slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Η Νάξος «κέρδισε» και το CNN


http://www.naxospress.gr/
Πολύ κουβέντα γίνεται αυτές τις ημέρες για τα συμπεράσματα, τα
κέρδη, τα οφέλη που άφησε η παρουσία των νησιών του Νοτίου Αιγαίου και βέβαια η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου στην διάρκεια της Διεθνής Τουριστικής Έκθεσης “WTM LONDON” που πραγματοποιήθηκε από τις 2 έως τις 5 Νοεμβρίου. Διαβάσαμε ανακοινώσεις και δελτία Τύπου από την Περιφέρεια και από αρκετά νησιά του Αιγαίου που έδωσαν το παρών είτε για πρώτη είτε για …πολλοστή φορά στην συγκεκριμένη έκθεση που αποτελεί την κορυφαία δράση σε επίπεδο επαγγελματιών καθότι εκεί κλείνονται και οι μεγάλες συμφωνίες για τη νέα χρονιά.Και
βέβαια το εύλογο ερώτημα είναι «Η Νάξος τι έκανε;» Η Νάξος για μία ακόμη φορά έδωσε το παρών και άμεσα όπως και έμμεσα. Τι εννοούμε; Πολύ απλά άμεσα έδωσε το παρών για μία ακόμη φορά με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Τουρισμού κο Δημήτρη Λιανό και την αρμόδια σε θέματα τουρισμού ως σύμβουλο, την Αθηνά Βορίλλα. Έμμεσα; Η μάλλον πιο άμεσα δεν θα μπορούσε να γίνει καθότι στο πρόσωπο του Γιάννη Μαργαρίτη συνδυάζονται δύο σημαντικές αρμοδιότητες: του Προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Νάξου και βέβαια του Αντιπεριφεριάρχη Αθλητισμού.

Κινήσεις
και οι τρεις είχαν σειρά επαφών με υψηλά ιστάμενα πρόσωπα του τουριστικού φόρουμ με τη Νάξο να εμφανίζεται από τα νησιά που είχαν την υψηλότερη …ζήτηση από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες για την σεζόν που έρχεται…
Και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα έχουμε τρεις βασικές κινήσεις από τη πλευρά του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για την καλύτερη δυνατή παρουσία της Νάξου ενόψει της τουριστικής περιόδου… Ποιες είναι αυτές;
1) Πρόσκληση στη Νάξο επώνυμου μετρ του marketing ο οποίος θα αναλάβει να σχεδιάσει το νέο 3ετες πλάνο για τις δράσεις και την διαφήμιση του Δήμου έχοντας ως βασικό όπλο τι άλλο από το Island Hoping με την αρωγή των νησιών στις Μικρές Κυκλάδες.
2) Τα social Media μέρα με την ημέρα κερδίζουν τις εντυπώσεις και το μεγαλύτερο μέρος της πίτας στην διαφήμιση. Και ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων χάρη στη δουλειά κυρίως της κα Βορίλλα έχει μόνο εγκωμιαστικά σχόλια για την ιστοσελίδα του η οποία θεωρείται από τις πλέον ενημερωμένες στην Ελλάδα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το ενδιαφέρον από πλευράς κολοσσών στο χώρο του τουρισμού όπως η Tripadvisor.com και Viator.com, οι οποίες θα παρουσιάσουν νέες εφαρμογές και δέχτηκαν να έχουν την Νάξο και το Δήμο ως έναν από τους πρώτους Δήμους που θα έχει άμεση εμπλοκή και δεν αποκλείεται μάλιστα να δούμε εκπροσώπους αυτών των ιστοσελίδων στη Νάξο.
Και τέλος έγιναν προσκλήσεις σε εκπροσώπους των ΜΜΕ να έρθουν στο νησί – με τη συνεργασία βέβαια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου – για τη προβολή ενόψει της νέας τουριστικής περιόδου.
Δώρο
Όμως, η πιο σημαντική κίνηση που έγινε για την ανάδειξη της Νάξου σημειώθηκε με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου… Ποια ήταν αυτή; Μα τι άλλο από το δώρο που δόθηκε στον Richard Quest, τον κορυφαίο άνκορμαν και παρουσιαστή του CNN όταν βρέθηκε στο περίπτερο της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου. Και πήρε στα χέρια του ένα δώρο που είχε τη σφραγίδα του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων όπως φαίνεται και από τη κεντρική φωτογραφία…
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων μπορεί να επαναπαυθεί ενόψει της νέας τουριστικής χρονιάς. Κι αυτό γιατί τα προβλήματα παραμένουν και έχουν σχέση με τις υποδομές. Το ευχάριστο είναι ότι ήδη τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια έχουν ανοίξει για την επόμενη χρονιά και οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα υπάρξει μία μικρή αύξηση των αεροπορικών δρομολογίων σε εβδομαδιαία βάση…
Οπότε στο χέρι των επαγγελματικών των νησιών του Δήμου που εμπλέκονται με τον τουρισμό να παρουσιαστούν όσο γίνεται καλύτεροι για να ανταπεξέλθουν στην ζήτηση που έχει αυτή τη στιγμή η Νάξος στην διεθνή αγορά… 

Δεν υπάρχουν σχόλια: