Η τιμή των καυσίμων τραβάει την… ανηφόρα, δεδομένου ότι από 190 ευρώ που ήταν πέρσι διαμορφώθηκε κατά μέσο όρο στα 365 ευρώ ο τόνος και αυτό έχει ήδη αποτυπωθεί στα οικονομικά αποτελέσματα των ακτοπλοϊκών εταιριών το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι αν συνεχιστεί η αύξηση της τιμής των καυσίμων θα επηρεαστεί και ο χρόνος παραμονής των ταχύπλοων πλοίων στις εσωτερικές ακτοπλοϊκές γραμμές. Αυτό, βεβαίως, θα είναι συνάρτηση και της επιβατικής κίνησης, αλλά σίγουρα θα είναι καταλυτικό στοιχείο για τη διαμόρφωση της κερδοφορίας ή όχι των ακτοπλοϊκών εταιριών.
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι αν συνεχιστεί η αύξηση της τιμής των καυσίμων θα επηρεαστεί και ο χρόνος παραμονής των ταχύπλοων πλοίων στις εσωτερικές ακτοπλοϊκές γραμμές. Αυτό, βεβαίως, θα είναι συνάρτηση και της επιβατικής κίνησης, αλλά σίγουρα θα είναι καταλυτικό στοιχείο για τη διαμόρφωση της κερδοφορίας ή όχι των ακτοπλοϊκών εταιριών.