slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Απάντηση Νικόλα Βασιλάκη σε Απόστολο Ψαρρά

Μέσα στις αοριστολογίες, ψευδολογίες και υπονοούμενα της ανακοίνωσης που δημοσιεύσατε, με τίτλο ¨Για Νίκο Μπαμπούνη¨, διέκρινα τη παρακάτω μοναδική κατανοητή και λογική πρόταση του συντάκτη της Απ. Ψαρρά στην οποία αναφέρει, «Εννοείται ότι αν δεν είχε αναφερθεί το όνομα μου δεν επρόκειτο να ασχοληθώ μαζί του», εννοεί με τον Ν. Μπαμπούνη. Τηρώντας εδώ και τριάντα χρόνια αυτή την αρχή δεν πρόκειται να ασχοληθώ και εγώ με τα γραφόμενα του Α.Ψ. Θα ασχοληθώ, όπως ασχολήθηκα και άλλες φορές στο παρελθόν, τότε και μόνο τότε που θα αναφερθεί στις υπονοούμενες χυδαιολογίες του το ονοματεπώνυμο μου. Ας τολμήσει λοιπόν επώνυμα, όπως τον έχω προκαλέσει και άλλες φορές. Δεν τολμά γιατί ξέρει και δε ξεχνά τις συνέπειες που έχει υποστεί για επώνυμες σε βάρος μου καταγγελίες του. Δεν θα αναφερθώ στη
δράση και το έργο του κάθε εμπλακέντος με τα αυτοδιοικητικά πράγματα Φιλωτίτη, αφού αυτή είναι γνωστή και εύκολα αποδεικτέα. Ακόμη και ο πιο δύσπιστος συντοπίτης μου γνωρίζει τις περιόδους ανάπτυξης και στασιμότητας και αναγνωρίζει τους πρωτεργάτες της προόδου και τους υπεύθυνους της οπισθοδρόμησης του τόπου μας.
Νικόλας Γ. Βασιλάκης
Κοινοτικός σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: