slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Ο Ναξώτης Νίκος Μαγκανάρης υποψήφιος δήμαρχος Γαλατσίου

nikos-magkanaris

Γράφτηκε από inGalatsi
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Γαλάτσι, 10 Ιανουαρίου 2014
Πολίτες του Γαλατσίου,
Αγαπητοί Συνδημότες και συνδημότισσες,
Η αγάπη μου για την πόλη μας το Γαλάτσι, το μεράκι και η διάθεση μου να συνδράμω στην επίλυση των προβλημάτων των.... συμπολιτών μου και η πρόθεση μου για κοινωνική προσφορά αποτέλεσαν και αποτελούν την κινητήρια δύναμη στη δημόσια παρουσία μου επί σειρά ετών.
Σήμερα με αίσθημα ευθύνης, με γνώση των δημοτικών θεμάτων, με ρεαλιστικές προτάσεις και σεβασμό στην ειλικρινή σχέση που αναπτύξαμε όλα αυτά τα χρόνια,
Σας ανακοινώνω την απόφαση μου να διεκδικήσω τη θέση του Δημάρχου Γαλατσίου, στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές ,ως επικεφαλής μιας ανεξάρτητης – ενωτικής- αυτοδιοικητικής κίνησης στο πλαίσιο μιας νέας συλλογικότητας, ξεκινώντας σε συνεργασία με την « Πρωτοβουλία Πολιτών Γαλατσίου» και συνεχίζοντας με άλλες δημοτικές παρατάξεις, φορείς και δημότες, χωρίς αποκλεισμούς και εξαρτήσεις.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ στις πίτες, στα αθλητικά και στη συμπόρευση με τη λογική το έχεις ρίξει Νάξιε και φαίνεται, έστω και αργά, ότι κατάλαβες ότι πλησιάζει η ώρα της κρίσεως για τις συμμορίες που διέλυσαν τη χώρα. Ο ΣΥΡΙΖΑ έρχεται για να στείλει στη φυλακή όσους διαφύγουν της οργής του απελπισμένου κοσμάκη και δεν προλάβουν το ελικόπτερο. Είναι άλλωστε το μόνο που θα μπορέσει να κάνει με επιτυχία αφού η Ελλάδα μας δεν σώζεται έτσι που την "έδεσαν" οι μνημονιακοί. συμμορίτες. Και μην ελπίζει κανείς από τα τομάρια για τη σωτηρία τους στην πίεση του διεθνή παράγοντα γιατί όπως φάνηκε από τη τελετή αναλήψεως της προεδρίας κάποιοι τον έχουν γράψει στα παλιά τους παπούτσια.