Ανακοίνωση
Στη συνεδρίαση της Δευτέρας, 4/3/2013, ο Σύλλογος Διδασκόντων του ΓΕ.Λ. Νάξου υιοθέτησε ομόφωνα τις παρακάτω θέσεις αναφορικά με την κατάληψη του σχολείου.
Ο Σύλλογος:
- Ζητά από την μαθητική κοινότητα να ανοίξει αμέσως το σχολείο.
- Υπογραμμίζει τον κίνδυνο να μην καλυφθεί –όπως πρέπει– η διδακτέα ύλη των μαθημάτων που εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο.
- Κάνει έκκληση σε γονείς και κηδεμόνες των μαθητών-τριών του ΓΕ.Λ. Νάξου να πείσουν τα παιδιά τους ότι το κλειστό σχολείο δεν συμφέρει κανένα από τα μέλη της σχολικής κοινότητας
Παρακαλώ να δημοσιεύσετε ή να αναγνώσετε την παρακάτω ανακοίνωση του Συλλόγου Διδασκόντων του ΓΕ.Λ. Νάξου.
Με εκτίμηση,
ο Δ/ντής
Π. Γατσωτής
1 σχόλιο:
ΠΑΙΔΕΙΑ «ΤΑΞΗΚΗ»
Καλά μου παιδιά! η λήψη «αποφάσεων» για καταλήψεις ίσως μ’ έβρισκε σύμφωνο αν τα περισσότερα από σας, είχατε, μέσα στους «καιρούς» της κοινής αστάθειας, σταθεί όρθια σε καθήκοντά σας (υποχρεώσεις ;) ως ΜΑΘΗΤΕΣ.
Ας τα πάρουμε όμως απ’ την αρχή.
Υποθέτω και θα συμφωνήσετε φαντάζομαι πως η ΜΑΘΗΤΕΙΑ- Παιδεία ( εκπαίδευση) είναι μια συνταγματικά ατομικά και κοινωνικά κατοχυρωμένη πράξη (άρθρο 16 του Συντάγματος 1975) στην ουσία δε, για να το θέσουμε και λίγο πιο «χαλαρά», μια σύμβαση «έργου» που συμβαλλόμενοι είναι, από τη μια πλευρά η Πολιτεία με τους θεσμικούς της υπεύθυνους( και … «ανευθυνοϋπεύθυνους») με σκοπό και στόχο την παιδαγωγική σας συγκρότηση και εκπαίδευση κι απ’ την άλλη πλευρά, Σεις οι αποδέκτες και χρήστες της «υπηρεσίας»- λειτουργήματος .
Εκ του αποτελέσματος (όρα οικονομική διάλυση της πατρίδας μας) συνάγεται πως η μια πλευρά δεν εκπλήρωσε την Ιερή της υποχρέωση. Δηλαδή ούτε πολλούς πολίτες με ηθικές αξίες (και αντιστάσεις) δημιούργησε ούτε μεγάλους πνευματικούς δασκάλους ικανούς να παραδειγματίσουν μαζικά τον λαό παρήγαγε, οπωσδήποτε επαγγελματικά να σας εξασφαλίσει απέτυχε και τέλος και τη φυσική αγωγή που σας άξιζε υποβαθμίζει καθημερινά και περισσότερο.
Εσείς (η άλλη πλευρά του κοινωνικού συμβολαίου- «σύμβασης έργου») παρακολουθείτε αμήχανα το κουρέλιασμα του άρθρου 16 παράγραφος 2 του Συντάγματος και δικαιολογημένα βάζετε κάποια ζητήματα για λύση. Είναι Ανάγκη να κατανοήσετε όμως, πως σαν μέρος της «σύμβασης» πριν «καταλάβετε» τον Ιερό χώρο του σχολείου σας ασκώντας τα δικαιώματά σας που πηγάζουν από τα άρθρα 45-47 του ν. 1566/85 για τη δομή και τη λειτουργία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και προβλέπουν την οργάνωση της μαθητικής ζωής, ΕΠΡΕΠΕ να δώσετε τη ΜΑΧΗ μέσα στις σχολικές αίθουσες κάνοντας ΑΤΑΞΙΕΣ του «τύπου», δάσκαλος αδιάβαστος και μη συνεπής δεν έχει θέση στην τάξη. Απαιτείστε εφ’ όσον δεν πείθονται(ορισμένοι) πως είναι λειτουργοί, να γίνουν δημ. υπάλληλοι σε άλλο αναρμόδιο υπουργείο. Αναγκάστε τους να «ιδρώσουν», όπως η μάνα σας και ο πατέρας σας, με το σεβασμό που απαιτεί η σχολική ευταξία. Απορίες, επεξηγήσεις πληθώρα επαναλήψεων, απαγόρευση καθηγητικής παπαγαλίας (και μαθητικής ως αποτέλεσμα) είναι καθολικό αιτούμενο και υποχρέωση και για την αύξηση του ελεύθερου χρόνου σας και για την απομάκρυνσή σας από τα «φροντιστήρια» της «δωρεάν» τους παιδείας. Αν θαρρούν πως ήρθαν να «παρκάρουν» στα σχολειά έχοντας δώσει τον αγώνα τους για να εισέλθουν, πείστε τους πως ο αγώνας συνεχίζεται μαζί σας για ν’ απαιτήσουν κι αυτοί το αυτονόητο .Άλλη μια ΑΤΑΞΙΑ σας, πριν την έξοδό σας στα «κάγκελα» θα σκεφτόμουν το «ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ» μια γραφτή επώδυνη μαρτυρία σας για το πώς κατανοείτε τα καθήκοντά σας. Να ξέρει και η άλλη πλευρά χωρίς αυθαίρετες ερμηνείες και υποσημειώσεις τι θα περιμένει.
Μην τους κακολογείτε γιατί κι αυτοί στη δίνη της ζωής έχοντας χάσει τη φλόγα της μετάδοσης της γνώσης, ο καθένας για δικούς του λόγους βαθιά μέσα τους περιμένουν κάτι να κινηθεί. Εμπνεύστε τους εσείς (ξέρω πως μπορείτε) και μ’ άλλους πιο πρωτότυπους και φρέσκους τρόπους απ τους γερασμένους και χωρίς φαντασία δικούς μου. Πριν καταλάβετε το ΣΧΟΛΕΙΟ δώστε τη μάχη στην ΤΑΞΗ.
«Ο ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΝΙΚΛΕΙΟΥ» Της νήσου Νάξου
Δημοσίευση σχολίου