slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Την υποψηφιότητά του για την προεδρία της Τ.Ο. Νέας Δημοκρατίας ανακοίνωσε ο Γιάννης Θεοχάρης


Την υποψηφιότητά του για την προεδρία της Τ.Ο. Νέας Δημοκρατίας ανακοίνωσε ο Γιάννης Θεοχάρης
Την υποψηφιότητα του για την ανάδειξη Προέδρου της Τοπικής Οργάνωση της Νέας Δημοκρατίας στη Μύκονο ανακοίνωσε ο Γιάννης Θεοχάρης μέσω του mykonosdaily.gr. «Το όραμά μου για μια Μύκονο σε διαρκή τροχιά ανάπτυξης με ώθησε να θέσω υποψηφιότητα» τονίζει μεταξύ άλλων. Ακολουθεί αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Μυκονιάτισες και Μυκονιάτες, φίλοι μου και συντοπίτες μου,
Το όραμά μου για μια Μύκονο σε διαρκή τροχιά ανάπτυξης με ώθησε να θέσω υποψηφιότητα για την προεδρία της Τοπικής Οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας Μυκόνου στις εκλογές της 3ης Απριλίου 2016.

Γεννημένος και μεγαλωμένος στην παραλία του Πλατύ Γιαλού ένιωσα από πολύ νωρίς την ανάγκη προώθησης της «ποιοτικής» τουριστικής πολιτικής.

Σήμερα, η επαγγελματική μου εμπειρία, ως ξενοδόχος, μου επιτρέπει, εφόσον με τιμήσετε με την ψήφο σας, να έχω τη δύναμη να συμβάλλω αναλογικά από τη θέση του προέδρου της Τ.Ο. Νέας Δημοκρατίας για μια καλύτερη Μύκονο, για μια καλύτερη αντιμετώπιση των καθημερινών κοινωνικών προβλημάτων μας.

Ο δικός σας Γιάννης «Μπαρμπουνάρας»

Δεν υπάρχουν σχόλια: