slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Το επεισόδιο Βενιζέλου - Κασιδιάρη: Όλος ο διάλογος

Ο ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΕ ΣΕ ΟΣΟΥΣ
ΑΠΑΞΙΩΝΑΝ  ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ
ΜΟΥΝΤΖΩΝΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ  ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ
ΦΩΝΑΖΑΝ ΝΑ ΚΑΕΙ ΝΑ ΚΑΕΙ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ Η ΒΟΥΛΗ.


Ο διάλογος που ακολουθεί διέρρευσε από πληροφορίες μελών της προανακριτικής επιτροπής και έλαβε χώρα αμέσως μόλις έγινε γνωστό το υπαινικτικό σχόλιο του προέδρου του ΠΑΣΟΚ στο.....
διάδρομο για μέλη της επιτροπής με αυξημένα επίπεδα τεστοστερόνης.

Κασιδιάρης: Θέλω να καταγγείλω ότι ο κ. Βενιζέλος μιλάει προσβλητικά για τα μέλη της Προανακριτικής… Εσύ δεν έχεις τεστοστερόνη που ανεβαίνεις στο βήμα και λες «Αντε καλέ».


Βενιζέλος: Εγώ δεν μπορώ να παρακολουθήσω τέτοιες σεξιστικές συμπεριφορές κ. πρόεδρε, προστατεύσετε με...

Κασιδιάρης: Εγώ είμαι άνδρας, δεν είμαι λαμόγιο, δεν είμαι απατεώνας εγώ.

Βενιζέλος: Είσαι όμως φασίστας. Η Βουλή δεν μπορεί να έχει διάλογο με τέτοιες ναζιστικές συμπεριφορές.

Κασιδιάρης: (ενώ αρχίζει να χτυπάει με ένταση το χέρι στο έδρανο. Πετάει το ποτήρι σπάει το μικρόφωνο) Σκάσε είσαι γελοίος χοντρός!

Βενιζέλος: κύριε πρόεδρε προστατεύσετε με.

Μαρκογιαννάκης: Σας αφαιρώ το λόγο δεν έχετε το λόγο.

2 σχόλια:

ΕΝΑΣ.......... είπε...

αστον ρε μαρκογιανακη να κανει τουμπακι τον χοντρο

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ? ΜΙΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΓΕΝΕΩΝ, ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΜΠΛΟΥΤΟΙ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΟΣΑ ΑΥΤΟΙ, ΟΙ ΛΙΓΟΙ ΕΦΑΓΑΝ? ΜΗΠΩΣ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΠΕΜΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ? ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ???