slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

"Xουντικοί", ή ΚΛΕΦΤΕΣ; Τι είναι προτιμότερο;

Σχόλιο του Δημοτικού Συμβούλου  Απόστολου Κ. Ψαρρά    
Να κατηγορείται κάποιος μόνο από σκληρούς και αμετανόητους πασόκους, για χουντικός  και φασιστοειδές με εικασίες και συκοφαντίες, επειδή υποστηρίζει συντηρητικές και "αντιδημοκρατικές" - κατά τους πασόκους βεβαίως - απόψεις, ή να κατηγορείται εκτός των άλλων από ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ,για υπεξαιρέσεις, κλοπή δημοσίου χρήματος, πλαστογραφίες, λήψη μαϊμού δανείων και επιδοτήσεων; Διαλέγετε και
... πέρνετε!
                                                                                                       

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπαλτάκο ή Κασιδιάρη? Ιησού ή Βαραββά?

Ανώνυμος είπε...

OI XOYNTIKOI DEN HTAN KAI DEN EINAI KLEFTES. ΑΠΟΒΡΑΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΑς.

Ανώνυμος είπε...

οι χουντικοι δολοφονησαν τον Μανδηλαρά και τόσους άλλους. Αλλά γιατι σώνει και καλά πρέπει να είμαι χουντικός ή κλέφτης κύριε Ψαρρά; Πρέπει να διαλέξω οπωσδήποτεανάμεσα σε δυο ομάδες αποβρασμάτων; Και για να χουμε καλό ερώτημα, εσυ πού κατατάσσεις τον εαυτό σου;

Ανώνυμος είπε...

καντο μας πιο λιανα κυρ Αποστολε. Εγω δε θελω ουτε χουντικους, ουτε κλεφτες. Εσυ ανηκεις σε καποια απο αυτες τις κατηγοριες; και πες μου σε παρακαλω, αυτοι οι πασοκοι που συνεργαζονται μαζι μας ειναι μετανοημενοι; Εισαι σιγουρος, και πως το ξερεις;

Ανώνυμος είπε...

ΣΕ ΛΥΠΗΣΕ Ο ΦΑΗΛΟΣ. ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΤΑ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ. ΤΑ ΣΥΛΛΗΠΗΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΧΟΥΝΤΟΣΚΥΛΟΛΟΪ.

Ανώνυμος είπε...

Φιρί ..φιρί το πάει ο Αποστόλης να ενώσεις τους πολτικους του αντιπάλους που μαζι με τους αποσκιρτήσαντες που δηλώνουν Μαϊτικοί θα τον κάνουν να βλέπει το Νικόλα στον υπνο του, σαν σε εφιάλτη, για 5 χρόνια

Ανώνυμος είπε...

ΕΔΩ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙ ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ ΤΟΥ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΑΝ ΤΟΝ ΒΛΕΠΕΙ ΑΛΛΑ ΠΕΝΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ.

Ανώνυμος είπε...

Στίχοι: Καραβασολιός
Μουσική: Νικόλας
Εκτέλεση: Απόστολος Ψαρράς

Στ’ Αποστόλη το κουτούκι
στ’ Αποστόλη το κουτούκι
στ’ Αποστόλη το κουτούκι
παίζει ο Μανιός μπουζούκι.
Και στο στενό το μαγαζί
μπήκε κι ο πόνος μου μαζί.

Κι όπως έκλαιγε το τέλι
κι όπως έκλαιγε το τέλι
κι όπως έκλαιγε το τέλι
έκλαψα κι εγώ μαζί.

Αποστόλη αδερφέ μου
Αποστόλη αδερφέ μου
Αποστόλη αδερφέ μου,
σαν πονάς τι κάνεις, πε μου.

Πώς νταγιαντιέται ο χωρισμός
ου Μαργαρίτη ο καημός;

Αποστόλη αδερφέ μου
Αποστόλη αδερφέ μου
Αποστόλη αδερφέ μου,
πες μου εσύ που `σαι παθός.

Και στο στενό το μαγαζί
μπήκε κι ο πόνος μου μαζί.
Κι όπως έκλαιγε το τέλι
κι όπως έκλαιγε το τέλι
κι όπως έκλαιγε το τέλι
έκλαψα κι εγώ μαζί.

Ανώνυμος είπε...

Σε ποια κατηγορία βάζεις τα "δικά μας" παιδιά, που παίρνουν απευθείας αναθέσεις έργων;

Ανώνυμος είπε...

Το προνόμιο των " δικών μας παιδιών " ανήκει στην Ψαρρο-Μαργαριταρένια εργολαβο-οικογένεια, που πλαισιώνει και τα Δημαρχογραφεία και εσείς οι άλλοι αριστερο-πασόκοι που βάζετε τέτοιες ερωτήσεις να βγάλετε το σκασμό. Άντε να χαθείτε κουμούνια.

Ανώνυμος είπε...

αδελφια μου πασοκοι ο Ψαρρας δεν κατηγπρηθηκε ποτε για λοβητουρες
νικολας λιαπης

Ανώνυμος είπε...

Δεν μας αφήνετε ρε με τους δεινοσαυρους - λαμόγια του παρελθόντος που τολμούν σημερα να βγαινουν στο προσκήνιο και να ζητουν την ψηφο των πολιτων. Δεν μπορουν να καταλάβουν ακόμη οτι βρωμανε μουχλα και πεθαμεναντζιλα?? Τόλης, Τοτολας κ.λ.π. Ειναι καιρος να εκλεγουν νεοι ανθρωποι στο Δημο και να στειλουν τους 70+ στα κρεβατια τους ...αντε πια

Ανώνυμος είπε...

Απόστολος & Νικόλας
μια βουτιά πίσω στη δεκαετία του '80...
πρέπει να κρατάμε ζωντανή την άσβεστη μεταξύ τους κόντρα...
Αγαπητοί Φιλωτίτες αφού επιθυμούν να ξαναασχοληθούν με τα κοινά (από όποιο πόστο), ας λάβουν την απάντηση που (τους) πρέπει...