slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Ρε μεγαλε κανα νεο απο τη λιστα Λαγκαρντ;; Στ. Στασινόπουλος: Αν δεν μπορώ να προσφέρω πάω σπίτι μου


Δηλ. μεχρι τωρα θεωρει οτι εχει προσφερει και γι αυτο δεν παει σπιτι του....

Ο επικεφαλής του ΣΔΟΕ μιλώντας στον real fm 97,8 και στην εκπομπή των Γ. Παγάνη και Ν. Δημαρά αναφέρθηκε στην εντατικοποίηση των ελέγχων εν όψει Αυγούστου, ενώ απάντησε και στο ερώτημα αν έχει δεχθεί πιέσεις από πρόσωπα.....


«Οχι, όχι... Δεν δέχομαι πιέσεις εγώ, τι πιέσεις να δεχθώ. Εδώ πέρα ήρθαμε να κάνουμε μια δουλειά. Αν μπορούμε να την κάνουμε την κάνουμε, αν δεν μπορούμε πάμε σπίτι μας», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Στασινόπουλος. Και πρόσθεσε: «Δεν ήρθαμε εδώ πέρα ούτε να πολιτευτούμε, ούτε για τίποτα. Ηρθαμε να προσφέρουμε δύο πράγματα. Είμαι άνθρωπος του ΣΔΟΕ εδώ και 10 χρόνια, πιστεύω τελειώνει η καριέρα μου εδώ και ήρθα να προσφέρω. Δεν μπορώ να προσφέρω, πάω σπίτι μου. Δεν ήρθα εδώ πέρα για τίποτα άλλο».

στις

Δεν υπάρχουν σχόλια: