slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ



«Την ώρα που η Ελλάδα δοκιμάζεται, θα παραμείνω συνεπής :

-με τον όρκο μου στο Σύνταγμα και τους πολίτες
-με την καρδιά μου στις αρχές και αξίες που υπηρέτησα και θα υπηρετώ
-με την ψυχή μου στην Πατρίδα μου την Ελλάδα

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ

-για την εμπιστοσύνη τους τούς χιλιάδες πολίτες που με στήριξαν, και που με τα μηνύματα τους συνεχίζουν να με στηρίζουν, να με ενθαρρύνουν και να μου δίνουν δύναμη και ισχύ
-τον Αρχηγό και τους συναδέλφους μου στη Νέα Δημοκρατία για την αγάπη, την κατανόηση και την συντροφικότητά τους
-τους υπαλλήλους της νέας τάξης πραγμάτων για τις άνανδρες απειλές και επιθέσεις τους, που με κάνουν ακόμα πιο αποφασισμένο.

Ο αγώνας συνεχίζεται.............»,
καταλήγει η ανάρτηση του πρώην βουλευτή της ΝΔ.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ο αγωνιστής του κεφαλαίου, της χλιδής, της πλουτοκρατίας και της πλάκας το παίζει και ψευδο-επαναστάτης. Θέατρο για τα μάτια των τραβεστί της Συγγρού.

Μ....Μ........ είπε...

ως συνηθως ενας ανωνυμος που απλα βριζει,για τη ταμπακερα θα μας πεις ρε ανωνυμε ?υσχιουν αυτα που λεει ο καμενος η οχι?αυτα ενδιαφερουν φιλαρακο τον κοσμο αλλα!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΗΤΑΝ Ο ΚΡΥΦΟΣ ΑΣΣΟΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ. Ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΔ