slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ Λίγος,Διχαστικός και εκβιαστικός ο Σαμαράς


Σαμαράς: «Εγώ δεν είμαι παντρεμένος με τη θέση μου, αλλά δεν πρόκειται να εγκαταλείψω τη μάχη»
«Όποιος θέλει να θέσει θέμα ηγεσίας, να πάρει τώρα την ευθύνη»
«Εγώ δεν είμαι παντρεμένος με τη θέση μου, αλλά δεν πρόκειται να εγκαταλείψω τη μάχη μια τέτοια δύσκολη στιγμή» , τόνισε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Αντώνης Σαμαράς, στην ομιλία του στην Κοινοβουλευτική ομάδα του Κόμματος, που συνεδριάζει κεκλεισμένων των θυρών.«Όποιος νομίζει ότι είναι καλό για την παράταξη ή για τη χώρα να θέσει θέμα προέδρου εδώ και τώρα και να πάρει την ευθύνη να κινήσει τις καταστατικές διαδικασίες», πρόσθεσε ο Αντώνης Σαμαράς.
Παράλληλα, ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης αν και είπε ότι σκέφτηκε την διεξαγωγή εκτάκτου συνεδρίου ανέφερε ότι θα ανακοινώσει εθνική συνδιάσκεψη, προκειμένου να υπάρξει ένας ευρύτατος διάλογος στη βάση για την επικαιροποίηση της ιδεολογικής ταυτότητας του κόμματος.
Επίσης, ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας προανήγγειλε σαρωτικές αλλαγές σχεδόν σε όλα τα επίπεδα του κομματικού μηχανισμού, ανάθεση περισσότερων αρμοδιοτήτων σε πρόσωπα αλλά και τη δημιουργία νέων οργάνων.
Στη συνέχεια εξαπέλυσε επίθεση στην κυβέρνηση για τις τελευταίες κινήσεις της και στο θέμα της διαπραγμάτευσης με τους πιστωτές και ανέφερε ότι η Νέα Δημοκρατία θα αποτελέσει το χώρο προστασίας των διωκόμενων από την κυβέρνηση.
Ακόμα, ο Αντώνης Σαμαράς είχε ισχυρές δόσεις αυτοκριτικής για τα λάθη και τις παραλείψεις το προηγούμενο διάστημα και υποστήριξε σε ένα σημείο ότι η βασική αιτία της ήττας ήταν ότι οι πολίτες κατά βάση ψήφισαν αντιμνημονιακά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: