slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Μιχάλης Καπίρης: Τελικά κάθε ψήφος μετράει! Για εμένα και οι 1.473 μέτρησαν μία προς μία !

Έφεραν ένα απρόσμενο αποτέλεσμα και μου έδωσαν την πρώτη θέση, ισοψηφώντας με έναν συνυποψήφιο μου.
Θέλω να ευχαριστήσω κάθε συμπολίτη μου που προσήλθε στην κάλπη και στήριξε την προσπάθεια μου στο νέο μου εγχείρημα. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όλους τους συνυποψήφιους μου που συνέβαλαν στην επίτευξη αυτού του ελπιδοφόρου αποτελέσματος για την παράταξη μας, δίνοντας στη «Νέα Εποχή» ένα εκ των μεγαλύτερων ποσοστών στο Νότιο Αιγαίο.
Από αυτήν την προεκλογική περίοδο αποκόμισα πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες, μίλησα με ανθρώπους και έμαθα πολλά πράγματα για την “άλλη” Νάξο, αυτήν που ξεχνάμε, αυτήν που πρέπει να αναδείξουμε όλοι εμείς που θέλουμε να λέμε ότι αγαπάμε τον τόπο μας. Για το σκοπό αυτό, πιστεύω ότι πρέπει να εργαστούμε, προκειμένου να δημιουργήσουμε υποδομές ισόρροπης ανάπτυξης στο νησί μας, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου, για να γεμίσουν και πάλι με κόσμο τα χωριά μας και με οικογένειες τα σπίτια μας. Παράλληλα πρέπει να προωθήσουμε ένα εναλλακτικό μοντέλο τουριστικής ανάπτυξης, που θα συνδέσει απευθείας τον πρωτογενή τομέα και τους ντόπιους παραγωγούς με τον τουρισμό, αναδεικνύοντας την αυθεντικότητα που μπορεί να ταξιδέψει μέσα από τον πολιτισμό μας, τη λαογραφία μας, τα μοναδικά μας τοπία, τις γεύσεις και τις μυρωδιές του τόπου μας.
Η Νέα Εποχή έρχεται με σεβασμό στις ρίζες και με πνοή αλλαγής και ελπίδας για το μέλλον!

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: