1520 παράνομες πινακίδες και επιγραφές στις Κυκλάδες
Εντάξει, το πρόγραμμα της τρόϊκας είναι ανέφικτο, εμείς τι κάνουμε;
Αναμένουμε πάλι την τρόϊκα και βλέπουμε μια μονότονη επανάληψη των σεναρίων που ζούμε τα τελευταία χρόνια. Το έργο έχει καταντήσει κουραστικό. Η πορεία είναι προδιαγεγραμμένη. Και αδιέξοδη. Δεν νομίζω να υπάρχει εχέφρων άνθρωπος που να ελπίζει ότι μ’ αυτή την πολιτική υπάρχει ελπίδα. Δεν υπάρχει. Να είμαστε ειλικρινείς.
Πολύ φοβούμαι ότι όλα μετατίθενται για μετά τις γερμανικές εκλογές. Όμως, τα πράγματα δεν είναι πλέον ίδια.
Η καταστροφική λύση της Κύπρου άλλαξε, εκ βάθρων, τα δεδομένα. Δεν έχει τόσο σημασία τί λέει ο «λαγός» του Σόϊμπλε, αυτός ο ανεκδιήγητος Νταϊσελμπλούμ (η χώρα του οποίου νομιμοποίησε τους παιδόφιλους), όσο ότι η άποψη περί bail-in αρχίζει και παγιώνεται στην Ευρωζώνη.
Αυτό δεν προκαλεί ρίγη μόνο στον Νότο, αλλά ενισχύει την ανασφάλεια σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Και ....
ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΤΥΠΟ ΤΟΝ ΕΧΕΤΕ ΤΣΑΡΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!
«Οι αρχηγοί ξεπέρασαν τις παιδικές τους ασθένειες και στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων»
Η Νάξος μπορεί να δημιουργήσει την δική της ποδηλατική κουλτούρα
Λέμε ΝΑΙ στο ποδήλατο γιατί:
*Αποτελεί γρήγορο και ευέλικτο μέσο μετακίνησης
*Είναι απλό, πρακτικό, οικονομικό και εύκολο
* Δεν προκαλεί θόρυβο, ούτε ρυπαίνει με καύσιμα
*Βελτιώνει την υγεία μας και την καθημερινότητα μας
*Εξοικονομεί ελεύθερους χώρους στην πόλη μας
*Αποτελεί πρακτική λύση του κυκλοφοριακού
* Ένας ποδηλάτης στον δρόμο = Ένα λιγότερο αυτοκίνητο
* Μία θέση στάθμευσης = εννέα περίπου ποδήλατα
*Αποδίδει επενδυτικά: Ποδηλατικός τουρισμός
Το επεισόδιο Βενιζέλου - Κασιδιάρη: Όλος ο διάλογος
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΟΥ SEA DIAMOND
Ταυτόσημες οι απόψεις Ηλία Ζωής
Μετά πό 2 χρόνια ΕΛΑΣ και ΕΥΠ θυμήθηκαν να αμφισβητήσουν ότι υπήρχε σχέδιο δολοφονίας του Καραμανλή
Νέο επικό βίντεο-Black Dragon strikes back: κ. Μαρτίδου δεν θα σε πλακώσω στις μπάτσες γιατί δεν είμαι ο Κασιδιάρης
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ : ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΣΥΓΧΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΓΚΟΛΦ ΑΦΑΝΤΟΥ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΡΧΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ «ΘΥΜΗΘΕΙ» ΤΙ ΨΗΦΙΣΕ
«Υπουργείο Εφοπλιστών και ακτοπλοΐα άγονων γραμμών»
Αναφερόμενος στις διατάξεις του νομοσχεδίου που αφορούν τη δομή του Υπουργείου Ναυτιλίας, ο Ν. Συρμαλένιος επεσήμανε ότι δημιουργούν σύγχυση μεταξύ του Λιμενικού Σώματος και των πολιτικών υπηρεσιών, υποβαθμίζοντας την ύπαρξη και των δύο και εξυπηρετώντας τελικά μόνον τους εφοπλιστές. Πρόκειται καθαρά για ένα «Υπουργείο Εφοπλιστών» και όχι ένα Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και ναυτεργασίας, όπως θα όφειλε να είναι.
Στα θέματα των λιμανιών διερωτήθηκε εάν η ηγεσία του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας είναι υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων ή υπέρ των παραχωρήσεων. Ως γνωστόν, το σενάριο της πλήρους ιδιωτικοποίησης λιμένων ισχύει μόνο στη Μεγάλη Βρετανία, ενώ το 96% των λιμανιών της Ε.Ε. βρίσκονται υπό δημόσιο έλεγχο. Επεσήμανε ότι η κυβέρνηση παραχωρεί στους ιδιώτες όχι μόνο τα κερδοφόρα, αλλά και τα μη κερδοφόρα λιμάνια, με κίνδυνο οι ιδιώτες να εισπράξουν έσοδα από κάποιες λειτουργίες των μικρότερων λιμανιών και στο τέλος να αποχωρήσουν, αφήνοντας πίσω τους ουσιαστικά και σοβαρά προβλήματα.
Αναφερόμενος στο θέμα της ναυτολόγησης, δήλωσε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ-Ε.Κ.Μ. είναι κατηγορηματικά αντίθετος στις επιχειρούμενες νομοθετικές ρυθμίσεις, διότι ικανοποιούν τις επιδιώξεις των εφοπλιστικών και ακτοπλοϊκών εταιρειών να μειώσουν μόνο το εργασιακό κόστος, παρότι αυτό αποτελεί ένα πολύ μικρό ποσοστό, της τάξης του 15%-20% του συνολικού λειτουργικού κόστους των μεταφορών.
Σε ό,τι αφορά στα νησιά και στη δρομολόγηση των πλοίων, επεσήμανε ότι από τη στιγμή που ο πλοιοκτήτης έχει τη δυνατότητα αποκλειστικά να επιλέξει τις διαδρομές, αυτό σημαίνει ότι οι υπόλοιπες διαδρομές θα τεθούν στην κατηγορία των γραμμών δημοσίου συμφέροντος, δηλαδή θα καταστούν άγονες γραμμές. Αυτές οι γραμμές με τη μείωση των επιδοτήσεων θα τεθούν οριστικά εκτός ενδιαφέροντος, με ό,τι αυτό σημαίνει για τις τοπικές κοινωνίες.
Επανέλαβε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι σαφώς υπέρ ενός δημόσιου, κοινωνικού φορέα ακτοπλοΐας, που δεν επιδιώκει να εκτοπίσει συνολικά τον ιδιωτικό τομέα, αλλά κατά κύριο λόγο να καλύψει τις λεγόμενες γραμμές δημοσίου συμφέροντος. Σημείωσε δε ότι υπήρξε απάντηση από πλευράς Ευρωπαϊκής Επιτροπής ότι είναι διατεθειμένη να χρηματοδοτήσει την αγορά ή κατασκευή πλοίων σε ελληνικά ναυπηγεία, αλλά και να επιδοτήσει γραμμές, εφόσον εκτελούνται από μια κοινοπραξία με συμμετοχή του Ελληνικού Δημοσίου. Άρα υπάρχουν εναλλακτικές προτάσεις, τις οποίες η κυβέρνηση δεν θέλει να προωθήσει, διότι η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα που η ακτοπλοΐα βρίσκεται αποκλειστικά σε ιδιωτικά χέρια και έχει και τους υψηλότερους ναύλους σε όλη την Ευρώπη. Εάν δεν υπάρξει λύση στο πρόβλημα της ακτοπλοΐας, και θέσεις εργασίας θα χαθούν και πολλά νησιά κατά τη χειμερινή περίοδο, που μπορεί να είναι από 5 ως 8 μήνες, ενδεχομένως να μένουν χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση για πολλές ημέρες.
Τέλος, όσον αφορά στο θέμα των δικαιωμάτων των επιβατών, υποστήριξε τις προτάσεις της συνομοσπονδίας αναπήρων της χώρας, της ΕΣΑΜΕΑ, που ζητά να μην ισχύσει για τους αναπήρους που είναι μόνιμοι κάτοικοι νησιών το ποσοστό 80% αναπηρίας που ισχύει σήμερα, αλλά ποσοστό 50%.