slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

«Ήθελα να δει το πανό της Σύρου όλη η Ευρώπη»

printezis 1
Είχε βάλει στο μάτι το πανό της Σύρου από τον ημιτελικό με την ΤΣΣΚΑ και ευχόταν να κερδίσει ο Ολυμπιακός το κύπελλο, ώστε να πανηγυρίσει μαζί με αυτό και να το δει όλη η Ευρώπη. Αυτό δηλώνει ο δις πρωταθλητής Ευρώπης, Γιώργος Πρίντεζης που ανέβηκε και φέτος στην κορυφή του ευρωπαϊκού μπάσκετ κρατώντας το πανό της αγαπημένης του πατρίδας.
Σε συνέντευξή του στο Cyclades24, αναφέρεται στο μυστικό της επιτυχίας του φετινού Ολυμπιακού για να φτάσει στο repeat, ενώ για πρώτη φορά αποκαλύπτει ότι η αγάπη του για την Σύρο τον βάζει σε σοβαρές σκέψεις να μείνει μόνιμα στο νησί όταν σταματήσει την ενεργό δράση.
Επίσης, εκφράζει την πίστη του ότι η Σύρος έχει.....
σημαντικές δυνατότητες που δεν τις έχει αξιοποιήσει, τονίζοντας ότι η αλλαγή νοοτροπίας και η συλλογικότητα μπορούν να βοηθήσουν το νησί να χαράξει διαφορετική πορεία στην ανάπτυξη και τον τουρισμό.
printezis 2

Διαβάστε τη συνέντευξη:
Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας του Ολυμπιακού για την κατάκτηση του δεύτερου συνεχόμενου ευρωπαϊκού πρωταθλήματος;
«Είναι πολλές λεπτομέρειες και βασικά πράγματα για την επίτευξη αυτού του μεγάλου στόχου. Όλοι δουλεύουμε πολύ καλά, σωστά κι έγινε δουλεία με μεγάλη λεπτομέρεια. Αλλά το σημαντικότερο είναι ότι όλα τα παιδιά είμαστε μια παρέα κι όταν χρειαστεί προσπαθούμε να  πετύχουμε τους στόχους μας».
Παρακολουθώντας τον τελικό, στην αρχή οι περισσότεροι πίστεψαν ότι η Ρεάλ θα κερδίσει εύκολα. Ίσως ούτε ο πιο φανατικός Ολυμπιακός δεν περίμενε μια τέτοια ανατροπή και μάλιστα με 100αρα.
«Σημασία όμως έχει ότι εμείς πιστεύαμε ότι μπορούμε να γυρίσουμε το παιχνίδι και το κάναμε. Το έχουμε ξανακάνει. Σίγουρα η προσπάθεια ήταν δύσκολη, γιατί η Ρεάλ είναι μια ομάδα που όταν βρει ρυθμό, δεν είναι εύκολο να τη σταματήσεις. Όμως εμείς τα καταφέραμε».
Τι σας είπε ο προπονητής μετά το -17 της πρώτης περιόδου;
«Έδωσε οδηγίες ψυχολογίας και τακτικής. Απ’ τη στιγμή που είσαι πίσω στο σκορ με 17 πόντους, ο προπονητής κάνει ότι μπορεί να σου ανεβάσει την ψυχολογία και να σε βοηθήσει να πιστέψεις στην ανατροπή».
Πέρσι ήσουν αυτός που έβαλε το καθοριστικό καλάθι στο τελικό – πίστευες ότι θα μπορούσαν να πάρεις την ομάδα στα χέρια σου αν χρειαζόταν και φέτος;
«Ευτυχώς δε χρειάστηκε γιατί αν χρειάζονταν να το κάνουμε κάθε χρόνο, μετά από 5 χρόνια θα ήμασταν όλοι με υπογλώσσια. Βρέθηκαν κάποιοι παίκτες και δώσανε κάτι παραπάνω. Αυτό είναι το σημαντικό που έχουμε σε αυτή την ομάδα».
Ήμασταν οι πρώτοι που γράψαμε ότι πήρες το πανό της Σύρου και πανηγύρισες αμέσως μετά το τέλος του τελικού. Πως και έκανες αυτή την κίνηση;
«Είχα δει αυτό το πανό στον ημιτελικό με την ΤΣΣΚΑ. Φανταζόμουνα να έρθει η ώρα να το πάρω και να πανηγυρίσω μαζί με το κύπελλο. Είχα μέσα μου αυτή την εικόνα και τη σκεφτόμουνα κάθε στιγμή. Έλεγα μακάρι να το σηκώσουμε και να έχω τη Σύρο εδώ δίπλα μου. Ήθελα να φανεί, έκανα υπομονή όμως γιατί δε μου αρέσει να κανονίζω πράγματα πριν τον αγώνα. Το θεωρώ γρουσουζιά. Έτσι λοιπόν, μετά τον τελικό, βρήκα τα παιδιά που είχαν έρθει από την Σύρο που τα ήξερα και τους είπα: «φέρτε το όπως είναι…». Το αγαπώ πολύ αυτό το νησί και μου έδωσε πολύ μεγάλη ενέργεια το πανό, όταν το είδα πίσω από τον πάγκο μας. Ήθελα να δει αυτό το πανό αυτό όλη η Ευρώπη και είμαι χαρούμενος που το κατάφερα». 
printezis 3
Τι σημαίνει για σένα η Σύρος;
«Η Σύρος για μένα είναι το σπίτι μου. Είναι ο τόπος τον όποιον αγαπάω. Μου αρέσει που σε κάθε διακοπή των υποχρεώσεών μου έρχομαι στο νησί και πιθανόν να είναι το μέρος που θα ζήσω όταν τελειώσω με το μπάσκετ».
Δηλαδή, όταν ολοκληρώσεις την καριέρα σου σκέφτεσαι να έρθεις μόνιμα στο νησί;
«Ακόμη είναι πολύ νωρίς γιατί πιστεύω ότι έχω μπροστά μου αρκετά χρόνια να παίξω μπάσκετ. Αυτά θα τα δούμε μετά».
Έχεις γυρίσει πολλά μέρη της Ευρώπης και όχι μόνο. Τι πιστεύεις ότι είναι αυτό που λείπει στην Σύρο για να ανέβει ένα επίπεδο περισσότερο απ΄ αυτό που είναι σήμερα;
«Η νοοτροπία σε μερικά πράγματα πρέπει να αλλάξει. Έχουμε ένα νησί με απίστευτες ομορφιές και δυνατότητες και πρέπει να την εκμεταλλευτούμε. Θεωρώ ότι μέσα από συλλογικότητα μπορούν να αλλάξουν πολλά πράγματα. Μπορεί να αλλάξουν όσον αφορά την ανάπτυξη και τον τουρισμό, για να φέρνουν έσοδα στο νησί που τόσο είναι αναγκαία αυτή τη δύσκολη εποχή. Προσωπικά, είμαι σε συζητήσεις για φέτος το καλοκαίρι να κάνω κάτι που θα έχει φιλανθρωπικό σκοπό. Έχει μεγάλη διαδικασία και προσπαθούμε να δούμε τι θα κάνουμε. Αλλά θα είναι κάτι πολύ σημαντικό και μεγάλο…».
Από το δημοτικό συμβούλιο έχει αποφασιστεί από πέρσι η βράβευση σου. Γιατί δεν έχει γίνει ακόμη;
«Φαντάζομαι ότι έχουν πιο σημαντικά πράγματα να ασχοληθούν και είναι λογικό. Στις εποχές μας, πιθανόν να τρέχουνε οι άνθρωποι για χίλια δυο πράγματα και να το βλέπουν σαν δευτερεύον».
Είναι αλήθεια ότι οι γονείς σου είναι Παναθηναϊκοί;  
«Ναι όλη μου η οικογένεια από την Σύρο είναι με το Παναθηναϊκό».
Γούρι έχεις πριν από κάθε αγώνα;
«Έχω πολλά γούρια. Κανονικά δεν τα λες. Είναι αρκετά, καμιά 20ρια, από το προηγούμενο βράδυ μέχρι και τον αγώνα. Αλλά συνήθως ακούω μουσική, μου αρέσει πολύ να ακούω ελληνικά λαϊκά. Έχω στη λίστα 15 κομμάτια που ακούω τα ίδια συνέχεια. Ένα τραγούδι που είναι στην λίστα είναι και του Γιάννη Σολάρη του φίλου μου από τη Σύρο».
Ποια είναι η επόμενη μέρα της αποθεωτικής υποδοχής από τον κόσμο του Ολυμπιακού;
«Ευχάριστη και πολύ κουραστική. Είχαμε ένα ταξίδι Αεροδρόμιο-Πειραιά που το κάναμε σε 2,5 ώρες αλλά δεν πειράζει, χαλάλι, μακάρι να γίνεται συνέχεια κι ας ταλαιπωρούμαστε έτσι.
Κλείνοντας ,αφού σε ευχαριστήσουμε και για τη συνέντευξη και για τη χαρά που μας έδωσες σαν Έλληνες και συριανούς, τι θα ήθελες να πεις στους αναγνώστες μας;
«Θα τους έλεγα να αγαπάνε τον τόπο τους όπως το κάνω κι εγώ, γιατί είναι ένα υπέροχο νησί. Μεμονωμένα δε μπορείς να κάνεις πράγματα. Συλλογικά όλα μπορούν να γίνουν… Φιλιά στην πατρίδα».
http://cyclades24.gr/index.php/synenteukseis/item/4975-ithela-na-dei-to-pano-ths-syrou-olh-h-evroph#.UZOtr6JU-DM

Δεν υπάρχουν σχόλια: