slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Γιατί ζητώ τη μία από τις ψήφους σου

Του  Μιχάλη Χάλαρη, Υποψήφιου Βουλευτή Κυκλάδων του ΠΑΣΟΚ –Δημοκρατικής Παράταξης

Αγαπητή φίλη Κυκλαδίτισσα, αγαπητέ φίλε Κυκλαδίτη,
Παίρνω το θάρρος να απευθυνθώ σε σένα προσωπικά λόγω της κοινής μας καταγωγής και της ειλικρινούς μας αγάπης για τον τόπο μας.
Η οικογένειά μου συνδέεται στενά με τρία από τα νησιά μας και έτσι μπορώ με υπερηφάνεια να λέω παντού ότι είμαι κι εγώ ένα κομμάτι από τις Κυκλάδες. Τις δικές μας Κυκλάδες.
Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που επέλεξα να δώσω τη μάχη για την εκλογή μου στην ελληνική βουλή από την ιδιαίτερή μου πατρίδα, τη γη της οικογένειάς μου. Εδώ ανήκω, για τον τόπο αυτόν νοιάζομαι, τον τόπο αυτόν έχω μέσα στην καρδιά και το μυαλό μου και τους ανθρώπους αυτού του τόπου θέλω να....
εκπροσωπήσω.
Γνωρίζοντας καλά τα νησιά μας τις πόλεις και τα χωριά μας, τα ήθη, τα έθιμα και τις παραδόσεις μας, τους ανθρώπους που καθημερινά βιώνουν τις αγωνίες και τις ιδιαιτερότητες του τόπου μας και μοχθούν για το καλύτερο,  μέλημά μου είναι με τη δική σου βοήθεια να αγωνιστώ, με όλη μου τη δύναμη, για την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε συνολικά ως Κυκλάδες, αλλά και το κάθε νησί χωριστά.
Και είναι ξεκάθαρο πως για να γίνει αυτό οφείλουμε να εστιάσουμε στην ισόρροπη ανάπτυξη όλων των τομέων εκείνων στους οποίους τα νησιά μας μπορούν να διακριθούν: ποιοτική αγροτική και κτηνοτροφική παραγωγή, εξειδικευμένες τουριστικές υπηρεσίες, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας με ουσιαστική μέριμνα για την αειφορία των πόρων και του περιβάλλοντος και με στήριξη στη νέα γενιά ανθρώπων και επιστημόνων του τόπου μας.
Η μέχρι τώρα επιστημονική και επαγγελματική μου διαδρομή δείχνει ότι ποτέ δεν δείλιασα μπροστά σε δυσκολίες και προκλήσεις, γιατί πάντα πίστευα και πιστεύω ότι τίποτα δεν γίνεται χωρίς δουλειά, θυσίες και ρίσκο.
Συμπορεύομαι με τη Δημοκρατική Παράταξη, το ΠΑΣΟΚ γιατί αναγνωρίζω ότι παρόλα τα λάθη, τις πιθανές παραλείψεις και τυχόν αδικίες ήταν εκεί στις κρίσιμες στιγμές της πατρίδας και πάντα λειτούργησε και θα λειτουργεί με γνώμονα  την εγγύηση της σταθερότητας, τη σιγουριά και της ασφάλεια της χώρας.
Φίλη και Φίλε,
Σε αυτήν την κρίσιμη εκλογική απόφαση για τη χώρα, ζητώ την εμπιστοσύνη σου. Ζητώ να με τιμήσεις με τη μία από τις δύο ψήφους που έχεις ως επιλογές στο ψηφοδέλτιο.
Δέσμευσή μου είναι ότι μαζί, εσύ κι εγώ, μετά τις εκλογές θα είμαστε εδώ να διασφαλίσουμε ένα ευτυχέστερο και ασφαλέστερο μέλλον για τον τόπο, τους ανθρώπους του και τη χώρα μας. Μένοντας πάντα σταθεροί στις αρχές και τις αξίες μας. Μένοντας πάντα εδώ, γιατί ανήκουμε εδώ.
Με ειλικρίνεια
Μιχάλης Χάλαρης
Διδάκτωρ Χημείας – Αξιωματικός του Πυροσβεστικού Σώματος
Αν. Γραμματέας του τομέα πολιτικής Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης του ΠΑΣΟΚ
τ. Ειδικός Γραμματέας της Επιθεώρησης Εργασίας & τ. Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Χημικών
-- 
Το προσωπικό μου ιστολόγιο: http://chalarismichalis.blogspot.com
Follow me on Twitter: www.twitter.com/ChalarisMichail     (@ChalarisMichail)
Join me on Linkedin: www.linkedin.com/chalarismichail

Watch me on  Youtube

Find me on g+ : google.com/+ChalarisMichail

Δεν υπάρχουν σχόλια: