slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Ρήγας: Επιχειρηματίες και δημοσιογράφοι μου ζητάνε αντίγραφο της λίστας Λαγκάρντ -Εγώ δεν θα την παραλάβω

 
Ρήγας (ΠΑΣΟΚ): Επιχειρηματίες και δημοσιογράφοι μου ζητάνε αντίγραφο της λίστας

Σοβαρότατη καταγγελία έκανε χθες ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Παναγιώτης Ρήγας ο οποίος μετέχει στην προανακριτική επιτροπή της Βουλής για τη διερεύνηση των ενδεχόμενων ποινικών ευθυνών του πρώην υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου για τον χειρισμό της λίστας Λαγκάρντ.

«Με έχουν πλησιάσει, είπε χαρακτηριστικά, επιχειρηματίες και δημοσιογράφοι και μου ζητάνε να τους δώσω αντίγραφα. Εγώ δεν συμμετέχω σε αυτό το παιχνίδι».

Μάλιστα ο βουλευτής Κυκλάδων δήλωσε ότι δεν σκοπεύει να παραλάβει το αντίγραφο της λίστας το οποίο θα μοιραστεί πιθανότατα και σήμερα σε όλα τα μέλη της επιτροπής γιατί όπως είπε δεν θέλει να μπλέξει.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: