slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Συγκλονιστικό VIDEO: Τι λένε οι γονείς της μικρής Κατερίνας που πνίγηκε σε πισίνα στη Μικρή Βίγλα Νάξου

Συγκλονισμένη είναι η Νάξος αλλά και ολόκληρη η χώρα με την τραγωδία που συνέβη το μεσημέρι της Δευτέρας στο νησί, όπου ένα τετράχρονο αγγελούδι πνίγηκε στην πισίνα τουριστικού καταλύματος στη Μικρή Βίγλα…
Η μητέρα του, με καταγωγή από την Αλβανία, είχε πάρει μαζί της στη δουλειά τη μικρή Κατερίνα γιατί δεν είχε που να την αφήσει… Την έχασε για λίγο και το κακό έγινε…
https://cyclades24.gr/2018/04/video-goneis-mikri-bigla-naxos-pisina/
«Μου έφυγε λίγο. Δεν την πρόλαβα… Δεν κατάλαβα, πήγα να πάρω το παιδί μου… Δεν την θέλω τώρα τη ζωή μου» είπε η μητέρα της 4χρονης στην εκπομπή ΤΑΤΙΑΝΑ live.
Η μητέρα της Κατερίνας έτρεξε να τη βρει …τη βρήκε να επιπλέει μέσα στην πισίνα χωρίς τις αισθήσεις της. Ειδοποιήθηκε το ΕΚΑΒ και έγιναν προσπάθειες να επανέλθει η μικρή Κατερίνα στη ζωή. Λίγο αργότερα στο νοσοκομείο του νησιού οι γιατροί έδωσαν μάχη για το 4χρονo αγγελούδι. Μια ανάσα της, έδωσε ελπίδες στη μητέρα και τον πατέρα της αλλά τελικά η καρδούλα του μικρού κοριτσιού είχε σταματήσει να χτυπά για πάντα.
Το άψυχο κορμάκι της Κατερίνας μεταφέρθηκε την Τρίτη το πρωί στην Αθήνα για να εξεταστεί από ιατροδικαστή προκειμένου να διευκρινιστούν τα αίτια του θανάτου της.
Η μαρτυρία του πατέρα της Κατερίνας, Ντανιέλ συγκλονίζουν.
«Έκανε βόλτες το παιδάκι, σκόνταψε και έπεσε μέσα στην πισίνα… Γλίστρησε και πήγε να το βγάλει και δε μπορούσε να το βγάλει. Αυτό είχαμε. Το αγγελούδι μου. Αυτό μου έδωσε ο Θεός και μου το πήρε…».

Δεν υπάρχουν σχόλια: