Γράφει ο Γλαρός Ιωάννης
Κατά την ταπεινή μας άποψη, η αυτοαξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας είναι ικανή να συμβάλει στην ανάπτυξη και στην ποιοτική-ποσοτική βελτίωση του έργου της Μαθητικής και Εκπαιδευτικής Κοινότητας, με βάση τις αυτόνομες φυσικές και επιστημονικές δυνάμεις, αναγνωρίζοντας έτσι τον πρωτεύοντα ρόλο των Εκπαιδευτικών, αφού είναι εκείνοι, οι οποίοι γνωρίζουν και βιώνουν, εκ των έσω, τα όποια "προβλήματα" προκύπτουν από την .....
Κατά την ταπεινή μας άποψη, η αυτοαξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας είναι ικανή να συμβάλει στην ανάπτυξη και στην ποιοτική-ποσοτική βελτίωση του έργου της Μαθητικής και Εκπαιδευτικής Κοινότητας, με βάση τις αυτόνομες φυσικές και επιστημονικές δυνάμεις, αναγνωρίζοντας έτσι τον πρωτεύοντα ρόλο των Εκπαιδευτικών, αφού είναι εκείνοι, οι οποίοι γνωρίζουν και βιώνουν, εκ των έσω, τα όποια "προβλήματα" προκύπτουν από την .....