ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΟΥΝ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ (ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ) ΤΟΥΣ
Εποχή… αυτοδιαφήμισης εντός και εκτός των ελληνικών συνόρων ξεκινά για τη συγκυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και των Ανεξάρτητων Ελλήνων.
Την ώρα που το κυβερνητικό οικοδόμημα έχει επιδοθεί σε κυνήγι συγκέντρωσης άμεσων και έμμεσων φόρων κάνοντας βαθιά βουτιά στην τσέπη εκατομμυρίων πολιτών και βάζει στο στόχαστρό του ακόμα και μικροοφειλέτες των 50 και 100 ευρώ, στέλνοντας απανωτά ηλεκτρονικά ραβασάκια, ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, εξαγγέλλει την ανάληψη πρωτοβουλιών για τη βελτίωση της εικόνας της χώρας. Πώς θα γίνει αυτό, σύμφωνα με την κυβερνητική λογική; Μέσα και από την προβολή του κυβερνητικού έργου τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.
Στην Ηρώδου Αττικού, λοιπόν, αφήνουν κατά μέρος τη μεγάλη και επιτακτική συζήτηση για το πώς θα κινηθούν οι κοινωνικές ομάδες στο φάσμα της παρατεταμένης ύφεσης, για πόσο ακόμα η χώρα θα πορεύεται με λιτότητα και υπερφορολόγηση, και κάνουν λόγο για σχέδια που αφορούν στην εικόνα μας.
Μια εικόνα που στη λογική των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛ. σχετίζεται με τη δική τους εικόνα. Μια εικόνα, βέβαια, που στο γενικότερο πλαίσιο ήταν ακριβώς αυτή η συγκυβέρνηση που καταρράκωσε, όταν με την τακτική της στον τομέα των διαπραγματεύσεων με τους δανειστές το πρώτο εξάμηνο του 2015 έφερε την Ελλάδα ένα βήμα πριν από τη χρεοκοπία, με τράπεζες κλειστές και κεφαλαιακούς ελέγχους.
Προς επίρρωση του μεγαλεπήβολου πλάνου και προκειμένου οι τόνοι της νέας κίνησης της συγκυβέρνησης να είναι πιο πανηγυρικοί, στον απόηχο της εφαρμογής μέτρων-φωτιά του τρίτου Μνημονίου, ο κ. Τσίπρας συγκάλεσε την πρώτη συνεδρίαση του Συμβουλίου Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής. Επί τάπητος τέθηκαν σειρά από προτάσεις. Το στίγμα στην εισήγηση του πρωθυπουργού κινήθηκε γύρω από δύο απόψεις.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΑΤΣΙΟΣ
Διαβάστε ολόκληρο το ρεπορτάζ στην έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου