slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Κάθε Τρίτη στην political.gr Tιπ πολιτικής επικοινωνίας με τον Επικοινωνιολόγος & Σ.Ο.Π.Α. (Συγγραφέας Οδηγών Πολιτικής Αυτοβελτίωσης) Θανάση Παπαμιχαήλ

Φτάσαμε στο τέλος των εκλογικών αναμετρήσεων με διπλές εθνικές εκλογές και αυτοδιοικητικές σε δύο Κυριακές. Η επόμενη εκλογική αναμέτρηση θα είναι τον Ιούνιο με τις ευρωεκλογές. Τότε θα κάνουν το λεγόμενο ταμείο τα πολιτικά κόμματα. Η κυβέρνηση θα απολογηθεί για το έναν χρόνο της νέα θητείας της και η αξιωματική αντιπολίτευση θα κριθεί για τις επιδόσεις με τη νέα ηγεσία της. Τα υπόλοιπα κόμματα θα συνεχίσουν να διαμαρτύρονται για τα κυβερνητικά πεπραγμένα. Οι νέοι υποψήφιοι ευρωβουλευτές θα πρέπει να δουλέψουν για να κερδίσουν ψήφους με τα παραδοσιακά Μέσα αλλά και με τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με το πρώτο σημερινό τιπ, στις εθνικές και αυτοδιοικητικές εκλογές αποδείχτηκε ότι ο ρόλος των social media ήταν λιγότερο αποτελεσματικός από την άμεση επαφή με τους πολίτες. Όσο για τα πολλά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το καθένα θέλει ξεχωριστή στρατηγική επικοινωνίας για να φέρει αποτελέσματα ψηφοθηρίας. Και ένα αξιοπερίεργο γεγονός που χρήζει σχολιασμού: μέχρι τώρα είχαμε παραιτήσεις πολιτικών προσώπων για σκάνδαλα, ανικανότητα, κακούς χειρισμούς, οικονομικές ατασθαλίες, άντε και ζεϊμπέκικο και όχι για μια ατάκα σε πρωινή εκπομπή! Το ζήσαμε κι αυτό! Για αυτό απαραίτητος σύμβουλος, ο Οδηγός Πολιτικής Επικοινωνίας 333+1 tips, έξυπνες φράσεις. Να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο και την καρέκλα της εξουσίας σταθερή.

1. Στις εθνικές αλλά και τις αυτοδιοικητικές εκλογές ο ρόλος των social media ήταν αρκετά περιορισμένος στην επιλογή των υποψηφίων από τους πολίτες. Η άμεση και αδιαμεσολάβητη επαφή του υποψηφίου με τον πολίτη δεν υποκαθίσταται με όλου του κόσμου τα κοινωνικά μέσα. 

2. Η χρήση του TikTok από πολλούς υποψηφίους που ακολούθησαν τη συνταγή του πρωθυπουργού (γρήγορα πλάνα, χιούμορ, αυτοσαρκασμό) είχε καλύτερη τύχη από τους υποψηφίους με τα βαρετά και κοινότοπα βίντεο. 

3. Στην πολιτική ισαποστακιστικές δηλώσεις ισοδυναμούν με πολιτική αυτοχειρία του πολιτικού προσώπου. 

4. Είναι λάθος ασύλληπτες τραγωδίες να γίνονται καύσιμο και αντιπολιτευτική ύλη για να πληγεί ο αντίπαλος. 

5. Σε κάθε εκλογική αναμέτρηση κερδισμένος βγαίνει όποιος κυνηγάει ψήφους συνείδησης και θετικής ενέργειας και όχι ψήφους θυμού και οργής. Η δυστυχία και η μιζέρια δεν φέρνουν ψήφους!

 6. Η μεγάλη αποχή των πολιτών και στις αυτοδιοικητικές εκλογές δείχνει τη μεγάλη αποστροφή στο πολιτικό σύστημα και τις πολιτικές του. Μια από τις βαθύτερες παθογένειες της πολιτικής στη χώρα μας.

 7. Η λεγόμενη «σκιώδης κυβέρνηση» είναι ο προθάλαμος μιας «κανονικής κυβέρνησης» όταν θα έρθει στην εξουσία ή απλώς για λόγους αντιπολιτευτικούς; 

8. Στα γνωστά μας social media -ιδιαίτερα στο Instagram όπου οι φωτογραφίες παίζουν σημαντικό ρόλο- οι ηλικίες φτάνουν μέχρι τα 40 το πολύ. Μια εικονική πραγματικότητα με πλαστική επιδερμίδα και πειραγμένες φωτογραφίες. 

9. Τα αλήστου μνήμης «κοινωνικά φρονήματα» ακούστηκαν και πάλι συνδυαζόμενα με υποψηφίους της Αυτοδιοίκησης, με ιδεοληψίες που εμποδίζουν τη διαχείριση των ευρωπαϊκών κονδυλίων. Ακραία πρακτική επιλογής υποψήφιων αυτοδιοικητικών.

 10.Η κοπτοραπτική στις δηλώσεις πολιτικών προσώπων είναι η πλέον συνηθισμένη μέθοδος από ΜΜΕ όταν θέλουν να πλήξουν τους αντιπάλους. Συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια. 

11.Η γνωστή θεωρία ότι μια κυβέρνηση μπορεί να πέσει σαν ώριμο φρούτο δεν έχει πλέον θέση στις πολιτικές προβλέψεις των ειδικών όταν δεν υπάρχει πολιτική δύναμη να τη διαδεχτεί. 

Περισσότερα Tips θα βρείτε στον Οδηγό Πολιτικής Επικοινωνίας «Ευ Πολιτεύεσθαι» 333+1 tips. Για παραγγελίες και περισσότερες διευκρινίσεις επικοινωνήστε στο email grammateia@nkmediagroup.gr ή στα τηλέφωνα 2109568066-6932266217. του Θανάση Παπαμιχαήλ Επικοινωνιολόγος & Σ.Ο.Π.Α. (Συγγραφέας Οδηγών Πολιτικής Αυτοβελτίωσης)

Δεν υπάρχουν σχόλια: