Καλα κρασια! Ας φτιαξουν πρωτα τη λιστα των μειλ για να παιρνουν οσοι εγγραφονται (στη σελιδα της ΝΔ) αμεσα τις ανακοινωσεις του κομματος... και τα ξαναλεμε...
Η Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου ανέλαβε και επισήμως από χθες τα ηνία της θέσης της εκπροσώπου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, καθώς ο Αντώνης Σαμαράς μοιάζει διατεθειμένος να επενδύσει σε εκείνη για την προώθηση των ...
θέσεων της κυβέρνησης και του κόμματος στα ΜΜΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κα Ασημακοπούλου σκοπεύει να προχωρήσει με μεθοδικές κινήσεις στην κατάρτιση μιας "χάρτας καθημερινότητας", για την ανάδειξη, προβολή και προώθηση ζητημάτων σε ημερήσια βάση, ώστε η Νέα Δημοκρατία να έχει την πρωτοβουλία των κινήσεων σε επικοινωνιακό επίπεδο, και να ορθώνει πειστικό, θεσμικό αντίλογο στον ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος έχει εντείνει το τελευταίο διάστημα την πολιτική κριτική του.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι μετά την επιλογή της Άννας-Μισέλ Ασημακοπούλου, είναι πιθανό να ενεργοποιηθεί το σχέδιο του Αντώνη Σαμαρά για "πρωινό καφέ" των εκπροσώπων των τριών κομμάτων που συμμετέχουν και στηρίζουν την κυβέρνησή του, δηλαδή ακόμη της Φώφης Γεννηματά από το ΠΑΣΟΚ και του Ανδρέα Παπαδόπουλου από τη ΔΗΜΑΡ.
Κεντρικό ρόλο στον νέο επικοινωνιακό σχεδιασμό για την προβολή των θέσεων της Νέας Δημοκρατίας θα έχει εκ των πραγμάτων ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου της ΝΔ Σπύρος Καπράλος, με πολυετή δημοσιογραφική εμπειρία, ο οποίος όλο το προηγούμενο διάστημα σήκωσε μόνος του το βάρος, ενώ η δική του ομάδα κρούσης στη Συγγρού είναι εκείνη που συλλέγει μεθοδικά τα στοιχεία για την ανάπτυξη των πολιτικών επιχειρημάτων.
ysterografa.gr
Η Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου ανέλαβε και επισήμως από χθες τα ηνία της θέσης της εκπροσώπου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, καθώς ο Αντώνης Σαμαράς μοιάζει διατεθειμένος να επενδύσει σε εκείνη για την προώθηση των ...
θέσεων της κυβέρνησης και του κόμματος στα ΜΜΕ.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η κα Ασημακοπούλου σκοπεύει να προχωρήσει με μεθοδικές κινήσεις στην κατάρτιση μιας "χάρτας καθημερινότητας", για την ανάδειξη, προβολή και προώθηση ζητημάτων σε ημερήσια βάση, ώστε η Νέα Δημοκρατία να έχει την πρωτοβουλία των κινήσεων σε επικοινωνιακό επίπεδο, και να ορθώνει πειστικό, θεσμικό αντίλογο στον ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος έχει εντείνει το τελευταίο διάστημα την πολιτική κριτική του.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι μετά την επιλογή της Άννας-Μισέλ Ασημακοπούλου, είναι πιθανό να ενεργοποιηθεί το σχέδιο του Αντώνη Σαμαρά για "πρωινό καφέ" των εκπροσώπων των τριών κομμάτων που συμμετέχουν και στηρίζουν την κυβέρνησή του, δηλαδή ακόμη της Φώφης Γεννηματά από το ΠΑΣΟΚ και του Ανδρέα Παπαδόπουλου από τη ΔΗΜΑΡ.
Κεντρικό ρόλο στον νέο επικοινωνιακό σχεδιασμό για την προβολή των θέσεων της Νέας Δημοκρατίας θα έχει εκ των πραγμάτων ο διευθυντής του Γραφείου Τύπου της ΝΔ Σπύρος Καπράλος, με πολυετή δημοσιογραφική εμπειρία, ο οποίος όλο το προηγούμενο διάστημα σήκωσε μόνος του το βάρος, ενώ η δική του ομάδα κρούσης στη Συγγρού είναι εκείνη που συλλέγει μεθοδικά τα στοιχεία για την ανάπτυξη των πολιτικών επιχειρημάτων.
ysterografa.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου