slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Ξεκινάει μια νέα ημέρα


Και αυτή η ημέρα, για να γίνει ορόσημο για μια καλύτερη Σύρο, μιά καλύτερη Ελλάδα, θα πρέπει όλοι μαζί να δουλέψουμε με μοναδικό στόχο, την εκμετάλλευση ανθρώπων με καινοτόμες ιδέες και προτάσεις, ώστε να ανακάμψει η εσωτερική οικονομία, ώστε να μην γινόμαστε υπόδουλοι των δανειστών.
Μου έχει ανατεθεί από το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, ο τομέας Παραγωγικών και Επιστημονικών Φορέων του νησιού.
Δεν είμαι από αυτούς που αρκείτε στο να του δίνουν έναν τίτλο.

Μου αρέσει να κερδίζω αυτόν τον τίτλο και να παράγω έργο.
Καλώ, μέσα από αυτό το μέσο ενημέρωσης, όλους όσους είναι επιφορτισμένοι με την εκπροσώπηση φορέων που αντικείμενό τους είναι η παραγωγή-οποιαδήποτε παραγωγή- και η επιστήμη, να έρθουν σε επαφή με εμένα, ώστε να μου αναπτύξετε τις ιδέες και τους στόχους σας και δεσμεύομαι ότι θα κάνω οτιδήποτε περνάει από το χέρι μου, για την ορθή επίτευξη αυτών.
Πολλές φορές βλέπουμε όλοι μας ότι κάποιος έχει κάτι καλό αλλά δεν μπορεί να το κοινωνήσει στους κατάλληλους μηχανισμούς.
Ζητώ λοιπόν, να γίνω εγώ αυτός ο δίαυλος επικοινωνίας με την κεντρική εξουσία που πολλές φορές είναι αδύνατον-εκ των πραγμάτων-να ακούσει τις δικές σας ιδέες και οράματα.
Το τηλέφωνό μου και το e-mail μου, θα είναι πάντα και οποιαδήποτε ώρα στην διάθεσή σας.
Τηλ.: 6973023770
E-mail : steliostroumpetakis@yahoo.gr
Μετά τιμής. 
Στυλιανός Τρουμπετάκης.
https://cyclades24.gr/2018/05/foto-apopseis-toymptetakis-nea-imera/

Δεν υπάρχουν σχόλια: