slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Τον ξεφτίλισε τον Πανάρα ο Μανώλης: «Όταν με παρακάλαγες ήμουν καλός;»


Τον ξεφτίλισε τον Καμμένο στη Βουλή ο Μανώλης Κεφαλογιάννης όταν απαντώντας του στις αστειότητες περί λίστας Λαγκάρντ του θύμισε ότι τον Φεβρουάριο τον παρακαλούσε... να ηγηθεί της κίνησης των ΑΕροψεκασμένων... Η απόλυτη γελοιοποίηση του Πανάρα  που λέει μόνο ότι τον βολεύει στους πυροβολημένους του...
Διαβάστε τον διάλογο των δύο γιατί στο βίντεο που κυκλοφορούν έχουν μόνο την ομιλία του Καμμένου και την απάντηση Κεφαλογιάννη την έκαναν γαργάρα:


Μανώλης Κεφαλογιάννης: Για την υβριστική επίθεση προς εμέ και την οικογένειά μου, θέλω να του πω τα εξής. Πρώτον, χθες στη Βουλή, παρουσία τριών δικαστών, ορκωτών λογιστών και εκπροσώπων των κομμάτων, αποφάσισαν ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα. Μετ΄ επαίνων μάλιστα. Γιατί; Για μια δυνητική κληρονομιά του ΄70 της συζύγου μου. Άρα πρώτα να ενημερώνεστε καλά. Και επειδή όποιος πάει να με δαγκώσει του πρήζονται τα χείλη, εγώ θα σας παρακαλέσω να με ψάξετε μέχρι Τρίτη γενεά. Θα βρείτε έντεκα νεκρούς σε εθνικούς αγώνες και είμαι υπερήφανος γι΄ αυτό. Και δεν θα σας γυρίσω με τον ίδιο τρόπο τη λάσπη για πράγματα που ενδεχομένως κατηγορούν εσάς γιατί κατά τεκμήριο είστε αθώος και ξέρω ότι έχετε χάσει χρήματα. Δεύτερον, όταν εσείς προσωπικά με παρακαλούσατε να ηγηθώ της κίνησης σας, τι ποιότητες βλέπατε στο πρόσωπό μου για να με παρακαλάτε εσείς προσωπικά;

Πάνος Καμμένος: Είναι αλήθεια πως όταν καταψηφίσατε και καταγγείλατε τον κ. Σαμαρά, το βράδυ εκείνο που βρεθήκαμε 20 βουλευτές, πίστεψα ότι ο Μανώλης Κεφαλογιάννης κρατά την κρητική του λεβεντιά και θα επιμείνει και δεν θα ζητήσει συγνώμη για την πολιτική πράξη που έκανε να ψηφίσει «ΟΧΙ» και δεν θα παρακαλέσει ένας Κρητικός περήφανος γονυπετής να τον πάρουν πίσω με δηλώσεις μετανοίας.

Μανώλης Κεφαλογιάννης: Για την αποκατάσταση της αλήθειας. Μου ζητήσατε να ηγηθώ της κίνησης και αρνήθηκα.
 Δεξί X-Trem(i) 

Δεν υπάρχουν σχόλια: