Η Νάξος μπορεί να δημιουργήσει την δική της ποδηλατική κουλτούρα
Λέμε ΝΑΙ στο ποδήλατο γιατί:
*Αποτελεί γρήγορο και ευέλικτο μέσο μετακίνησης
*Είναι απλό, πρακτικό, οικονομικό και εύκολο
* Δεν προκαλεί θόρυβο, ούτε ρυπαίνει με καύσιμα
*Βελτιώνει την υγεία μας και την καθημερινότητα μας
*Εξοικονομεί ελεύθερους χώρους στην πόλη μας
*Αποτελεί πρακτική λύση του κυκλοφοριακού
* Ένας ποδηλάτης στον δρόμο = Ένα λιγότερο αυτοκίνητο
* Μία θέση στάθμευσης = εννέα περίπου ποδήλατα
*Αποδίδει επενδυτικά: Ποδηλατικός τουρισμός
Το επεισόδιο Βενιζέλου - Κασιδιάρη: Όλος ο διάλογος
ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΟΥ SEA DIAMOND
Ταυτόσημες οι απόψεις Ηλία Ζωής
Μετά πό 2 χρόνια ΕΛΑΣ και ΕΥΠ θυμήθηκαν να αμφισβητήσουν ότι υπήρχε σχέδιο δολοφονίας του Καραμανλή
Νέο επικό βίντεο-Black Dragon strikes back: κ. Μαρτίδου δεν θα σε πλακώσω στις μπάτσες γιατί δεν είμαι ο Κασιδιάρης
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣ : ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΣΥΓΧΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΓΚΟΛΦ ΑΦΑΝΤΟΥ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΡΧΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ «ΘΥΜΗΘΕΙ» ΤΙ ΨΗΦΙΣΕ
«Υπουργείο Εφοπλιστών και ακτοπλοΐα άγονων γραμμών»
Αναφερόμενος στις διατάξεις του νομοσχεδίου που αφορούν τη δομή του Υπουργείου Ναυτιλίας, ο Ν. Συρμαλένιος επεσήμανε ότι δημιουργούν σύγχυση μεταξύ του Λιμενικού Σώματος και των πολιτικών υπηρεσιών, υποβαθμίζοντας την ύπαρξη και των δύο και εξυπηρετώντας τελικά μόνον τους εφοπλιστές. Πρόκειται καθαρά για ένα «Υπουργείο Εφοπλιστών» και όχι ένα Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και ναυτεργασίας, όπως θα όφειλε να είναι.
Στα θέματα των λιμανιών διερωτήθηκε εάν η ηγεσία του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας είναι υπέρ των ιδιωτικοποιήσεων ή υπέρ των παραχωρήσεων. Ως γνωστόν, το σενάριο της πλήρους ιδιωτικοποίησης λιμένων ισχύει μόνο στη Μεγάλη Βρετανία, ενώ το 96% των λιμανιών της Ε.Ε. βρίσκονται υπό δημόσιο έλεγχο. Επεσήμανε ότι η κυβέρνηση παραχωρεί στους ιδιώτες όχι μόνο τα κερδοφόρα, αλλά και τα μη κερδοφόρα λιμάνια, με κίνδυνο οι ιδιώτες να εισπράξουν έσοδα από κάποιες λειτουργίες των μικρότερων λιμανιών και στο τέλος να αποχωρήσουν, αφήνοντας πίσω τους ουσιαστικά και σοβαρά προβλήματα.
Αναφερόμενος στο θέμα της ναυτολόγησης, δήλωσε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ-Ε.Κ.Μ. είναι κατηγορηματικά αντίθετος στις επιχειρούμενες νομοθετικές ρυθμίσεις, διότι ικανοποιούν τις επιδιώξεις των εφοπλιστικών και ακτοπλοϊκών εταιρειών να μειώσουν μόνο το εργασιακό κόστος, παρότι αυτό αποτελεί ένα πολύ μικρό ποσοστό, της τάξης του 15%-20% του συνολικού λειτουργικού κόστους των μεταφορών.
Σε ό,τι αφορά στα νησιά και στη δρομολόγηση των πλοίων, επεσήμανε ότι από τη στιγμή που ο πλοιοκτήτης έχει τη δυνατότητα αποκλειστικά να επιλέξει τις διαδρομές, αυτό σημαίνει ότι οι υπόλοιπες διαδρομές θα τεθούν στην κατηγορία των γραμμών δημοσίου συμφέροντος, δηλαδή θα καταστούν άγονες γραμμές. Αυτές οι γραμμές με τη μείωση των επιδοτήσεων θα τεθούν οριστικά εκτός ενδιαφέροντος, με ό,τι αυτό σημαίνει για τις τοπικές κοινωνίες.
Επανέλαβε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι σαφώς υπέρ ενός δημόσιου, κοινωνικού φορέα ακτοπλοΐας, που δεν επιδιώκει να εκτοπίσει συνολικά τον ιδιωτικό τομέα, αλλά κατά κύριο λόγο να καλύψει τις λεγόμενες γραμμές δημοσίου συμφέροντος. Σημείωσε δε ότι υπήρξε απάντηση από πλευράς Ευρωπαϊκής Επιτροπής ότι είναι διατεθειμένη να χρηματοδοτήσει την αγορά ή κατασκευή πλοίων σε ελληνικά ναυπηγεία, αλλά και να επιδοτήσει γραμμές, εφόσον εκτελούνται από μια κοινοπραξία με συμμετοχή του Ελληνικού Δημοσίου. Άρα υπάρχουν εναλλακτικές προτάσεις, τις οποίες η κυβέρνηση δεν θέλει να προωθήσει, διότι η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα που η ακτοπλοΐα βρίσκεται αποκλειστικά σε ιδιωτικά χέρια και έχει και τους υψηλότερους ναύλους σε όλη την Ευρώπη. Εάν δεν υπάρξει λύση στο πρόβλημα της ακτοπλοΐας, και θέσεις εργασίας θα χαθούν και πολλά νησιά κατά τη χειμερινή περίοδο, που μπορεί να είναι από 5 ως 8 μήνες, ενδεχομένως να μένουν χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση για πολλές ημέρες.
Τέλος, όσον αφορά στο θέμα των δικαιωμάτων των επιβατών, υποστήριξε τις προτάσεις της συνομοσπονδίας αναπήρων της χώρας, της ΕΣΑΜΕΑ, που ζητά να μην ισχύσει για τους αναπήρους που είναι μόνιμοι κάτοικοι νησιών το ποσοστό 80% αναπηρίας που ισχύει σήμερα, αλλά ποσοστό 50%.
ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΧΟΡΟΙ ΑΠ' ΤΗΝ ΚΩΜΙΑΚΗ ΝΑΞΟΥ ΕΡΤ 1977(βίντεο)
ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΜΥΛΩΝΑ ΣΤΗΝ ΕΡΤ ΚΥΡΙΑΚΗ
10 ΙΟΥΛΙΟΣ ΤΟΥ 1977 ΜΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΧΟΡΟΥΣ ΤΗΣ ΚΩΜΙΑΚΗΣ ΝΑΞΟΥ.
Ανταλλαγή παραδοσιακών σπόρων τοπικών ποικιλιών
την Κυριακή 7 Απριλίου 2013και ώρα 5:00 μ.μ.
Θα στηθεί, για τέταρτη χρονιά, ένα αλλιώτικο παζάρι με σπόρους
Θα ακούσουμε χρήσιμες πληροφορίες για τη σπορά, τη συλλογή και τη φύλαξη των σπόρων και θα ανταλλάξουμε εμπειρίες.
Σκοπός μας είναι να διατηρηθούν οι ποικιλίες αυτές, ειδικά την περίοδο που διανύουμε, της κυριάρχησης των υβριδίων και της προσπάθειας εκμετάλλευσης των...........
ΣΒΕΝΝΑΜΙΚ: Ποια είναι η μέχρι τώρα κατάσταση στο Νοσοκομείο Νάξου
Την συγκεκριμένη χρονική στιγμή θα θέλαμε να κάνουμε κάποιες διευκρινήσεις και κατ’ επέκταση
να τοποθετηθούμε για την εξέλιξη και τα αποτελέσματα της όλης πορείας για το σημαντικό θέμα της υγείας, περίθαλψης και πρόνοιας, που έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετό καιρό σε τοπικό επίπεδο και όχι μόνο.
Μετά λοιπόν από την κατηγορηματική άρνηση της ηγεσίας του υπουργείου υγείας για αυτόνομο νοσοκομείο στη Νάξο και την αναγκαστική συγχώνευση μας με το νοσοκομείο της Σύρου, πρέπει να εξηγήσουμε, γιατί αυτή η εξέλιξη αποτελεί τροχοπέδη για τη.....