slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Yποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στο νομό Κυκλάδων o κ. Φίλιππος Φόρτωμας

Πολιτικός επιστήμονας - Ιστορικός
Γεννήθηκα το 1981 και κατάγομαι από την Τήνο. Είμαι απόφοιτος του τμήματος Ιστορίας - Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στη Νεότερη Ιστορία και Πολιτική Επιστήμη του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχω δημοσιεύσει, κατά καιρούς, άρθρα σχετικά με την Σύγχρονη Πολιτική Ιστορία, καθώς και την πολιτική ιστορία των Κυκλάδων. Υπήρξα μέλος της Φοιτητικής Παράταξης της Νέας Δημοκρατίας (ΔΑΠ/ΝΔΦΚ) στο Πανεπιστήμιο, Πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ Κυκλάδων, μέλος της Κεντρικής Επιτροπής και του Πολιτικού Συμβουλίου της ΟΝΝΕΔ για θέματα ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής. Παράλληλα έχω αναπτύξει έντονη δράση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ως πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού και Αθλητισμού του Δήμου Δάφνης, στον οποίο και υπήρξα δημοτικός σύμβουλος. Τέλος αποτελώ μέλος πολλών κυκλαδικών σωματείων. Μέχρι σήμερα εργάζομαι ως επιστημονικός συνεργάτης σε θέματα κοινοβουλευτικού ελέγχου στο γραφείο του προέδρου της ΝΔ, ενώ στο παρελθόν έχω εργαστεί στην ιδιωτική εκπαίδευση και ερευνητικά στο αρχείο του Ιδρύματος Κωνσταντίνος Μητσοτάκης. Στις εθνικές εκλογές είμαι υποψήφιος βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στο νομό Κυκλάδων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: