slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Ευχαριστήριο μήνυμα Χριστιάννας Πάπιτση : για το καλό της Σύρου ξεκινάμε ενωμένοι μαζί!

Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πολύ για την εμπιστοσύνη που μου δείξατε με την ψήφο σας στις αυτοδιοικητικές εκλογές. Η υποστήριξή σας στο πρόσωπο μου είναι πραγματικά συγκινητική. Σας υπόσχομαι ότι θα είμαι δίπλα σας, με αίσθημα ευθύνης και αφοσίωσης, για να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα της περιοχής μας και τις προκλήσεις του μέλλοντος. Ευχαριστώ τον νέο μας Δήμαρχο Αλέξανδρο Αθανασίου και τους συνυποψηφίους μου για τον αγώνα που δώσαμε μαζί.

Πιστεύω ότι η περιοχή μας έχει απεριόριστες δυνατότητες για ανάπτυξη και πρόοδο, και θα δουλέψω για να καταστήσω αυτό το όραμα πραγματικότητα. Είμαι εδώ για εσάς, για να βοηθήσω και να υπηρετήσω τον τόπο μας.

Με πλήρη σεβασμό απέναντι σε όλους εσάς, για το καλό της Σύρου ξεκινάμε ενωμένοι μαζί!

 

 

 Χρηστιάννα Πάπιτση

  Περιφερειακή Σύμβουλος Νοτίου Αιγαίου

  π. Εντεταλμένη Πολιτισμού Κυκλάδων Papitsi 

  Υποψήφια Διδάκτωρ Πολιτιστικής Επικοινωνίας Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής

  Καθηγήτρια Πληροφορικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

 


Δεν υπάρχουν σχόλια: