Οι κινητοποιήσεις των κατοίκων της Πάρου και της Αντιπάρου αναδεικνύουν την αγωνία των μονίμων κατοίκων των νησιών που μετατρέπεται σε αγώνα. Σε μια δύσκολη και κρίσιμη περίοδο για τον τόπο οι κάτοικοι της Περιφερειακής Ενότητας Πάρου – Αντιπάρου ζητούν το αυτονόητο: να διαφυλαχτεί το αγαθό της Υγείας και να έχουν πρόσβαση σε αυτό όλοι.
To πρόγραμμα των κορδελάτων Μύλων και Κορωνοχωρίου την Παρασκευή και το Σάββατο 28 και 29 Φεβρουαρίου 2014
Σας ενημερώνουμε ότι τα χωριά μας Κορωνοχώρι- Μύλοι διατηρώντας το έθιμο μας, θα ντυθούμε Κορδελάτοι την Παρασκευή και το Σάββατο 28 και 29 Φεβρουαρίου 2014 .
Την Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014 και ώρα 05.00΄ το απόγευμα θα μαζευτούν οι Κορδελάτοι στην ταβέρνα «Μουσάτος» στο Κορωνοχώρι για να παραλάβει ο μπαϊρακτάρης το μπαϊράκι.
Το πρόγραμμα έχει ως εξής:
Πάτωσαν παντού οι αντιμνημονιακές δυνάμεις των Καμένων ΣΥΡΙΖΑΙΩΝ ΔΣΑ: ο ΠΑΣΟΚος Αλεξανδρής νικητής α΄ γύρου!
Τόσο οι επαγγελματίες αντιμνημονιακοί του ΣΥΡΙΖΑ και των λοιπών αριστερών δυνάμεων όσο και οι όψιμοι επικριτές της οικονομικής πολιτικής ανάγκης που εφάρμοσε η κυβέρνηση, ηττήθηκαν. Στο β΄γύρο των εκλογών θα δώσουν τη μάχη ο Βασίλης Αλεξανδρής και ο νυν πρόεδρος του ΔΣΑ, Ι. Αδαμόπουλος.
Ανακοίνωση Λαικής Συσπείρωσης Ν. Αιγαίου για το χωροταξικό
Κατά την συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Νοτίου
Αιγαίου που έγινε στη Σύρο στις 24-2-14, έγινε συζήτηση με αφορμή την ενημέρωση
για την εκπόνηση μελέτης «Αξιολόγησης Αναθεώρησης και Εξειδίκευσης του Περιφερειακού
Πλαισίου Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης Περιφέρειας Ν. Αιγαίου».
Οι εκλεγμένοι Περιφερειακοί Σύμβουλοι του ΚΚΕ με τη
«Λαϊκή Συσπείρωση» ανέδειξαν για μια φορά ακόμα τον ρόλο της Τοπικής Διοίκησης
ως μοχλού υλοποίησης της αντιλαϊκής πολιτικής Ε.Ε. και Κεντρικής Εξουσίας σε.....
Αποτελέσματα Λαχειοφόρου Αγοράς Αποκριάτικου Χορού 2014 Απεραθίτικου Συλλόγου Νάξου
Σας παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα από τη Λαχειοφόρο Αγορά, του φετινού Αποκριάτικου Χορου, που πραγματοποιήθηκε την Τσικνοπέμπτη στην "Όμορφη Νύχτα". Να ευχαριστήσουμε από καρδιάς όλους τους επαγγελματίες για τα πολύ όμορφα δώρα και όλους εσάς για τη στήριξή σας. Παρακαλείστε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με τα Ξενοδοχεία, Θέατρα και λοιπά καταστήματα προτού εξαργυρώσετε το λαχνό σας, λέγοντας "εκ μέρους του.....
Υποψήφιος δήμαρχος στη Μύκονο ο Κων/νος Κουκάς;
Εξαιρετικά πιθανή είναι η κάθοδος του Κων/νου Κουκά στις δημοτικές εκλογές ως επικεφαλής συνδυασμού που θα διεκδικήσει το Δήμο Μυκόνου.
Ο περιφερειακός σύμβουλος και αντιπρόεδρος του περιφερειακού συμβουλίου Νοτίου Αιγαίου ετοιμάζεται να κάνει το μεγάλο βήμα προς το Δήμο έχοντας δίπλα του αρκετά καινούργια και «φρέσκα» πρόσωπα αλλά και εν ενεργεία αυτοδιοικητικούς που είναι έτοιμοι να στηρίξουν την υποψηφιότητά του.
.....
Ο περιφερειακός σύμβουλος και αντιπρόεδρος του περιφερειακού συμβουλίου Νοτίου Αιγαίου ετοιμάζεται να κάνει το μεγάλο βήμα προς το Δήμο έχοντας δίπλα του αρκετά καινούργια και «φρέσκα» πρόσωπα αλλά και εν ενεργεία αυτοδιοικητικούς που είναι έτοιμοι να στηρίξουν την υποψηφιότητά του.
.....
Απάντηση του Γ. Βακόνδιου στον ΣΥΡΙΖΑ Σύρου για την ακτοπλοΐα
Ο ΣΥΡΙΖΑ Σύρου με ανακοίνωσή του μου ασκεί κριτική για πρόσφατο άρθρο μου σχετικό με την εξαγγελία του κου Τσίπρα για δημόσια ακτοπλοΐα.
Βασική προϋπόθεση όμως της κριτικής, πρέπει να είναι η τεκμηρίωση.
Εγκαλούμαι για ιταμή παραποίηση (γενικώς και αορίστως) των πολιτικών θέσεων του ΣΥΡΙΖΑ. Όμως, στην ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ Σύρου, δεν υπάρχει καμία συγκεκριμένη αναφορά σε κάτι που εγώ παραποίησα. Θυμίζω ότι η παρέμβασή μου ήταν μια προσπάθεια συγκερασμού συγκεκριμένων και δημόσιων δηλώσεων του κου Τσίπρα και του κου Σταθάκη.
Το μόνο επιχείρημα που αναφέρεται, είναι ότι η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για δημόσια ακτοπλοΐα έχει δημοσιοποιηθεί από το 2008.
Πιστεύω ότι τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ δεν ήθελαν να τους υπενθυμίσει κανείς τις άστοχες εξαγγελίες του όχι των τελευταίων 5 ετών αλλά ούτε των τελευταίων 5 μηνών. Πολύ περισσότερο δεν θα ήθελαν να τους υπενθυμίσει κανείς τις συνεχώς αντικρουόμενες και διαρκώς μεταβαλλόμενες θέσεις τους στο σύνολο των παρεμβάσεών τους.
Επίσης, αυθαίρετα δηλώνει ότι η πρόταση για δημόσια ακτοπλοΐα είναι ρεαλιστική. Αποφεύγει όμως να μας ενημερώσει για το σχέδιο δράσης, τις πηγές χρηματοδότησης, το πλαίσιο λειτουργίας, τους στόχους ενός τέτοιου εγχειρήματος και κυρίως το ύψος της απαιτούμενης χρηματοδότησης και τον χρόνο υλοποίησης.
Επικαλείται μόνο τα 83 εκατομμύρια της κρατικής χρηματοδότησης των άγονων γραμμών.
Πράγματι, αυτά είναι χρήματα που υπάρχουν. Μόνο που δεν επαρκούν για την χρηματοδότηση ούτε ενός πλοίου.
Αναφέρουν κάτι για leasing. Ποιος είπε ότι το leasingδεν λογίζεται στο χρέος;
Κάτι λένε και για ευρωπαϊκά προγράμματα. Θα πρότεινα να ενημερωθούν καλύτερα, διότι πρόσφατα διαπιστώσαμε στο Υπουργείο Ναυτιλίας ότι έχουν παρανοήσει τα πράγματα.
Εξάλλου, χρηματοδότηση από ευρωπαϊκά κονδύλια δεν συνάδει με κατ’ ανάθεση επιλογή προμηθευτή (ελληνικά ναυπηγεία), χωρίς διεθνή διαγωνισμό.
Τέλος, επικαλούνται ως παράδειγμα τη Δανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Θα μου επιτρέψουν να τους ενημερώσω ότι οι δύο αυτές χώρες δεν συμμετέχουν στη Νομισματική Ένωση. Επίσης, μια μικρή λεπτομέρεια είναι ότι το δημόσιο χρέος αυτών των δύο χωρών, είναι χαμηλότερο από τον μέσο όρο του συνόλου της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ως ποσοστό του ΑΕΠ) και μάλιστα συνεχώς μειούμενο σύμφωνα με τα
στοιχεία της EUROSTATτου τελευταίου τριμήνου του 2013.
Άρα, είναι τελείως διαφορετικές περιπτώσεις σε πολιτικό και οικονομικό επίπεδο.
Να σας θυμίσω επίσης, όταν προ ετών το Ηνωμένο Βασίλειο για εθνικούς λόγους θέλησε να συνδέσει ακτοπλοϊκώς την Βόρεια Ευρώπη με την Σκωτία, ανέθεσε το έργο σε ελληνική ιδιωτική εταιρία (κατόπιν διαγωνισμού) και όχι σε δημόσια αγγλική εταιρία.
Θα συμφωνήσω απόλυτα για την αξιοσύνη των ελλήνων ναυτικών, αλλά για να αποδώσει στο δημόσιο φορέα, πρέπει πριν από όλα να υπάρχουν πλοία.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)