slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Ξέσπασμα της Ιωάννας Μάνδρου: «Αλλού αυτά! Η αλητεία και η λάσπη σε μένα δεν πιάνουν»

 

Απάντηση σε όσους την κατέκριναν για όσα είπε για την Μάγδα Φύσσα έδωσε η δημοσιογράφος Ιωάννα Μάνδρου με ανάρτησή της στο facebook. 

Γράφει η Ιωάννα Μάνδρου: 
«Λοιπόν. Ας αφήσουμε τη λάσπη και τα fake news. Ανήκω σε εκείνους που από την πρώτη στιγμή έχω δώσει δημοσιογραφικές μάχες για τη δίωξη της εγκληματικής δράσης της ΧΑ. Και με τα γραπτά μου και με τη δημόσια παρουσία μου σε τηλεόραση και ραδιόφωνο. Προέρχομαι από αγροτική οικογένεια και έχω αγωνιστεί σκληρά στη ζωή μου.
Εχω αγωνιστεί ως δημοσιογράφος για το κράτος δικαίου και τα δικαιώματα των πολιτών. Η αλητεία έχει και όρια της.
Δεν προέβην σε κανένα κοινωνικό η άλλο διαχωρισμό για τη μητέρα Φύσσα στην οποία δημόσια και κατ επανάληψη έχω εκφράσει το σεβασμό μου, όπως έκανα και σήμερα το πρωί. Μίλησα για την εμφάνιση της για να καταδείξω το συγκροτημένο της προσωπικότητά της και επαίνεσα δημόσια την παρουσία της στη δίκη και ως μάνα και ως πολίτη και ως σύμβολο της αντιμετώπισης του ναζιστικού φαινομένου. Αλλού αυτά. Οχι σε μένα. Η αλητεία και η εκτόξευση λάσπης σε μένα δεν πιάνουν. Αλλού παιδιά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: