
Greek Prime Minister Karamanlis addressing the ceremony
On July 27, a celebration ceremony for christening of MV. COSCO HELLAS and the maiden voyage to the Port of Piraeus was held at the container terminal of Piraeus port in Greece.Capt.Wei Jiafu, President and CEO of COSCO Group, attended the ceremony with a COSCO delegation and delivered a speech.Capt.Wei reviewed the process for COSCO and Greek shipping company COSTAMARE to establish a partnership and gave an introduction on COSCO's business growth and future strategy. He also stressed that as a leading shipping company worldwide, COSCO will make continued efforts together with Greek shipping communities to further maritime links between China and Greece.
Greek Prime Minister Karamanlis attended the ceremony. In his speech, Prime Minister Karamanlis spoke highly of the efforts made by COSCO and COSTAMARE for the promotion of maritime relationship between the two nations. He also expressed that Greek government will continue to support a mutually beneficial partnership between the two maritime communities.
Invited as the Godmother of the ship, Ms.Feng Jiping, Wife of Capt.Wei Jiafu, officially christened the ship at the ceremony.
High level officials from Greek government, executives from Greek shipping companies, leaders from business associations and Chinese diplomats to Greece attended the ceremony with some 500 guests.
http://www.cosco.com/en/news/detail.jsp?docId=8207Θ.Πλεύρης:"Δεν υπήρξε ζημία στο Δημόσιο"
Γενναία Δήλωση του Θανάση Πλεύρη βουλευτή του ΛΑΟΣ και μέλους της προανακριτικής επιτροπής!
Δεν μπορούμε να μιλήσουμε για ζημία του ελληνικού δημοσίου, από τις ανταλλαγές στην υπόθεση του Βατοπεδίου, δήλωσε στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Κυριακή με Δράση», ο Θανάσης Πλεύρης, βουλευτής του ΛΑΟΣ και μέλος της προανακριτικής επιτροπής.
Πρόσθεσε ότι ...υπάρχει μια εκτίμηση του Σώματος Ορκωτών Εκτιμητών και πέρα από αυτό τίποτα άλλο, πλην κάποιων εκτιμήσεων επί της μεθολογίας του ΣΟΕ όπως είπε.
Σε ότι αφορά τα χρυσόβουλα είπε είναι ανόητος όποιος τα θίξει καθώς κάτι τέτοιο θα αποτελέσει εθνική προδοσία. Επισήμανε πως στα χρυσόβουλα στηρίζεται το Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης και το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων.
http://www.skai.gr/
Εκτός Ν.Δ. όποιος στηρίξει Τατούλη
Πιο συγκεκριμένα, ο Λυκουρέντζος είπε -μεταξύ άλλων- σε αυτή τη συνέντευξη τύπου που έδωσε στα γραφεία της ΝΟΔΕ:
"Εκείνοι που δεν στηρίζουν στο επίπεδο της περιφέρειας, τον Δράκο θέτουν αυτοβούλως κα αυτομάτως έκτος κόμματος.
Δεν μπορεί να λέει κάποιος ότι είναι στέλεχος της ΝΔ, αλλά δεν στηρίζω τις επιλογές της."
Πηγή: http://kalimera-arkadia.blogspot.com
Νέοι μέθοδοι ... εξουσίας. (Η χαρά της ζωής γίνεται αγωνία επιβίωσης)
e-mail: prevejohn@yahoo.gr
Η είδηση ….
Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο Άνεργοι, χαμηλόμισθοι, ΑΜΕΑ και πολύτεκνοι μπορούν από σήμερα να υποβάλουν αιτήσεις για υπαγωγή στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο ηλεκτρικής ενέργειας που είναι 10 - 20 % φθηνότερο από το ισχύον οικιακό τιμολόγιο της ΔΕΗ.
Εξάλλου, εντός των ημερών αναμένεται να λήξει η εκκρεμότητα που αφορά την αναδιάρθρωση των τιμολογίων της ΔΕΗ, με την υποβολή της σχετικής εισήγησης από τη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας (ΡΑΕ).
Ο σχολιασμός ….
Τελικά οι κυβερνώντες είναι απίστευτοι! … στα πλαίσια της όψιμης κοινωνικής ευαισθησίας που τώρα τελευταία επιδεικνύουν … αποφάσισαν να εφαρμόσουν ένα κοινωνικό μέτρο στα τιμολόγια της Δ.Ε.Η που σίγουρα θα αφορά ένα μικρό τμήμα της κοινωνίας μας. Φυσικά είμαστε υπέρ του μέτρου αλλά ο τρόπος και ο χρόνος που γίνεται δείχνει πόσο μεθοδευμένα και ύπουλα κινούνται οι άνθρωποι που μας πούλησαν και υποθήκευσαν το μέλλον των παιδιών μας στο Δ.Ν.Τ. Όλοι καταλαβαίνουμε ότι πάνε να χρυσώσουν το χάπι σε όλους μας για τις μεγάλες αυξήσεις που θα επιβάλλουν στα τιμολόγια (ακούγεται ότι θα το κάνουν και στην ΕΥΔΑΠ.) στο άμεσο μέλλον. Θα δείτε ότι το κοινωνικό τιμολόγιο θα μείνει τελικά στις σημερινές τιμές και όλοι οι άλλοι θα πληρώσουμε τα κερατιάτικα της κακοδιαχείρισης (με το υπεράριθμο προσωπικό) και της σπατάλης (τους υπέρογκους μισθούς στα ανώτερα στελέχη της Δ.Ε.Η και της Ε.Ρ.Τ.) Τελικά το παίζουν καλά το παιχνίδι τους καθοδηγούμενοι από άρρωστα μυαλά που σκέφτονται και εφαρμόζουν νέες μεθόδους εξουσίας οι οποίες βασίζονται καθαρά στην ψυχολογική και πνευματική καταρράκωση των ανθρώπων. Ίσως είμαστε οι εκλεκτοί ενός παγκόσμιου πειράματος γιατί όλα δείχνουν ότι θέλουν να μας φτάσουν σε ένα σημείο να σκεφτόμαστε όχι για το πως θα ζούμε! … αλλά να αγωνιούμε για το πως θα επιβιώσουμε!!!
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ :«ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ» ΤΟΥ Γ.Γ. ΠΝΑ Κου ΜΠΡΑΚΟΥΜΑΤΣΟΥ
Κύθνος 2 Οκτωβρίου 2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟΥ
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
«ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ»
ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΣΕ ΚΕΑ – ΚΥΘΝΟ
Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΔΙΟΓΚΩΝΕΤΑΙ – ΑΠΟΥΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
«ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ»
ΤΟΥ Γ.Γ. ΠΝΑ Κου ΜΠΡΑΚΟΥΜΑΤΣΟΥ
ΣΤΕΡΕΙ ΤΗΝ ΚΥΘΝΟ ΑΠΟ ΜΟΝΑΔΑ ΑΦΑΛΑΤΩΣΗΣ
Συνεχίζοντας τις επαφές του στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου ο Κος Χαράλαμπος Κόκκινος περιόδευσε στην Κέα και στην Κύθνο.
Είχε συναντήσεις με τους υποψηφίους δημάρχους και με πολίτες των δυο νησιών. Στις ομιλίες του
αναφέρθηκε στα προβλήματα της καθημερινότητας , στις αναπτυξιακές δράσεις που επιβάλλεται να προωθηθούν (βιολογικοί, σχολικά κτίρια, αφαλατώσεις και στα δυο νησιά, αξιοποίηση των λουτρών στην Κύθνο) και στο σημαντικό έργο που είχε επιτελεστεί κατά τη διάρκεια της θητείας του ως Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου (2004-2009) όπου διατέθηκαν 20 εκ. ευρώ για έργα και δράσεις στα δυο κυκλαδονησια.
Συγκεκριμένα για την Κέα:
- Επισκευή Λιμανιού
- Αγορά οχημάτων και βυτιοφόρων για τις ανάγκες του Δήμου
- Βιολογικός «compact» για το Βουλκάρι,
ενώ ο δρόμος Χαβουνά – Καμπί που είχε ενταχθεί στο Γ’ ΚΠΣ , (δεν υλοποιήθηκε με ευθύνη «τρίτων») είναι επιτακτική ανάγκη να υλοποιηθεί μέσω του ΕΣΠΑ (όπως άλλωστε είχε προγραμματιστεί, για να μη χαθούν πόροι από το Γ’ ΚΠΣ)
Αλλά και για την Κύθνο:
- Λιμάνι Μέριχα
- Οδικό έργο Χώρα-Δρυοπiδα
- Πολυδύναμο Ιατρείο (στο όποιο απουσιάζει Παιδίατρος και Ορθοπεδικός)
- ΧΥΤΑ και ΧΑΔΑ
- Γήπεδο 5Χ5 στη Χώρα
- Νέο Δημαρχείο και οχήματα για τις ανάγκες του Δήμου
Ενώ με ολιγωρία του νυν Γ.Γ. της Περιφέρειας Κου Μπρακουματσου, «χάθηκαν» πόροι του προγράμματος του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (εγκεκριμένο από το Σεπτέμβριο του 2009) προϋπολογισμού 3,4 κ. ευρώ στο όποιο προβλέπονταν τέσσερις (4) αφαλατώσεις σε άνυδρα νησιά, μια εκ των οποίων στην Κύθνο.
Επί ένα χρόνο δεν υλοποιήθηκε κανένα έργο υποδομής ,οι οικοδομικές εργασίες σταμάτησαν, η ανεργία διογκώθηκε.
Η εγκατάλειψη των νησιών, η αδιαφορία και η έλλειψη πολιτικής βούλησης για στήριξη τους συνεχίζεται με τη δραματική μείωση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών (ιδιαίτερα για την Κύθνο).
Aς θυμηθούμε μερικά γεγονότα για την Cosco τους Κινέζους τον Καραμανλή γιατί ξεχνάμε πολύ εύκολα
Εισαγωγή στο σημερινό αφιέρωμα
Υπό ελληνική σημαία το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο
Επίσης, αξίζει να αναφερθεί ότι τις προηγούμενες ημέρες άλλο ένα πλοίο ύψωσε την ελληνική σημαία και ανήκει στον εφοπλιστή κ. Γιάννη Αγγελικούση. Το πλοίο αυτό είναι υγραεριοφόρο και ονομάζεται «Σμέισα» και ανήκει στην μικτή εταιρεία του κ. Γ. Αγγελικούση και Αράβων επιχειρηματιών. Πλοιοκτήτρια εταιρεία είναι η Maran Gas.
ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ
Τέλος Ιουλίου η συνάντηση Καραμανλή- Cosco
113 Δημοσιεύθηκε: 13:41 - 05/07/06
Ο Captain Wei, η θέση του οποίου είναι σε επίπεδο υπουργού στην Κίνα, θα συναντηθεί για δεύτερη φορά με τον κ. Καραμανλή, μετά το Πεκίνο, όπου συμφωνήθηκαν να προωθηθούν τέσσερα συγκεκριμένα ζητήματα.
Τα δύο από αυτά έχουν υλοποιηθεί ήδη (η προσέγγιση πλοίων της Cosco στον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη και η μετονομασία ενός πλοίου σε Cosco Hellas) και απομένει η εκκρεμότητα της συνεργασίας με τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης.
Η κινεζική πλευρά ενδιαφέρεται να πληροφορηθεί εάν υπάρχει έμπρακτη ανταπόκριση στο αίτημά της και με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα ώστε να καθορίσει και τις δικές της ενέργειες. Το ενδιαφέρον της επεκτείνεται από την αύξηση του διαμετακομιστικού έργου της Cosco μέσω των ελληνικών λιμανιών έως την ανάληψη της διαχείρισης της προβλήτας 1 του ΟΛΠ και της προβλήτας 6 του ΟΛΘ.
Τα θέματα αυτά πάντως, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, δεν μπορούν να αποσαφηνιστούν πριν από το φθινόπωρο, οπότε ολοκληρώνονται οι σχετικές μελέτες που διεξάγονται από τα δύο μεγάλα λιμάνια.
http://www.euro2day.gr/news/enterprises/122/articles/106599/Article.aspx#
Τότε λιοντάρια... σήμερα σκισμένα καλσόν Νο 1
10 Ιανουαρίου 2008, Ανακοίνωσή του ΠΑΣΟΚ:
«Η κυβέρνηση Καραμανλή αποκαλύπτει για μια ακόμη φορά ότι, πίσω από τον “μεταρρυθμιστικό μανδύα” που ενδύεται, επιχειρεί να κρύψει τις αντιλαϊκές και αυταρχικές επιλογές της, που στην προκειμένη περίπτωση έχουν στόχο το ξεπούλημα των λιμανιών του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης σε ιδιωτικά συμφέροντα.»
Με τον Κ.Καραμανλή συναντήθηκε ο πρόεδρος της κινεζικής ναυτιλιακής εταιρείας Cosco
Επενδύσεις στα λιμάνια - 26 Ιουλ. 06
Συνάντηση με τον πρόεδρο της κινεζικής ναυτιλιακής εταιρείας Cosco Βου Τζιανφού είχε την Τετάρτη στο Μέγαρο Μαξίμου ο πρωθυπουργός Κ.Καραμανλής, με αντικείμενο την ανάπτυξη των κινεζικών επενδύσεων σε ελληνικά λιμάνια.
Ο κ. Καραμανλής συζήτησε με τον Κινέζο επιχειρηματία θέματα εκμετάλλευσης φυσικών πόρων αλλά και ανάπτυξης των θαλασσίων συγκοινωνιών, με στόχο τη μετατροπή ελληνικών λιμανιών σε βασικούς διαμετακομιστικούς κόμβους στη νοτιοανατολική Μεσόγειο.
Επίσης ο κ. Τζιανφού είπε ότι θα κατασκευαστούν πλοία στα ελληνικά ναυπηγεία.
Μεταξύ των θεμάτων που έθεσε η κινεζική πλευρά είναι η δυνατότητα λειτουργικότερης συνεργασίας των δυο πλευρών, κυρίως όμως της εκπλήρωσης των χρονικών περιθωρίων που είχαν ζητήσει από την ελληνική πλευρά για να προχωρήσει η συνεργασία.
Σημειώνεται πως η ελληνική κυβέρνηση είχε δεσμευθεί πως θα απαντούσε, με βάση συγκεκριμένες μελέτες, εδώ και περίπου δυο μήνες, κάτι που όμως δεν έχει υλοποιηθεί.
Ο Γιάννης Βρούτσης για όλους και για όλα στη Ραδιοφωνία Κυκλάδων
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ: Την παρουσίασε ως τον ορισμό της ανευθυνότητας και του λαϊκισμού, την κατηγόρησε ότι εξαπάτησε τον ελληνικό λαό και τον οδήγησε στην καιάδα μιας δύσκολης συγκυρίας. «Από το λεφτά υπάρχουν... πήγαμε σε αυτές τις βίαιες ανατροπές», είπε χαρακτηριστικά.
ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ - ΛΙΑΝΟΥ: Εξέφρασε συναισθήματα χαράς και ικανοποίησης και εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι ο λαός της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων θα δικαιώσει αυτή την αυτοδιοικητική προσπάθεια. «Οι πολίτες έχουν ωριμάσει το αίσθημα της μεγάλης αλλαγής που πρέπει να γίνει στην αυτοδιοίκηση», δήλωσε για το Δήμο Νάξου.
ΓΙΑ ΤΑ ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΣΥΡΟ: Ισχυρίστηκε ότι τα προκαλεί μια μικρή ομάδα στελεχών που έχουν προσωπικές διαφορές μεταξύ τους. Πρόσθεσε επίσης ότι κανένα μέλος ή στέλεχος της Ν.Δ. δε νομιμοποιείται να γυρίσει την πλάτη στην υποψηφιότητα του Κώστα Απέργη, προειδοποιώντας τους Νεοδημοκράτες που διασκορπίζονται σε άλλους συνδυασμούς ότι πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί στις τελικές τους αποφάσεις και επιλογές.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΚΟΚΚΙΝΟΥ: Είπε ότι έκανε μοναδικό και πρωτόγνωρο έργο στην Περιφέρεια επί 5,5 χρόνια, εκτιμώντας ότι είναι αγαπητό πρόσωπο που ξέρει να δίνει δύσκολες μάχες, ενώ προέβλεψε ότι η εκλογική διαδικασία θα οδηγηθεί σε επαναληπτική αναμέτρηση και το αποτέλεσμα είναι ανοιχτό.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΜΠΡΑΚΟΥΜΑΤΣΟ: Τον κατηγόρησε ότι τοποθετήθηκε στη θέση του Γ.Γ. της Περιφέρειας για να μεθοδεύει την υποψηφιότητα Κόκκινου και να απαξιώνει το έργο της ΝΔ. Επίσης, είπε ότι δεν έχει προσφέρει τίποτα απολύτως στα νησιά και τον χαρακτήρισε «άχρωμο» και «άοσμο» περιφερειάρχη που σε λίγους μήνες δεν θα το θυμάται κανείς.
ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ: Τόνισε ότι τα μικρά νησιά θα είναι όμηροι και απλοί δορυφόροι του Δήμου Νάξου, χωρίς καμία αυτοδιοικητική παρουσία και υπόσταση. «Είναι κοροϊδία και ασέβεια για τα μικρά νησιά αυτό που συνέβη», είπε και δεσμεύτηκε ότι εφόσον η ΝΔ επιστρέψει στην κυβέρνηση, θα επαναφέρει την αυτονομία των νησιών.
Για ποια χώρα μιλάει άραγε;
Γενάρης του 2010. Να τον χαίρεστε συντρόφια, να τον χαίρεστε.
Μανώλης εξ Απειράνθου
Καραμανλής: "Σκοπιμότητες πίσω από τα σενάρια επιστροφής μου"
Πίσω από αυτά τα σενάρια συνεργάτες του Κώστα Καραμανλή φωτογραφίζουν ότι βρίσκονται το ΠΑΣΟΚ, ο Γιώργος Καρατζαφέρης αλλά και η Ντόρα Μπακογιάννη καθώς βουλευτές που πρόσκεινται στην πρώην υπουργό κάνουν δηλώσεις περί επιστροφής του Κώστα Καραμανλή.
Βουλευτές που συνομιλούν μαζί του τόνιζαν ότι ο Κώστας Καραμανλής αποχώρησε οικειοθελώς από την ηγεσία του κόμματος που υπηρέτησε σε όλη του την ζωή και φυσικά δεν διανοείτο να πράξει οτιδήποτε που αφορά στην ενότητα και στην πορεία του κόμματος υπό την νέα του ηγεσία.
Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες τα σενάρια επιστροφής του Κώστα Καραμανλή προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν την κοινή γνώμη από τα σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζει και ειδικά από την άστοχη οικονομική πολιτική που εφαρμόζει η κυβέρνηση. Παράλληλα προσπαθούν – όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές – να οδηγήσουν τον Αντώνη Σαμαρά και τους βουλευτές της ΝΔ να ασχολούνται με την επιστροφή του πρώην Πρωθυπουργού.
Ρηγίλλης και Πλ. Μαβίλης βρίσκονται σε ανοικτή γραμμή σε επίπεδο συνεργατών των δύο πλευρών προκειμένου να ακολουθηθεί κοινή γραμμή. Πάντως ο ίδιος ο Κώστας Καραμανλής σε συνομιλίες που έχει όλο αυτό το διάστημα με βουλευτές αλλά και με δημοσιογράφους δεν αφήνει κανένα παράθυρο ανοιχτό για την επιστροφή του. Άλλωστε όπως έχουν πει και στο παρελθόν συνεργάτες του πρώην πρωθυπουργού ο Κώστας Καραμανλής δεν θα έβλαπτε ποτέ την ενότητα της παράταξης.
“Τα 9'' μοιραία δεύτερα δύο ηρώων”
Γιάννης Πρεβενιός
e-mail: prevejohn@yahoo.gr
Ήταν τότε, το ’89 που ο στρατός ακόμα είχε ζόρι, και η παραμεθόριος θητεία ακόμα υποχρεωτική.
Ήταν κάπου εκεί στο Νεοχώρι Ορεστιάδας Έβρου , που πιο παραμεθόριος δεν υπήρχε για τον Πειραιώτη φαντάρο Γιάννη (23 ετών) που του ‘πεσε κάπως βαρύ του καλομαθημένου νέου απ’ την μεγάλη πόλη, να βρεθεί στοτελευταίο της άκρο, στα σύνορα Ελλάδας - Τουρκίας.
Σ’ αυτό το ποτάμι του Έβρου, που οριοθετούσε τις δύο χώρες!
Αυτό το μεγάλο ποτάμι που χώριζε Έλληνες από Τούρκους, που γινόταν μικρό, μπροστά στη λαχτάρα των φαντάρων να διασχίσουν περνώντας απέναντι με την ξύλινη αυτοσχέδια βαρκούλα, κι ανταμώνοντας ο ένας σκοπός τον – κατά τ’ άλλα συμπαθέστατο - απέναντι “εχθρό”. Για να ανταλλάξουν δυο κουβέντες, μια κουβέρτα για το κρύο, ένα τσιγάρο τράκα, μια απλή καλημέρα στη γλώσσα της Ελληνοτουρκοαγγλικο νοηματικής.
Έτσι μόνο γινόταν το παράνομο αλισβερίσι απ’ το ποτάμι μεταξύ των αλλοδαπών φαντάρων. Και κάπως έτσι έγινε κι η γνωριμία των δύο ηρώων της ιστορίας μας. Ο Τούρκος Αχμέτ (ετών 22) ξεμένοντας μια μέρα από τσιγάρα στη σκοπιά, πέρασε κρυφά απέναντι, να ζητήσει τσιγάρο απ’ τον … εχθρό, Έλληνα σκοπό και μη καπνιστή Γιάννη. Κι ο εχθρός Γιάννης έβγαλε και του ‘δωσε γενναιόδωρα ένα ολόκληρο πακέτο (που πάντα είχε πάνω του μπας και εξυπηρετήσει κάποιον συνστρατιώτη, όπως καλή ώρα!)
Η χαρά του Αχμέτ με το πακέτο ήταν απερίγραπτη, όπως κι η επιθυμία του να κάτσει εκεί δίπλα στον Γιάννη για παρέα και λίγη κουβέντα, όσο κράτησε το πρώτο του τσιγάρο! Μίλησαν για τις πατρίδες τους, τις θρησκείες τους, τις οικογένειες τους, τις αρραβωνιαστικιές που ‘χαν αφήσει πίσω τους, και τα χόμπι τους σαν πολίτες.
Λίγα λεπτά αργότερα, οι δυο στρατιώτες ήταν πάλι στα φυλάκια των στρατοπέδων τους, και λίγες βδομάδες αργότερα επιτέλους στα σπίτια τους και στην οικογένεια τους, ως πολίτες πια!... και λίγους μήνες αργότερα η τύχη (ή η ατυχία) τους έφερε πάλι αντάμα, να ξανά συναντιούνται απρόσμενα, σ’ ένα ουδέτερο πια ξένο μέρος, σε μια χώρα που δεν ήταν ούτε η χώρα τους ενός, ούτε του άλλου! και τους είχε στείλει η μοίρα!
Τα βλέμματα τους συγκρούστηκαν σαν σε μετωπική! η ματιά καρφώθηκε και κόλλησε στα απέναντι μάτια! ίσα με 9 δευτερόλεπτα!... τα 9’ ωριμοτέρα δεύτερα της ζωής τους!
Κοιτάχτηκαν όπως οι καταδικασμένοι πριν την εκτέλεση! … λες κι ήταν μελλοθάνατοι από ανίατη αρρώστια! – κι όμως – ήταν όντως μελλοθάνατοι από ανίατη αρρώστια! Κι εκείνη τη στιγμή βρίσκονταν κι οι δυο στο διάδρομο του δωδεκάτου ορόφου του Royal Free Hospital του Λονδίνου, εκεί που… θεραπεύετε – είπαν – η λευχαιμία (κι εκεί που δε θεραπεύτηκε ποτέ)!
Τραγική σύμπτωση! Τα δυο παιδιά ακόμα έκπληκτα απ’ τη μοιραία συνάντηση τους, δεν πίστευα … στα υγρά μάτια τους κι άφωνα διαπίστωσαν πως – τι ειρωνεία – ήταν πάλι ένστολοι, ντυμένοι ίδια, σαν στο στρατό!
Δεν ήξερα τι να κάνουν, πως ν’ αντιδράσουν. Απ’ τη μια χάρηκαν, σα να ’δαν την αγαπημένη τους, κι απ’ την άλλη λυπήθηκαν σαν να βλεπόντουσαν για τελευταία φορά! … - κι όμως – βλεπόντουσαν όντως για τελευταία φορά!, όπως κι όλα τ’ άλλα γύρω τους τα ‘βλεπαν για τελευταία φορά, όπως κι εμείς τους βλέπαμε για τελευταία φορά.
Τα δύο άρρωστα παιδιά, αγκαλιαστήκαν σφιχτά αφήνοντας απορημένους τους γονείς τους, που στέκονταν σαν ντεκόρ background εκεί, ν’ αναρωτιούνται σε ποιο μέρος άραγε έχουν ξανανταμώσει αυτός ο Τούρκος κι αυτός ο Έλληνας στο παρελθόν!
Ήταν εκεί! Σ’ εκείνο το ποτάμι, που χώριζε τις πατρίδες τους, μα ένωσε τις ψυχές τους!, που έφυγαν για πάντα!
Τα δυο παιδιά, υπέφεραν και ταλαιπωρηθήκαν πολύ απ’ την αρρώστια τους και χρησιμοποιήθηκαν ως πειραματόζωα στις δοκιμές των Άγγλων γιατρών για την θεραπεία της λευχαιμίας, και τελικά “έσβησαν” και έφυγαν μαζί σχεδόν, τον Γενάρη του ’91, για το ίδιο μεγάλο “ταξίδι” και για τον ίδιο προορισμό!
Εκεί που ο θεός δεν έχει στρατόπεδα μα ούτε και σύνορα! Εκεί που δεν υπάρχουν όπλα, σκοπιές, φυλάκια, ποτάμια, και στρατιωτικά στολές! Εκεί που όλα είναι λευκά και δεν υπάρχουνε βαθμοί … ούτε διαταγές … ούτε έχθρα!.
Δεν ξέρω αν ο στρατός τελικά φτιάχνει άντρες! Πάντως αυτά τα δυο παιδιά, δεν έγιναν άντρες στο στρατό! Έγιναν άντρες στην αντιμετώπιση της κοινής τους ασθένειας.
Είχαν γίνει άντρες!!! … απλά, ήταν πλέον δυο νεκροί άντρες!!! … που μαζί υπηρέτησαν, μαζί απολύθηκαν, μαζί αρρώστησαν, μαζί πέθαναν, μαζί αναστήθηκαν!!!
Τίνα Ζ.
(για τον Γιάννη ετών 23 (για τον αδελφό μου,
και τον Αχμέτ ετών 22) που δεν υπάρχει πια …
αλλά υπάρχει πάντα!!!)
Υποσημείωση:
Γιάννης Πρεβενιός
e-mail: prevejohn@yahoo.gr
Την παραπάνω απίστευτη αλλά αληθινή ιστορία, σας την μεταφέρω όπως μου την αφηγήθηκε η Τίνα Ζ.
Φυσικά έχω όλα τα στοιχεία (ονόματα, ημερομηνίες & φωτογραφίες.)
Tι κρίνεται στις 7 Νοεμβρίου;
Χωρίς να παραγνωρίζεται η προσωπικότητα των υποψηφίων αλλά και τα ιδιαίτερα πολιτικά χαρακτηριστικά κάθε περιφέρειας, η "μάχη" των εκλογών αυτών εξελίσσεται σε πεδίο αντιπαράθεσης με ευθεία αναφορά στο τοπίο που έχει διαμορφωθεί από την κεντρική πολιτική σκηνή. Το εύρος των αρμοδιοτήτων, η πρωτόγνωρη γεωγραφική έκταση, η διάχυτη αντίληψη ότι οι νέοι περιφερειάρχες θα επέχουν θέση ανώτερου του υπουργού μιας κυβέρνησης, καθιστούν καταρχάς εξ ορισμού τις συγκεκριμένες εκλογές περισσότερο πολιτικές από οποιαδήποτε άλλη φορά. Όμως στη σημερινή συγκυρία προστίθεται επιτακτικά το ερώτημα της γενικότερης κατεύθυνσης της χώρας όπως αυτή ορίζεται από τις επιλογές της παρούσας κυβέρνησης.
