slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Απίστευτη κωλοτούμπα Τσαλιγοπούλου που βγήκε να πει ότι ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ για να μη χάσει τους πελάτες


Γράφει: Ιουλία Βελισσαράτου

Έκπληκτη διάβασα τα όσα περί παραποίησης των λεγομένων της σε συνεντεύξεις, έγραψε η ερμηνεύτρια Ελένη Τσαλιγοπούλου, στην προσωπική της ιστοσελίδα στο facebook.
Στο μέτρο που με αφορά, έχω να σημειώσω τα εξής.

Συζητούσα με την κυρία Τσαλιγοπούλου το ενδεχόμενο τηλεοπτικής συνέντευξής της ενόψει των εμφανίσεών της στον Σταυρό του Νότου Plus.
Επειδή αυτό δεν κατέστη δυνατό της πρότεινα να μου μιλήσει για την aixmi.gr.

Μου απάντησε, όμως, ότι δεν έβγαινε στο πρόγραμμά της, οπότε και την ευχαρίστησα. Τότε εκείνη μου είπε ότι θα μπορούσαμε να κάνουμε τη συνέντευξη τηλεφωνικά, όπως και έγινε.
Ό,τι δημοσίευσα είναι ό,τι ακριβώς μου είπε. Δεν έχω προσθέσει ούτε αφαιρέσει το παραμικρό. Ούτε «και».

Δεν είναι, λοιπόν, ότι απέδωσα σωστά ή λάθος αυτά που μου είπε. Πολύ περισσότερο ότι παραποίησα το νόημά τους.
Η συνέντευξη ήταν σύντομη, όπως φαίνεται και από το κείμενο που δημοσιεύθηκε. Ο χρόνος της κυρίας Τσαλιγοπούλου ήταν λίγος, γι αυτό και δεν είχα τη δυνατότητα πολλών διευκρινιστικών ερωτήσεων.

Επειδή καταλαβαίνω ότι το πρόβλημά της έχει να κάνει με τα όσα (λέει ότι δεν) είπε για τον Σύριζα και την ανασύσταση της Κεντροαριστεράς, οφείλω να επισημάνω πως ό,τι έγραψα είναι ό,τι ακριβώς μου είπε.

Όπως θα είδατε, άλλωστε, δεν διαψεύδει ότι μου είπε τη φράση «Εγώ, πάντως, πιστεύω ότι αν βγει ο Σύριζα τα πράγματα θα γίνουν ακόμα πιο δύσκολα»…
Στη δήλωσή της επισημαίνει μόνο ότι θα ψηφίσει Σύριζα.
Εγώ, όμως, δε τη ρώτησα στη συνέντευξη τι θα ψηφίσει.

Δικαίωμά της είναι να επιλέγει όποιο κόμμα θέλει.
Όχι, όμως, και να υποστηρίζει πως αλλοιώθηκαν τα λεγόμενά της -αυτό πάει πολύ. Και σταματώ εδώ…
Σε ό,τι αφορά την Κεντροαριστερά σημειώνω την αντίφαση των όσων μου είπε με όσα γράφει στη δήλωσή της…
Κλείνοντας, σημειώνω ότι δεν γνώριζα την κυρία Τσαλιγοπούλου, γνωρίζω όμως τον τρόπο που κάνω η ίδια τη δημοσιογραφική μου δουλειά. Και δεν επιτρέπω σε κανέναν να αμφισβητεί την εντιμότητά μου.

ΥΓ. Όλα τα περίμενα, αλλά το ότι θα «αντιδικούσα» με μια ερμηνεύτρια για όσα μου είπε, ομολογώ ότι δεν είχε περάσει ποτέ απ’ το μυαλό μου…

http://www.aixmi.gr/index.php/miaapithaniistoria/

Δεν υπάρχουν σχόλια: