Αλλη μια ιστορία... ελληνικής τρέλας έρχεται στο φως. Αυτή τη φορά στο επίκεντρο βρίσκονται δύο αεροπλάνα της παλιάς Ολυμπιακής τα οποία θα έπρεπε να έχουν πωληθεί εδώ και πάρα πολύ καιρό αλλά λόγω γραφειοκρατίας αλλά και ενός απίστευτου μπλεξίματος παραμένουν στο Ελ. Βενιζέλος και το Δημόσιο συνεχίζει να καταβάλλει για αυτά μηνιαίως το ποσό των 30.000 ευρώ.
Την ιστορία με τα δύο Airbus της της Ολυμπιακής περιγράφει ο Γιώργος Παπαχρήστος στην εφημερίδα Τα Νέα και έχει ως εξής:
Η Ολυμπιακή πουλήθηκε στον Ανδρέα Βγενόπουλο χωρίς τον αεροπορικό στόλο. Μεταξύ άλλων ξέμειναν στο ελληνικό Δημόσιο τέσσερα Airbus Α-340 τα οποία η παλιά Ολυμπιακή χρησιμοποιούσε για τις υπερατλαντικές πτήσεις.
Επί Γιώργου Παπανδρέου γίνονταν προσπάθειες πώλησης των τεσσάρων αυτών αεροπλάνων μέχρι που βρέθηκε ένας επενδυτής από το Μαϊάμι ο οποίος προσέφερε για την αγορά των τεσσάρων Airbus το ποσό των 40 εκατ. ευρώ. Αν και τα αεροπλάνα ήταν κοστολογημένα πάνω από 300 εκατ. ευρώ η κυβέρνηση έδωσε τα χέρια με τον επενδυτή από το Μαϊάμι προκειμένου να μην σαπίζουν στο Ελ. Βενιζέλος τα Airbus.
Ο επενδυτής ήρθε, πήρε τα δύο αεροπλάνα, αλλά άφησε στο διεθνές αεροδρόμιο της Αθήνας τα άλλα δύο καθώς έχριζαν επισκευής η οποία απαιτούσε πολλά χρήματα. Ετσι, έφυγε λέγοντας ότι θα τα επισκευάσει εν καιρώ προκειμένου να μπορούν να πετάξουν με ασφάλεια.
Ωστόσο, στην πορεία, ο αγοραστής άρχισε να απαιτεί από το ελληνικό Δημόσιο να του παραδώσει τα δύο εναπομείναντα Airbus... αξιόπλοα. Το ελληνικό Δημόσιο δεν έμπαινε στη διαδικασία επισκευής τους, ο καιρός περνούσε, η μεταβίβαση δεν γινόταν και τα αεροπλάνα σάπιζαν στο Ελ. Βενιζέλος.
Κάποια στιγμή, όμως, ο ο επενδυτής από το Μαϊάμι επανήλθε και πρότεινε να πάρει τα αεροπλάνα με μια... έκπτωση δύο εκατ. ευρώ. Αντί για 20 εκατ. ευρώ, δηλαδή, να πληρώσει 18 εκατ. ευρώ.Η ελληνική πλευρά δέχτηκε, αλλά λίγο πριν ολοκληρωθεί η συμφωνία επενέβη το Ελεγκτικό Συνέδριο και βάζει βέτο στην πώληση αντί 18 εκατ. ευρώ, λέγοντας ότι το αρχικό ποσό το οποίο είχε αρχικά συμφωνηθεί να δοθεί ως αντίτιμο για τα δύο αεροπλάνα ήταν 20 εκατ. ευρώ. Με εκείνα και με τα άλλα ο επενδυτής από το Μαϊάμι εξαφανίστηκε.
Ετσι τα δύο Airbus έμειναν να σαπίζουν στο Ελ. Βενιζέλος. Κάποια στιγμή ο τότε υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας έδωσε εντολή τα δύο αεροπλάνα να μεταβιβαστούν στο ΤΑΙΠΕΔ για να τα βγάλει στο σφυρί. Με το που ξεκινά, όμως, η διαδικασία με το ΤΑΙΠΕΔ ανακαλύπτουν ότι τα δύο Airbus δεν είναι του ελληνικού Δημοσίου αλλά ανήκουν σε δύο κυπριακές εταιρείες οι οποίες έχουν ως εκκαθαριστή το ίδιο πρόσωπο. Η ελληνική πλευρά επικοινωνεί μαζί του και του ζητούν να τα μεταβιβάσει στο ελληνικό Δημόσιο. Εκείνος όμως αρνείται, υποστηρίζει ότι τα Αirbus ανήκουν στις εταιρείες του και ότι έχει κάνει έξοδα για αυτά.
Το θέμα έχει μείνει κάπου εκεί, με πηγές από το ΤΑΙΠΕΔ να διαβεβαιώνουν ότι το θέμα θα λυθεί σύντομα. Ωστόσο, μέχρι να βρεθεί η όποια λύση τα δύο Airbus θα σαπίζουν στο Ελ. Βενιζέλος και το ελληνικό Δημόσιο θα συνεχίζει να καταβάλλει 30.000 ευρώ το μήνα στο αεροδρόμιο ως ενοίκιο αλλά και για την ελάχιστη συντήρηση που τους γίνεται.
Την ιστορία με τα δύο Airbus της της Ολυμπιακής περιγράφει ο Γιώργος Παπαχρήστος στην εφημερίδα Τα Νέα και έχει ως εξής:
Η Ολυμπιακή πουλήθηκε στον Ανδρέα Βγενόπουλο χωρίς τον αεροπορικό στόλο. Μεταξύ άλλων ξέμειναν στο ελληνικό Δημόσιο τέσσερα Airbus Α-340 τα οποία η παλιά Ολυμπιακή χρησιμοποιούσε για τις υπερατλαντικές πτήσεις.
Επί Γιώργου Παπανδρέου γίνονταν προσπάθειες πώλησης των τεσσάρων αυτών αεροπλάνων μέχρι που βρέθηκε ένας επενδυτής από το Μαϊάμι ο οποίος προσέφερε για την αγορά των τεσσάρων Airbus το ποσό των 40 εκατ. ευρώ. Αν και τα αεροπλάνα ήταν κοστολογημένα πάνω από 300 εκατ. ευρώ η κυβέρνηση έδωσε τα χέρια με τον επενδυτή από το Μαϊάμι προκειμένου να μην σαπίζουν στο Ελ. Βενιζέλος τα Airbus.
Ο επενδυτής ήρθε, πήρε τα δύο αεροπλάνα, αλλά άφησε στο διεθνές αεροδρόμιο της Αθήνας τα άλλα δύο καθώς έχριζαν επισκευής η οποία απαιτούσε πολλά χρήματα. Ετσι, έφυγε λέγοντας ότι θα τα επισκευάσει εν καιρώ προκειμένου να μπορούν να πετάξουν με ασφάλεια.
Ωστόσο, στην πορεία, ο αγοραστής άρχισε να απαιτεί από το ελληνικό Δημόσιο να του παραδώσει τα δύο εναπομείναντα Airbus... αξιόπλοα. Το ελληνικό Δημόσιο δεν έμπαινε στη διαδικασία επισκευής τους, ο καιρός περνούσε, η μεταβίβαση δεν γινόταν και τα αεροπλάνα σάπιζαν στο Ελ. Βενιζέλος.
Κάποια στιγμή, όμως, ο ο επενδυτής από το Μαϊάμι επανήλθε και πρότεινε να πάρει τα αεροπλάνα με μια... έκπτωση δύο εκατ. ευρώ. Αντί για 20 εκατ. ευρώ, δηλαδή, να πληρώσει 18 εκατ. ευρώ.Η ελληνική πλευρά δέχτηκε, αλλά λίγο πριν ολοκληρωθεί η συμφωνία επενέβη το Ελεγκτικό Συνέδριο και βάζει βέτο στην πώληση αντί 18 εκατ. ευρώ, λέγοντας ότι το αρχικό ποσό το οποίο είχε αρχικά συμφωνηθεί να δοθεί ως αντίτιμο για τα δύο αεροπλάνα ήταν 20 εκατ. ευρώ. Με εκείνα και με τα άλλα ο επενδυτής από το Μαϊάμι εξαφανίστηκε.
Ετσι τα δύο Airbus έμειναν να σαπίζουν στο Ελ. Βενιζέλος. Κάποια στιγμή ο τότε υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας έδωσε εντολή τα δύο αεροπλάνα να μεταβιβαστούν στο ΤΑΙΠΕΔ για να τα βγάλει στο σφυρί. Με το που ξεκινά, όμως, η διαδικασία με το ΤΑΙΠΕΔ ανακαλύπτουν ότι τα δύο Airbus δεν είναι του ελληνικού Δημοσίου αλλά ανήκουν σε δύο κυπριακές εταιρείες οι οποίες έχουν ως εκκαθαριστή το ίδιο πρόσωπο. Η ελληνική πλευρά επικοινωνεί μαζί του και του ζητούν να τα μεταβιβάσει στο ελληνικό Δημόσιο. Εκείνος όμως αρνείται, υποστηρίζει ότι τα Αirbus ανήκουν στις εταιρείες του και ότι έχει κάνει έξοδα για αυτά.
Το θέμα έχει μείνει κάπου εκεί, με πηγές από το ΤΑΙΠΕΔ να διαβεβαιώνουν ότι το θέμα θα λυθεί σύντομα. Ωστόσο, μέχρι να βρεθεί η όποια λύση τα δύο Airbus θα σαπίζουν στο Ελ. Βενιζέλος και το ελληνικό Δημόσιο θα συνεχίζει να καταβάλλει 30.000 ευρώ το μήνα στο αεροδρόμιο ως ενοίκιο αλλά και για την ελάχιστη συντήρηση που τους γίνεται.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου