Ο νέος τερματικός σταθμός του αεροδρομίου Πάρου σχεδιάστηκε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ως απάντηση στη σταθερά αυξανόμενη δημοτικότητα του νησιού του Αιγαίου. Το πρόγραμμα απαιτείται για έναν τερματικό σταθμό με δυνατότητα εξυπηρέτησης 250 επιβατών διπλής κατεύθυνσης, με 7 γκισέ check-in και 4 σαλόνια πύλης, συμπεριλαμβανομένου ενός που θα χρησιμοποιείται ως Swing Gate. Περιλαμβάνεται επίσης αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, αρκετοί χώροι Duty Free και F&B. Η ιδέα του σχεδιασμού πρότεινε ότι η μάζα του κτιρίου θα έπρεπε να χωριστεί σε δύο διακριτούς όγκους, για τις λειτουργίες που σχετίζονται με τις Αφίξεις και τις Αναχωρήσεις, με τον Πύργο Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας να υψώνεται πάνω και να τους συνδέει. Το εξωτερικό περίβλημα διαμορφώνεται με συνεχείς, ελεύθερα αναδιπλούμενους στιβαρούς τοίχους με ελάχιστα ανοίγματα, που πλαισιώνουν μεγαλύτερα, διαφανή, τζάμια, κατακόρυφα περιβλήματα. Η αντίθετη σχέση μεταξύ των λευκών σοβατισμένων συνεχών επιφανειών και των σκούρων διαφανών επιπέδων διατύπωσε μια έντονη αναφορά στην κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική. Η αρχιτεκτονική πρόταση της EB/ARCHITECTS για το νέο Τερματικό Σταθμό του Αεροδρομίου της Πάρου ήταν η πρώτη που παρουσιάστηκε σε Δημόσια Αρχή στην Ελλάδα με χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας.
Παρουσίαση του νέου ολοκληρωμένου κρατικού αεροδρομίου Πάρου. ( πατήστε το link για φωτογραφίες Βίντεο)
Ο νέος τερματικός σταθμός του αεροδρομίου Πάρου σχεδιάστηκε από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας ως απάντηση στη σταθερά αυξανόμενη δημοτικότητα του νησιού του Αιγαίου. Το πρόγραμμα απαιτείται για έναν τερματικό σταθμό με δυνατότητα εξυπηρέτησης 250 επιβατών διπλής κατεύθυνσης, με 7 γκισέ check-in και 4 σαλόνια πύλης, συμπεριλαμβανομένου ενός που θα χρησιμοποιείται ως Swing Gate. Περιλαμβάνεται επίσης αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, αρκετοί χώροι Duty Free και F&B. Η ιδέα του σχεδιασμού πρότεινε ότι η μάζα του κτιρίου θα έπρεπε να χωριστεί σε δύο διακριτούς όγκους, για τις λειτουργίες που σχετίζονται με τις Αφίξεις και τις Αναχωρήσεις, με τον Πύργο Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας να υψώνεται πάνω και να τους συνδέει. Το εξωτερικό περίβλημα διαμορφώνεται με συνεχείς, ελεύθερα αναδιπλούμενους στιβαρούς τοίχους με ελάχιστα ανοίγματα, που πλαισιώνουν μεγαλύτερα, διαφανή, τζάμια, κατακόρυφα περιβλήματα. Η αντίθετη σχέση μεταξύ των λευκών σοβατισμένων συνεχών επιφανειών και των σκούρων διαφανών επιπέδων διατύπωσε μια έντονη αναφορά στην κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική. Η αρχιτεκτονική πρόταση της EB/ARCHITECTS για το νέο Τερματικό Σταθμό του Αεροδρομίου της Πάρου ήταν η πρώτη που παρουσιάστηκε σε Δημόσια Αρχή στην Ελλάδα με χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου