slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Ρωμανιάς: Παραιτούμαι αύριο. Δεν είναι δυνατόν να δώσω σύνταξη 87 ευρώ στον ανάπηρο (ΒΙΝΤΕΟ)

 
ΕΣΧΆΤΗ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ Το υπουργείο αγνοήθηκε ολοσχερώς. Δεν είχε ιδέα. Οι δημοσιογράφοι μου έφερναν παραλλαγές του νομοσχεδίου", 
Πυρά εκ των έσω δέχεται η Κυβέρνηση με τον γενικό γραμματέα Κοινωνικών Ασφαλίσεων να προαναγγέλλει on camera την παραίτησή του και να κάνει λόγο για νομοσχέδιο που γράφτηκε με πρωτοφανή αγραμματοσύνη, ερασιτεχνισμό και άγνοια (vid)
Την παραίτησή του από υπουργείο Εργασίας προανήγγειλε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Mega ο γενικός γραμματέας κοινωνικών ασφαλίσεων Γιώργος Ρωμανιάς.
"Δεν μπορώ να μείνω στο υπουργείο. Πήγα για να εφαρμόσω κάποιες αρχές και δεν μπορώ να κάνω τα αντίθετα. Είναι η έσχατη ταπείνωση για μένα να κάνω κάτι τέτοιο" δήλωσε προσθέτοντας ότι αύριο το πρωί θα υποβάλει την παραίτησή του.

"Μπορεί να ψηφίζονται νόμοι και μέτρα αλλά κάποιοι τους εφαρμόζουν. Εγώ δεν μπορώ να εφαρμόσω αυτόν τον νόμο. Δεν είναι δυνατόν να δώσω σύνταξη 87 ευρώ στον ανάπηρο, γιατί αυτό νομοθετήθηκε", είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ρωμανιάς και υπογράμμισε ότι πρόκειται για ένα "νομοσχέδιο γραμμένο με τέτοια αγραμματοσύνη, τέτοιο ερασιτεχνισμό, τέτοια άγνοια που δεν έχω ξαναδεί".

"Ο πρωθυπουργός εκβιάστηκε, είναι δεδομένο αλλά εγώ δεν μπορώ να εφαρμόσω έναν νόμο που δεν πιστεύω, για τον οποίο δεν με ρώτησαν. Το υπουργείο αγνοήθηκε ολοσχερώς. Δεν είχε ιδέα. Οι δημοσιογράφοι μου έφερναν παραλλαγές του νομοσχεδίου", κατέληξε.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: