slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Αυτή την ώρα η Ν.Δ. αποτελεί την ελπίδα του Λαού και της χώρας.

Tου Σ. Νικολαρόπουλου

Επειδή μερικοί φίλοι μου και κυρίως κάποιοι "στυλοβάτες" του Κώστα Καραμανλή "σκανδαλιστηκαν" με ανάρτηση μου για το θέμα Πολύδωρα, έχω να τους πω τα παρακάτω:

Πρώτον. Από το 1977 υπηρέτησα με συνέπεια τη παράταξη της Ν.Δ. και από τη θέση του συνδικαλιστή, όσο και από θέσεις στην οργάνωση.

Δεύτερον. Μόνο δυο από όλους τους εκλεγμένους αρχηγούς έτυχε να υποστηρίζω, αυτό όμως δεν με εμπόδισε να υπηρετήσω με την ίδια θερμή τη Ν.Δ. και φυσικά τους αρχηγούς της.

Τρίτον. Με τον Κώστα Καραμανλή με συνέδεαν πολλά και σχεδόν από την αρχή (1983), όταν
κάποιοι σημερινοί "συνομιλητές" του, κατά δήλωση τους, δεν γνώριζαν ότι υπάρχει!

Τέταρτον. Τιμώ τα στελέχη της παράταξης, αλλά αυτό με κανένα τρόπο δεν με αποτρέπει να τα κριτικάρω και μάλιστα αυστηρά, όταν αυτό μου υπαγορεύει η συνείδησή μου.

Πέμπτο. Όλο αυτό το διάστημα της κρίσης υποστήριξα και υποστηρίζω, ότι χωρίς δικό μας επεξεργασμένο συνολικό σχέδιο, ποτέ δεν θα βγούμε από αυτή και δυστυχώς έχω επαληθευτεί!

Έκτο. Μερικοί δυστυχώς έχουν κοντή και κυρίως επιλεκτική μνήμη. Σε αυτό δεν μπορώ να κάνω κάτι, παρά μόνο να τους στείλω την συμπάθεια μου. Πάντως εξακολουθώ να πιστεύω ότι αν οι εκφραστές του Προέδρου της καρδιάς μας, όπως εμείς οι φίλοι του τον αποκαλούμε, είναι ο Καμένος και ο Πολύδωρας, τότε εγώ δεν είμαι φίλος του! Και

Έβδομο. Σήμερα δεν διακυβεύεται η θέση του Κυριάκου ή η εξουσία του Προέδρου της Δημοκρατίας! Ούτε το μείζον πολιτικό θέμα του τόπου και του Λαού είναι ο Κοντομηνας, ο Μαρινάκης, ο Αλαφούζος ή ο Μπόμπολας. Σήμερα το εθνικά αναγκαίο και επείγον είναι το υπό εγκαθίδρυση ολοκληρωτικό καθεστώς των σφετεριστων της αριστεράς του Τσιπρα και των εθνικοσοσιαλιστων του Καμενου να πέσουν το συντομότερο. Δεν δικυβευεται το οικονομικό μέλλον της χώρας, δεν δικυβευεται η ανεξαρτησία της και η εδαφικής της ακεραιότητα. Το διακύβευμα είναι η ίδια η Δημοκρατία! Και σε αυτή τη μάχη δεν μπορεί ΚΑΝΕΙΣ να προτασει προσωπικές στρατηγικές, προσχηματικες διαχωριστικές γραμμές και φιλοδοξίες αμοραλιστικες!

Φίλοι μου,
Δεν είχα πρόθεση να σας κουράσω με τα δικά μου. Όμως από τη στιγμή που κάποιοι τόλμησαν να παίξουν και μαζί μου, έπρεπε να πάρουν απάντηση. Ένα μόνο τελευταίο θα ήθελα να προσθέσω. Τον Κυριάκο Μητσοτάκη δεν τον στήριξα. Από την στιγμή όμως που εξελέγη Πρόεδρος της Ν.Δ. πάντα κριτικά, θα τον στηρίξω. Άλλωστε αυτή την ώρα, η Ν.Δ. αποτελεί την ελπίδα του Λαού και της χώρας. Το θέλουμε δεν το θέλουμε, μας αρέσει δεν μας αρέσει! Τελεία και παύλα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: