Παρουσίαση ψηφοδελτίου "Συμπαράταξης"
Σε κλίμα ενθουσιασμού από υποψηφίους, υποστηρικτές του συνδυασμού και στελέχη του ΠΑΣΟΚ Νάξου – Στάθης Αγγελής Βαγγέλης Κατσαράς - έγινε η παρουσίαση των υποψηφίων του συνδυασμού "Συμπαράταξη Νάξου και Μικρών Κυκλάδων", από τον υποψήφιο δήμαρχο, Νίκο Μαράκη στο Δημοτικό Θέατρο "Ιάκωβος Καμπανέλλης" την Πέμπτη 21 Οκτωβρίου.
Ο κ. Μαράκης, χαρακτήρισε το ψηφοδέλτιο του ως ψηφοδέλτιο νίκης και ανακοίνωσε, ότι το κεντρικό σύνθημα του συνδυασμού, είναι: "Ο Δήμος στην υπηρεσία του πολίτη".
Ο υποψήφιος δήμαρχος διάβασε τη διακήρυξη του συνδυασμού
στην οποία, εντύπωση προκάλεσε σε μας η αναφορά του σε "ένα αδέσμευτο από οποιεσδήποτε εξαρτήσεις συνδυασμό", όταν είναι γνωστό, ότι ο κ. Μαράκης, ζήτησε και έλαβε τη στήριξη του ΠΑ.ΣΟ.Κ.
Περίοδιες Μαράκη
Ο υποψήφιος δήμαρχος Νάξου με το συνδυασμό "Συμπαράταξη Νάξου και Μικρών Κυκλάδων" Νίκος Μαράκης θα επισκεφτεί την Παρασκευή 22 Οκτώβριου στις 20:00 μ.μ. τη Μονή και στις 21:00 στο Φιλωτι!
Δραστηριότητες της υποψήφιας δημάρχου με την «ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΝΑΞΟΥ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ κ. Ψαρρά Ευδοκία
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΠΕΡΙΟΔΕΙΩΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ
Αντιπροσωπεία του συνδυασμού «ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΝΑΞΟΥ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ» με επικεφαλής την υποψήφια δήμαρχο κ. Ψαρρά Ευδοκία περιόδευσε χτες, Πέμπτη 21-10-2010, στο Δανακό.
Σήμερα, Παρασκευή 22-10-2010 θα επισκεφτεί τα χωριά:
Ποταμιά στις 6.30μμ
Εγγαρές στις 7.30μμ
Γαλήνη στις 8.30μμ.
Την Τρίτη 26-10-2010 θα επισκεφτούν και θα μιλήσουν με την υποψήφια περιφερειάρχη της «ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ» κ. Λίλα Καφαντάρη στον Κινίδαρο και στις Μέλανες.
Στη Νάξο η υποψήφια περιφερειάρχης του συνδυασμού «ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ» κ. Λίλα Καφαντάρη
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Την Τρίτη 26-10-2010 και την Τετάρτη 27-10-2010 θα επισκεφτεί τη Νάξο η υποψήφια περιφερειάρχης του συνδυασμού «ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ» κ. Λίλα Καφαντάρη.
Η κ. Λίλα Καφαντάρη θα δώσει συνέντευξη στα τοπικά μέσα μαζικής ενημέρωσης , θα περιοδεύσει στις Δημόσιες Υπηρεσίες, στο Κ.Υ.-Νοσοκομείο Νάξου, και θα μιλήσει στον Κινίδαρο και στις Μέλανες.
Συμπαραστεκόμαστε σε κάθε πρωτοβουλία των φορέων του νησιού για την αντιμετώπιση του ακτοπλοϊκού.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Nα αυτονομηθεί ακτοπλοϊκώς η Νάξος, κάτω από το καθεστώς του νέου πολυνησιακού δήμου, με τη δημιουργία δημόσιου κοινωνικού φορέα παροχής ακτοπλοϊκών υπηρεσιών, υπεύθυνο για τη ναυπήγηση ή απόκτηση πλοίων,
υποστήριξαν, χθες στη σύσκεψη των επαγγελματικών συλλόγων για το επείγον ζήτημα των ακτοπλοϊκών γραμμών, η υποψήφια δήμαρχος κ. Θέκλα Κίζη και ο υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος κ . Λευτέρης Βερύκοκκος. και τόνισαν:
· την αναγκαιότητα καθιέρωσης του μεταφορικού ισοδυνάμου
· την ανάγκη της έμπρακτης αναγνώρισης της νησιωτικότητας, με τη διεκδίκηση από την ευρωπαϊκή ένωση πρόσθετων κονδυλίων για την ανάπτυξη της ακτοπλοΐας
· την επείγουσα ανάγκη ολοκλήρωσης της χωροταξίας σε επίπεδο νέου δήμου, με βάση τις υπάρχουσες αναθέσεις στο γραφείο Τσεκούρα και στο πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Δήλωσαν τέλος την αμέριστη συμπαράσταση σε κάθε πρωτοβουλία των φορέων του νησιού για την αντιμετώπιση του ακτοπλοϊκού.
Νάξος, 21/10/2010
ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Και εκεί που η προεκλογική περίοδο κυλούσε ήρεμα ,οι παρουσιάσεις των προγραμμάτων των δυο συνδυασμών η μια σήμερα και η άλλη την Κυριακή είναι προγραμματισμένες ,ένα πολύ καλό δελτίο τύπου του συνδυασμού ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ-ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ με θέμα τον ΒΙΟΚΑ της ένωσης γεωργικών συν/σμων Νάξου ηρθε να ταράξει τα νερα.Ενα δελτίο τύπου που κατά την ταπεινή μου γνώμη έλεγε τα πράγματα με το όνομα τους χωρίς καμιά υπερβολή και πολύ προσεχτικά φτιαγμένο.
Μόλις βγηκε στον αέρα κάποιοι του συνδυασμού του κυρίου Μαρακη νόμιζαν ότι βρήκαν την ευκαιρία να τσιμπήσουν κανένα ψηφακι από τους ανθρώπους που μοχθούν νύκτα μέρα μέσα στα χωράφια τους και στους στάβλους τους, δηλαδή τους κτηνοτρόφους παραγωγούς.
Μιλάω βέβαια για τον πρόεδρο της ΕΑΣ Νάξου τον Δημήτρη Καπουνη που σαν ταύρος εν υαλοπωλείο όρμισε στο μικρόφωνο του Μεσόγειος και στην εκπομπή της Κυρίας Brown , με μεγάλη ένταση και εκνευρισμό εναντίον προσωπικά στον κύριο Μ.Μαργαριτη και στον συνδυασμό του ,φωνάζοντας ότι ο Μαργαρίτης δεν έχει πάει ποτέ στο τυροκομείο ,ξεχνώντας βέβαια ότι δυο φορές τον τελευταίο καιρό τον ξενάγησε στον χώρο και μίλησε με αρκετούς ανθρώπους για όλα τα προβλήματα πολύ συγγενικό του πρόσωπο.
Που γράφει το δελτίο τύπου ότι πρέπει να κλείσει το τυροκομείο κύριε Καπουνη;;
Από πότε δεν δίνετε εσείς το δικαίωμα σε κανένα να έχει άποψη για το θέμα και ειδικά στον υποψήφιο δήμαρχο που πρέπει να φροντίσει και να προστατεύσει την υγεία των πολιτών ,και μιλάτε τόσο απαξιωτικα για έναν άνθρωπο που αν μη τι άλλο τόσα χρόνια προσφέρει στα κοινά από διάφορες εκλεγμένες θέσεις.
Μέχρι που είπατε να μεταφέρει το τυροκομείο στο φαρμακείο του!!!!!!
Είπατε βέβαια αυτά που νομίζετε ότι θα βλάψουν τον συνδυασμό του κυρίου Μαργαρίτη
αλλά δεν άκουσα πουθενά να πείτε ότι το έγγραφο που στείλατε για τον επανέλεγχο του ΒΙΟΚΑ το στείλατε στη νομαρχία με ημερομηνία 21/10/10 δηλαδή μια ημέρα μετά το δελτίο τύπου του συνδυασμού του κ Μαργαρίτη
ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΠΟΥΝΗ ΗΡΕΜΗΣΕ Η 7/11 ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ
Μάκης Μαυρογιαννης
Η εισήγηση στην σύσκεψη του ακτοπλοικού.
Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε χθες στην κατάμεστη αίθουσα του συλλόγου ξενοδόχων η σύσκεψη για το μείζον θέμα του Ακτοπλοϊκού. Σας παραθέτουμε την εισήγηση που ανέγνωσε ο πρόεδρος του συλλόγου μαζικής εστίασης κ. Γιάννης Παπαδόπουλος, εκ μέρους των επαγγελματικών φορέων.
"Αγαπητοί συνάδελφοι, κυρίες και κύριοι,
Ως...
...εκπρόσωπος των επαγγελματικών φορέων:
( Εμποροεπαγγελματικού - Ξενοδόχων -Ενοικιαζομένων Δωματίων - Μαζικής Εστίασης - Ενοικιαζομένων Μοτοποδηλάτων- Μοτοσυκλετών - Ενοικιαζομένων Τροχοφόρων - ΚΤΕΛ ), έχοντας αναλάβει την εισήγηση αυτού του τόσο σημαντικού ζητήματος για το νησί μας, που δεν είναι άλλο από το ακτοπλοϊκό και τις προεκτάσεις του στην οικονοµική και κοινωνική ζωή της Νάξου, θα ήθελα να αποφύγουμε τις απλές επαναλήψεις πάνω σε αυτό το θέµα και να ξεφύγουµε επιτέλους από το να λέµε απλά «τον πόνο µας». Προτείνουμε λοιπόν να γυρίσουµε σελίδα, όχι µε λόγια, αλλά µε....... στοχευµένες και συντονισµένες ενέργειες. Δεν αποποιούμαστε τις δικές μας ευθύνες. Υπήρξαν πιέσεις θα έπρεπε όμως να είναι εντονότερες, μεθοδικότερες.
Πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα που μας πέρασε μία σύσκεψη των επαγγελματικών φορέων μαζί με ναυτικούς πράκτορες απ’ το νησί μας. Εκεί αφού ενημερωθήκαμε για την κατάσταση που επικρατεί στην ακτοπλοΐα και εκθέσαμε και τις δικές μας απόψεις αποφασίσθηκε να γίνει η σημερινή συνάντηση που σκοπό έχει την συστράτευση όλων, γύρω από το τόσο σημαντικό αυτό ζήτημα που απασχολεί όλους τους Ναξιώτες αφού έχει τόσο μεγάλο αντίκτυπο σε όλους τους τομείς της ζωής των κατοίκων.
Θα ήθελα καταρχάς να κάνουμε µια μικρή αναφορά στην υφιστάµενη κατάσταση, και στη συνέχεια, να προτείνουμε τις ενέργειες που κατά την άποψή µας πρέπει να πραγµατοποιήσουµε, προκειµένου να καταλήξουµε σε µια ώριµη και βιώσιµη πρόταση για την επίλυσή του προβλήµατος. Πιστεύω πως όλοι θα συµφωνήσουµε στο ότι η Πολιτεία ενώ έχει δείξει ιδιαίτερη µέριµνα για τις συγκοινωνίες της ηπειρωτικής Ελλάδας (οδικοί άξονες, µεγάλα συγκοινωνιακά έργα), ωστόσο, το ενδιαφέρον και η πολιτική της σε σχέση µε τις θαλάσσιες συγκοινωνιακές αρτηρίες, οι οποίες έχουν ιδιαίτερη σηµασία αν λάβουµε υπόψη τη µορφολογία της χώρας, δεν απέδωσαν τα επιθυµητά αποτελέσµατα. Η ορθή αντιµετώπιση αυτού του προβλήµατος, θα έπρεπε να ικανοποιεί όλες τις πλευρές των άµεσα ενδιαφεροµένων, δηλαδή τόσο των ακτοπλοϊκών εταιρειών, όσο και των κατοίκων των νησιωτικών περιοχών. Αυτή η ισορροπία, ουδέποτε εξασφαλίσθηκε από τη σχετική νοµοθεσία και από τον «περιορισµένο» στην πράξη, εποπτικό ρόλο της Πολιτείας.
Έτσι ενώ πραγµατοποιήθηκε η πλήρης απελευθέρωση των ναύλων, και καταργήθηκε το ανώτατο όριο ηλικίας των πλοίων , ωστόσο δεν προβλέφθηκαν βασικά σηµεία του ακτοπλοϊκού ζητήµατος, όπως η διασφάλιση σχεδιασµού και εφαρµογής σταθερών συνδέσεων µε επαρκή συχνότητα, ασφάλεια, αξιοπιστία και προσιτό οικονοµικό αντίτιµο για τους κατοίκους και τους επισκέπτες των νησιών, δηµιουργώντας µε τον τρόπο αυτό µια αίσθηση άνισης µεταχείρισης και αποµόνωσης των νησιωτικών περιοχών με την υπόλοιπη Ελλάδα αλλά και των νησιών μεταξύ τους, διαρρηγνύοντας έτσι, την συνοχή του κοινωνικού και οικονοµικού ιστού.
Θα αναφέρουμε ως παράδειγµα ότι κατά το παρελθόν υλοποιήθηκαν µελέτες που ενώ µπορεί να «άγγιξαν» την πιθανότητα εξεύρεσης λύσης για το ακτοπλοϊκό, δεν µπόρεσαν τελικά να υλοποιηθούν, πολλές φορές προσδιορίζονταν και διαµορφώνονταν υπό την πίεση τοπικών συµφερόντων, συντεχνιών, πελατειακών σχέσεων ή και ανταγωνιστικών τάσεων µεταξύ νησιών.
Η υφιστάµενη νοµοθεσία θέτει την πολιτεία παθητικό θεατή στο σχεδιασµό και εφαρµογή των δροµολογίων. Οι ανακοινώσεις και ο ενέργειες όλων των αρµόδιων Υπουργών την τελευταία εικοσαετία είναι αποσπασµατικές, ευκαιριακές και αναποτελεσµατικές. Απαιτείται Ριζική αλλαγή του νοµοθετικού πλαισίου, µε την πολιτεία να αναλαµβάνει ενεργό ρυθµιστικό και εποπτικό ρόλο, αφού όπως γνωρίζουµε, µέχρι σήµερα δεν αποφασίζει εκείνη για τα δροµολόγια, αλλά οι εταιρείες.
Απαιτείται όμως άμεση κινητοποίηση από εμάς προκειμένου να προλάβουμε τις εξελίξεις για το ερχόμενο καλοκαίρι.
Πιστεύουµε ότι οι γενικές αρχές τις οποίες θα πρέπει να αποδεχτούν όλες οι εµπλεκόµενες πλευρές και οι οποίες θα καθορίσουν τις ενέργειες για την διεκδίκηση της επίλυσης του προβλήµατος, είναι οι εξής:
* Η αρχή της ισότητας των πολιτών. Η πρόσβαση των πολιτών στις υπηρεσίες µεταφορών αποτελεί δηµόσιο αγαθό και δικαίωµα που δεν µπορεί να εξαρτάται και να καθορίζεται µόνο από µεγέθη κόστους και ωφέλειας. Συνεπώς, κάθε χώρα έχει την υποχρέωση να διασφαλίζει συνδέσεις µε επαρκή συχνότητα, ασφάλεια, αξιοπιστία και προσιτό οικονοµικό αντίτιµο σε όλους τους πολίτες της χώρας, εποµένως και στους κατοίκους των νησιών. Είναι άδικο και άνισο η γειτονική μας Πάρος να έχει τόσα περισσότερα δρομολόγια από τη Νάξο ενώ και τα δύο νησιά βρίσκονται στο προνομιακό σύμπλεγμα Πάρου-Μυκόνου –Νάξου –Σαντορίνης.
* Η κομβικότητα της Νάξου όπως αυτή προβλέπεται από τις σχετικές μελέτες πρέπει να τονίζεται στις διεκδικήσεις μας και τώρα περισσότερο με τη συννένωση του Δήμου με τις Μικρές Κυκλάδες.
* Η σύµπνοια όλων των εµπλεκοµένων µερών και φορέων, η οποία θα εξασφαλισθεί µε την αποδοχή της πρότασης από τις τοπικές κοινωνίες και τις ναυτιλιακές εταιρείες.
Πρέπει να προβούμε σε άμεσες και μακροπρόθεσμες ενέργειες. Όσον αφορά τις άμεσες ενέργειες.
Σκοπός µας πρέπει να είναι, να δραστηριοποιηθούμε άμεσα, µε µια ώριµη και βιώσιµη πρόταση προς την πολιτεία και τις ναυτιλιακές εταιρείες, η οποία θα αφορά στην επίλυση μέρους η του συνόλου του ακτοπλοϊκού προβλήµατος των δρομολογίων στο νησί μας ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες. Η πρότασή μας δεν πρέπει να περιέχει ανέφικτες και τεράστιες απαιτήσεις αλλά θα πρέπει να είναι χαραγμένη πάνω σε πραγματικές βάσεις συνεκτιμώντας τον διαθέσιμο στόλο των εταιρειών αλλά και των δυνατοτήτων του υπάρχοντος Λιμανιού.
Η ενεργοποίηση όλων των γνωριμιών και των σχέσεων που έχουμε πρέπει να είναι δεδομένη. Η βοήθεια ( για παράδειγμα) του συμπατριώτη μας κ. Γιώργου Ανωμερίτη μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη και βέβαια κι’ εκείνος θα θέλει να δει μία οργανωμένη προσπάθεια από όλους τους Ναξιώτες.
Επίσης η πρόταση και οι επαφές μας καλό θα είναι πέρα όλων των άλλων κυβερνητικών στελεχών κλ.π να υποστηρίζονται από τα δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια όργανα των Σωματείων μας, τις Ομοσπονδίες μας, πράγμα που είναι εφικτό να γίνει και θα δώσει μία επιπλέον βαρύτητα στις διεκδικήσεις μας. .
Την τελική πρόταση µας, την οποία αφού πρώτα θα έχουµε τεκµηριώσει, υιοθετήσει και αποδεχθεί, θα παρουσιάσουµε στην πολιτική ηγεσία και στις ναυτιλιακές εταιρείες και θα διεκδικήσουµε την εφαρµογή της.
Σας παραθέτουμε στην συνέχεια τα κυριότερα κατά την άποψη µας σηµεία της πρότασης αυτής:
* Καθορισµός σταθερών δροµολογίων, όπως γίνεται στις χερσαίες και αεροπορικές µεταφορές. Είναι ιδανικό αν μπορέσει να υπάρξει ένα σταθερό επιχειρηµατικό κλίµα για τους κλάδους που ο προγραµµατισµός τους εξαρτάται σηµαντικά από τη σταθερότητα των δροµολογίων.
* Σχεδιασµός δροµολογίων, που αφενός θα είναι κερδοφόρα για τις ναυτιλιακές εταιρείες, αφετέρου θα καλύπτουν µε τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις ανάγκες των νησιών. Στο σηµείο αυτό, πρέπει να τονίσουµε, ότι σε καµία περίπτωση δεν θα πρέπει να αντιµετωπίζουµε «εχθρικά» τις ακτοπλοϊκές εταιρείες και να «ποινικοποιούµε» το κέρδος τους που άλλωστε είναι το τελικό ζητούµενο για κάθε επιχείρηση. Ταυτόχρονα όµως, ο συνολικός σχεδιασµός θα πρέπει να διασφαλίζει την ισότιµη αντιµετώπιση ακτοπλοϊκών και χερσαίων συγκοινωνιών, σύµφωνα µε την αρχή του «µεταφορικού ισοδύναµου» κατά την οποία, οι προσφερόµενες υπηρεσίες θαλάσσιων µεταφορών πρέπει να συγκλίνουν µε τις υπηρεσίες των χερσαίων µεταφορών όσον αφορά στην οικονοµική επιβάρυνση του χρήστη, στη χρονική διάρκεια του ταξιδιού και στην προσφερόµενη ποιότητα, µε δίκαιες χρεώσεις ανάµεσα σε µεταφορές ίσων αποστάσεων.
Ειδικότερα:
1. Σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη και την Κρήτη όχι απαραίτητα μαζί στην ίδια γραμμή αλλά ίσως και μέσω Πειραιά.
2. 2-3 επιπλέον δρομολόγια την ημέρα από και προς Πειραιά.
3. Σύνδεση με Σάμο- Ικαρία.
4. Σύνδεση με το λιμάνι της Ραφήνας.
5. Καθημερινή σύνδεση με τα γειτονικά νησιά που έχουν διεθνή αεροδρόμια ( Μύκονο – Σαντορίνη), από τον Απρίλιο μέχρι και τον Οκτώβριο και να συνυπολογισθούν οι ώρες των αφιξοαναχωρήσεων των τσάρτερς.
6. Εκτός των τακτικών δρομολογίων να γίνουν δεκτές και τυχόν αιτήσεις για έκτακτες δρομολογήσεις κατά την περίοδο του καλοκαιριού για εξάμηνο.
Μακροπρόθεσμες ενέργειες
Αμέσως μετά και με συνεχείς προσπάθειες θα πρέπει να:
* Δρομολογήσουμε τις εξελίξεις για την αποκατάσταση των βλαβών στο σημερινό Λιμάνι και να προχωρήσουμε στην αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του σύμφωνα με τις απαιτήσεις τις κοινωνίας και τις δυνατότητες μας. Μέσα από διαβούλευση και ορθολογικό σχεδιασμό θα πρέπει να αποφασίσουμε πως και που θέλουμε το νέο Λιμάνι και αν πρέπει να γίνει ο διαχωρισμός του Εμπορικού Λιμανιού.
* Θα πρέπει να κατοχυρώσουμε και να εκμεταλλευτούμε την κομβικότητα της Νάξου.
* Θα πρέπει να ζητήσουμε την απαλλαγή των εισιτηρίων από τα κόμιστρα «προς τρίτους» τα οποία βαρύνουν το εισιτήριο με 30% επιπλέον. Σ’ αυτήν την διεκδίκηση είναι σημαντικό να είναι μαζί μας και τα Πρωτοβάθμια όργανα των επαγγελματικών κλάδων. Είναι κάτι που μπορεί να φαντάζει απίθανο, όμως έστω κι’ αν δεν το πετύχουμε μπορεί να αποτελέσει το αντίβαρο ικανοποίησης κάποιων αιτημάτων μας.
Αφού συνταχθεί το τελικό σχέδιο της πρότασης να αναλάβουμε την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των τοπικών κοινωνιών και φορέων, αλλά και των Μέσων Μαζικής Ενηµέρωσης, ώστε αφυπνισθούν, να ενστερνισθούν και να υποστηρίξουν το εγχείρηµα και στην συνέχεια να ελέγχουμε να στηρίζουμε και να παρακολουθούμε την λειτουργία των Δρομολογίων. Το παράδειγμα με την απομάκρυνση του «Νήσος Μύκονος» πρέπει να αποτελέσει για μας μάθημα και είμαστε υπόλογοι που δεν αφυπνίσαμε την τοπική κοινωνία. Θα πρέπει λοιπόν να δούµε το εγχείρηµα αυτό, κοιτάζοντας στο µέλλον µε ανοικτό µυαλό, απαλλαγµένοι από πιέσεις τοπικών ή και προσωπικών συµφερόντων, που άλλωστε παράγουν βραχυπρόθεσµα αποτελέσµατα, µόνο για µια µερίδα ενδιαφεροµένων. Ας οραµατισθούµε και ας χτίσουµε το µέλλον των νησιών µας, γιατί µέχρι και σήµερα µας συντηρεί και µας στηρίζει µόνο το ένδοξο παρελθόν τους.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι γύρω μας υπάρχουν σκληροί ανταγωνιστές πού απαιτούν, διεκδικούν και πολλές φορές πετυχαίνουν. Πρέπει να τους αποδείξουμε και στην πράξη πως είμαστε ικανότεροι από αυτούς.
Κλείνοντας αγαπητοί συνάδελφοι, κυρίες και κύριοι θεωρώ ότι πρέπει άµεσα να ζητήσουμε µια συνάντηση µε τον Υπουργό Ναυτιλίας και τις Ναυτιλιακές εταιρείες όπου θα συζητηθούν τα βασικά σηµεία της πρότασης µας. Κυρίαρχο θέµα της συνάντησης θα είναι η αντιµετώπιση των άµεσων προβληµάτων .
Θέλουμε να γνωρίζετε ότι όλα τα παραπάνω είναι κοινά αιτήματα όλων των φορέων του νησιού μας.
Εμείς όλοι που προσυπογράφουμε το παρόν έγγραφο σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων και ελπίζουμε για τη θετική ανταπόκριση σας.
Σας ευχαριστούμε"
“Γνωσταί αι βουλαί των ΔουΝουΤάδων”
Γράφει ο Γιάννης Πρεβενιός
e-mail: prevejohn@yahoo.gr
Προσωπική Ιστοσελίδα
Σε συνέντευξη του στο «Βήμα της Κυριακής» με αφορμή την δημόσια (στο εξωτερικό) δήλωση του Πρωθυπουργού ότι κυβερνάει μια διεφθαρμένη χώρα ο γνωστός μας κ. Γιούνκερ αφού τον υπερασπίστηκε με το παραπάνω, στο τέλος τον χαρακτήρισε «ανοιχτόμυαλο» και «ειλικρινή».
Μετά από αυτό και για να μην είμαστε μικροπρεπείς οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι ο Πρωθυπουργός αλλά και ο υπουργός οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου το τελευταίο καιρό δέχονται βροχή τις επιβραβεύσεις, τα εύσημα και τα βραβεία από πολλούς ξένους παράγοντες και οργανισμούς!
Και μόνο αυτό κάνει πλέον οφθαλμοφανές σε όλους μας ότι οι παραπάνω κύριοι υπηρετούν με υπακοή τους μεγαλοτραπεζίτες του εξωτερικού και τα κράτη τα οποία μας δάνειζαν εδώ και χρόνια υποχρεώνοντας μας να αγοράζουμε τα όπλα τους, τα κράτη και τα συμφέροντα που απαίτησαν την αποβιομηχανοποίηση αλλά και την απογύμνωση της Ελληνικής υπαίθρου από τους αγρότες (με τις περίεργες επιδοτήσεις που είχαν να κάνουν με απαγορεύσεις συγκεκριμένων καλλιεργειών) με απώτερο σκοπό να φέρουν στην χώρα μας όπως και έκαναν τις μεγάλες πολυεθνικές τους με τις οποίες μας πουλούν τα προϊόντα τους με υψηλό καπέλο!... σε σχέση με τις άλλες Ευρωπαϊκές αγορές.
Ταυτόχρονα τον τελευταίο καιρό όλο και πληθαίνουν οι φωνές των οικονομολόγων που λένε ότι το αριθμητικό νούμερο του χρέους που μας ανακοινώνουν δεν δικαιολογείτε όπως και ότι η διέξοδος που χάραξαν με τα βάρβαρα μέτρα που πήραν εις βάρος μας σίγουρα θα οδηγήσουν σε αδιέξοδο μια και δεν υπάρχει ανάπτυξη και ρευστότητα στην αγορά.
Μαθηματικά λοιπόν οδηγούμεθα βραχυπρόθεσμα σε ακόμα χειρότερες καταστάσεις και μέρες από αυτές που ζούμε τώρα με σκοπό να λεηλατήσουν ότι αξίζει στην χώρα μας αλλά και να κλείσουν σημαντικά εθνικά θέματα εις βάρος μας!!!
Όλα αυτά μου φέρνουν στο μυαλό την γνωστή φράση “ Άγνωσται αι βουλαί του Κυρίου” που στην δική μας σημερινή πραγματικότητα είναι πλέον ολοφάνερο ότι αι βουλαί των Τροικανών και των ΔουΝουΤάδων είναι προκαθορισμένες και οι εγχώριοι υπάλληλοι τους αρχίζουν μάλιστα να παίρνουν και bonus (βραβεία) για την αποτελεσματικότητα τους!... όμως ας μη χαίρονται μια και μέχρι τώρα το δικό μας βραβείο ήταν ένα απλό και ανώδυνο ανοιχτοπάλαμο(φάσκελο) … σύντομα όμως να είναι σίγουροι ότι αυτή η παλάμη θα γίνει γροθιά που θα τους κατακεραυνώσει για όλα όσα μεθοδεύσανε και πράξανε εδώ και χρόνια … πίσω από την πλάτη μας!!!
ΜΝΗΜΟΝΙΟ: ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΨΕΜΑ ΤΟΥ ΓΑΠ
Speech by Lorenzo Bini Smaghi, Member of the Executive Board of the ECB,
at the Aspen Transatlantic Dialogue: “Western Democracies under Pressure”,
Rome, 14 October 2010
if the Greek government had decided to intervene with corrective action as early as autumn 2009, having just discovered the budget hole left by its predecessor, it could have avoided the sovereign debt crisis and the drastic adjustment programme which it then had to put in place under pressure from the markets. If the European countries had agreed in early February to provide financial support for Greece’s adjustment programme, they would probably have avoided the escalation of tensions in the markets last spring and the associated crisis of confidence. They would have avoided paying out the enormous sums which became necessary when Greece lost access to the financial markets.
Σε απλή μετάφραση. Αν το 2009 η Ελλάδα είχε πάρει μέτρα(ο ΓΑΠ δηλαδή) δεν θα είχε υπαχθεί στο μνημόνιο. Άντε τώρα να δούμε πώς και με τι θα το θάψουν το θέμα και πώς θα διαψευστεί.
Συντρόφια να τους χαίρεστε και...
Να τους ξαναψηφίσετε βρε
Μανώλης εξ Απειράνθου
Οι Πολίτες για τα νησιά μας διοργανώνουν επίσκεψη διαμαρτυρίας στο Πύργο του Χειμάρρου
Είπαμε: «Τα σίδερα της φυλακής είναι για τους λεβέντες» αλλά
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΕΚΛΑ ΚΙΖΗ-ΧΑΤΖΗΑΝΔΡΕΟΥ
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΜΑΣ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 21/10/2010
Οι Πολίτες για τα νησιά μας διοργανώνουν την Κυριακή 24/10/2010 επίσκεψη διαμαρτυρίας στο Πύργο του Χειμάρρου. Ο πύργος είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα των μνημείων της Νάξου που κινδυνεύουν από την κρατική αδιαφορία, την εγκατάλειψη, την έλλειψη χρημάτων, τις αναπτυξιακές πιέσεις, τις κακές επεμβάσεις, τις αλλοιώσεις κ.λπ. Υπάρχουν πολλά μνημεία στη Νάξο που κινδυνεύουν ακόμα και με κατάρρευση.
Η ενέργεια μας αυτή στοχεύει στην ανάδειξη του προβλήματος των μνημείων της Νάξου, στην ενημέρωση και τη κινητοποίηση της κοινωνίας μας ώστε η ίδια να ασκήσει πιέσεις στους αρμόδιους φορείς για τη λήψη μέτρων, στη διάθεση κονδυλίων, από το Υπουργείο Πολιτισμού για τη στερέωση και την αποκατάστασή των μνημείων. Στην αξιοποίηση του Πύργου για την ανάπτυξη τοπικών ηπίων μορφών τουρισμού.
Καλούμε όλους τους Ναξιώτες να συμμετέχουν στη διαμαρτυρία μας με προσυγκέντρωση στο Φιλώτι στις 11πμ της Κυριακής οπού θα γίνει η παρουσίαση του προβλήματος. Από εκεί στις 12 θα ξεκινήσουμε για το πύργο, που θα γίνει συζήτηση και θα συνταχθεί ψήφισμα διαμαρτυρίας. Μετά τη διαμαρτυρία Θα επισκεφθούμε τα Απεράθου για φαγητό.
Περισσότερες Πληροφορίες στο 6979442450 και στο http://politesgiatanisiamas.blogspot.com/
στην περίπτωση του Πύργου του Χειμάρρου μόνο λεβεντιά
Απαγόρευση απόπλου του Highspeed 5
Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου 2010 |
Απαγόρευση απόπλου στο Highspeed 5. Aιτία της απαγόρευσης είναι ένα πρόβλημα που παρουσιάστηκε στον καταπέλτη ενώ βρισκόταν στην Πάρο.Είχε 181 επιβάτες. Οι 56 αποβιβάστηκαν στην Πάρο ενώ επιβιβάστηκαν 31. Αναμένεται άδεια απόπλου μετά την επιθεώρηση. |
Απαγόρευση απόπλου του Blue Star Paros από το Λιμεναρχείο Νάξου
Απαγορεύτηκε από το Λιμεναρχείο Νάξου ο απόπλους του Blue Star Paros. Αιτία είναι η πορόσκρουση του πρώτα στο λιμάνι της Νάξου και μετέπειτα στο λιμάνι της Δονούσας κατά τον απόπλου του. Το Blue Star Paros έχει ένα μικρό έσω βαθούλωμα στην αριστερή πλώρη. Στο πλοίο βρισκόταν 66μελές πλήρωμα 229 επιβάτες και 24 αυτοκίνητα .
Αναμένεται επιθεώρηση από το Υπουργείο για δουν αν το πλοίο μπορεί να αποπνεύσει.
Απαγόρευση απόπλου του Blue Star Paros από το Λιμεναρχείο Νάξου
Ώρα 10.30 π.μ.
Απαγορεύτηκε από το Λιμεναρχείο Νάξου ο απόπλους του Blue Star Paros. Αιτία είναι η πορόσκρουση του πρώτα στο λιμάνι της Νάξου και μετέπειτα στο λιμάνι της Δονούσας κατά τον απόπλου του. Το Blue Star Paros έχει ένα μικρό έσω βαθούλωμα στην αριστερή πλώρη. Στο πλοίο βρισκόταν 66μελές πλήρωμα 229 επιβάτες και 24 αυτοκίνητα .
Αναμένεται επιθεώρηση από το Υπουργείο για δουν αν το πλοίο μπορεί να αποπνεύσει.
Αθώοι οι έξι μετά από 88 χρόνια... τόσα χρειάστηκαν για να κατάρρευση η ΣΚΕΥΩΡΙΑ της Δημοκρατικής Παράταξης
Την πολύκροτη υπόθεση που έστειλε στο Γουδή ως προδότες τους Π. Πρωτοπαπαδάκη, Δ. Γούναρη, Ν. Στράτο, Γ. Μπαλτατζή, Ν. Θεοτόκη και Γ. Χατζηανέστη, ανέσυρε από το χρονοντούλαπο της ιστορίας ο Μ. Πρωτοπαπαδάκης, υποστηρίζοντας ότι υπάρχουν στοιχεία ικανά να "αναστήσουν" τη διαδικασία. (ΣΣ. Προσέξτε τα στοιχεία που επιλεκτικά αναφέρουν!) Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται ένα τηλεγράφημα του Ελευθέριου Βενιζέλου από τη Λωζάνη με το οποίο ζητούσε να μην γίνει η εκτέλεση, αλλά έφτασε στην Αθήνα 14 ώρες μετά τον τυφεκισμό (ΣΣ. Τυχαίο; Δε νομίζω...), μια ομιλία του στη Βουλή που έγινε αργότερα και μια επιστολή του, στα οποία υποστήριζε ότι οι καταδικασθέντες δεν ήταν προδότες (ΣΣ. Επειδή ο Βενιζέλος είπε στη Βουλή ότι είναι αθώοι και το έγραψε και σε μια επιστολή... τους αθώωσε χθες ο Άρειος Πάγος!!!... Σοβαρευτείτε ρε γελοίοι... Αφού ο Βενιζέλος τους θεωρούσε αθώους, γιατί δεν κανόνισε να τους θεωρήσει αθώους επίσημα και το ελληνικό κράτος αθώους, επί των ημερών της παντοδυναμίας του, όταν υπέγραφε συμφωνίες με τους Τούρκους;).
Το αίτημα για αναψηλάφιση της δίκης πέρασε από σαράντα κύματα για να καταλήξει χθες το ανώτατο δικαστήριο στην υπ'αριθμόν 1675/2010 απόφασή του με την οποία έκρινε ότι όντως έχουν αποκαλυφθεί νέα άγνωστα γεγονότα και αποδείξεις, από τα οποία προκύπτει η αθωότητα των κατηγορουμένων. Έτσι, οι δικαστές που έκαναν δεκτή την αίτηση αναψηλάφησης της δίκης των 6, ακύρωσαν την απόφαση του Έκτακτου Στρατοδικείου Αθηνών και έπαυσαν οριστικά την ποινική δίωξη λόγω παραγραφής των αδικημάτων.
Παράλληλα, απέρριψαν τη δήλωση Πολιτικής Αγωγής που είχε κάνει η Ομοσπονδία Προσφυγικών Σωματείων Ελλάδος, με την οποία υποστήριζε ότι οι πράξεις και οι παραλείψεις των 6 προκάλεσαν την Μικρασιατική Καταστροφή και τον ξεριζωμό του ελληνισμού της Μικράς Ασίας από τις πατρογονικές ρίζες του, μετά 3.000 χρόνια παρουσίας στηνΜικρά Ασία.»
ΑΡΓΗΣΑΜΕ ΑΛΛΑ ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΜΕ... ΟΠΟΤΕ:
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΑΣ
ΥΓ. Ο άλλος μύθος που πλάθει η δημοκρατική παράταξη ότι για την μεγαλύτερη τραγωδία της χώρας τα τελευταία 60 χρόνια, την υπογραφή του μνημονίου και τον φαύλο κύκλο της διεθνούς κατοχής φταίει δήθεν η ΝΔ... θα καταρρεύσει πολύ νωρίτερα... όπως θα δείτε σε μια δήλωση που θα βάλουμε το μεσημέρι οι ξένοι έχουν αρχίσει ήδη και λένε ποιος φταίει για την υπαγωγή μας στο μνημόνιο