Δεν είναι μόνο το θέμα των δεσμεύσεων που απορρέουν από το Μνημόνιο ή η χάραξη μιας διαφορετικής οικονομικής ...
πολιτικής εντός των γραμμών που μας έχουν θέσει τρόικα και ΔΝΤ.
Εκείνο που στην ουσία "κρίνεται" στις ενδιάμεσες αυτές εκλογές είναι το μήνυμα που θέλει να επιδώσει ο λαός στους κυβερνώντες για τη κατεύθυνση της χώρας:
Θέλει αόριστες υποσχέσεις επενδύσεων από τους πλούσιους Άραβες που μόλις λίγες ημέρες νωρίτερα συνήψαν τη μεγαλύτερη συμφωνία στην ιστορία τους για την προμήθεια σύγχρονου στρατιωτικού εξοπλισμού;
Θέλει "συμμαχία" με το Ισραήλ, όπως αυτή δρομολογήθηκε έπειτα από τις επαφές του πρωθυπουργού αλλά και με τίμημα την άμεση αντίδραση παραδοσιακών φιλικών δυνάμεων που ο αείμνηστος Ανδρέας Παπανδρέου είχε χτίσει; Η Συρία, για παράδειγμα, έσπευσε να αναγνωρίσει τα Σκόπια με το συνταγματικό τους όνομα λίγες ημέρες μετά την προσέγγιση Ελλάδας-Ισραήλ.
Θέλει "συνεκμετάλλευση" του Αιγαίου, πράγμα που θα φάνταζε λογικό σε μια άλλη εποχή, σε μια άλλη περιοχή, όπου οι σύμμαχοι θα ήταν και φίλοι;
Θέλει μια Ελλάδα μόνιμα εξαρτημένη με παρατάσεις του Μνημονίου και της "βοήθειας", όπως μας υπόσχονται οι καλοί μας φίλοι;
Ή θέλει να δοκιμάσει ένα διαφορετικό δρόμο;
Την οδό της ανεξαρτησίας, την οδό που προϋποθέτει στήριξη στις δικές μας δυνάμεις; Που δεν αρνείται οτι ζούμε σ' ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, αλλά που βλέπει το μέλλον μέσα από συνέργειες και συνεργασίες. Που δεν αποβλέπει στο όφελος που πιθανόν θα προκύψει μέσα από την υποτέλεια, αλλά στην πληρότητα και στην αξιοπρέπεια που θα προκύψει μέσα από την ισότιμη σχέση.
Οι προσεχείς εκλογές θα είναι δημοψήφισμα για την πορεία της χώρας και του λαού της. Και μπορεί το αποτέλεσμα να δώσει δύναμη στην κυβέρνηση να αντιτάξει εναλλακτικές πολιτικές και λύσεις απ' αυτές που συμφώνησε και μας επέβαλαν. Άλλωστε, τελικοί αρμόδιοι για να κρίνουν είναι οι εκλογείς που είτε θα επιβραβεύσουν είτε θα απορρίψουν διά του ηχηρού μηνύματός τους την πορεία του τελευταίου έτους.
(Eπίκαιρα -editorial )
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΣΤΗ ΡΟΔΟ
Κύθνος 1 Οκτωβρίου 2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟΥ
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
«ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ»
Λόγω της μεγάλης πυρκαγιάς που μαίνεται στη περιοχή της Νότιας Ρόδου, ο Κος Χαράλαμπος Κόκκινος διακόπτει την περιοδεία του σε Κύθνο και Κέα και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια (εξαιτίας των περιορισμένων ακτοπλοϊκών γραμμών στην περιοχή) να φτάσει το συντομότερο δυνατόν στο νησί της Ρόδου.
Ζητά να γίνουν από την πολιτεία και τις αρμόδιες αρχές όλες οι απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η οικολογική και δασική καταστροφή και να μην κινδυνέψουν περιουσίες και ανθρώπινες ζωές.
Τα στελέχη της παράταξης «ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ» στη Ρόδο, βρίσκονται ήδη στην περιοχή της πυρκαγιάς και συνδράμουν για την κατάσβεση της.
Επίσης ζήτησε από όλους τους πολίτες να προσφέρουν ενεργά την βοήθεια τους, όπου αυτή ζητηθεί, για την καταστολή της πύρινης λαίλαπας.