[Με βίντεο, γυρισμένο στο Λονδίνο (!!), που κινείται στη λογική του ρέμπελου Έλληνα που διασκεδάζει και χορεύει, διάλεξε το αχτύπητο δίδυμο Όλγας και Νίκου για να προβάλλει την Ελλάδα στο εξωτερικό! Προφανώς τα βιώματα του Καραχάλιου στη Μύκονο με τα ξενύχτια στα μπαράκια πέρασαν και στη νέα λογική του ΕΟΤ...
Θέλησαν λένε να περάσουν την "εικόνα της μοντέρνας Ελλάδας"η οποία προφανώς ζητάει τουρίστες που αφήνουν "πολύ χρήμα"... όπως τα εγγλεζάκια που πηδιούνται στους δρόμους στο Φαλιράκι, το Λαγανά και τα Μάλλια...
Ακόμα μεγαλύτερη θα είναι η ξεφτίλα τους αν μετά το κράξιμο που έφαγαν χθες, κατέβασαν το εν λόγω βίντεο από το youtube το οποίο δεν υπάρχει ούτε στη σελίδα visitgreece.gr. Αν όντως το εξαφάνισαν μπορούν να μας πούνε ποιος θα πληρώσει τα 75.000 που πέταξαν στον αέρα;
Δείτε στο τέλος τη γελοιότητα που έφτιαξε η Όλγα με 75.000 και την τελειότητα που έφτιαξε με πολύ λιγότερα λεφτά η Περιφέρεια Κρήτης]
Στα 75.000 ευρώ ανήλθε το κόστος για το περίφημο breakdance βίντεο της διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ, για την προσέλκυση τουριστών στη χώρα μας. Όπως προκύπτει από τα έγγραφα...που δημοσιεύει σήμερα το www.koutipandoras.gr , το σποτ κόστισε στον ΕΟΤ περί τα 75.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ, ενώ η εταιρεία που ανέλαβε κατόπιν διαγωνισμού να το δημιουργήσει ήταν η Sport Cell Marketing Limited.
Το κοστολόγιο εκτός από την παραγωγή του κακόγουστου βίντεο, περιλαμβάνει και την παράθεση κοκτέιλ στους περίπου 200 χορευτές που έλαβαν μέρος στο σποτ, αμέσως μετά το πέρας της εκδήλωσης, καθώς και σε πλήθος καλεσμένων του ΕΟΤ.
Τώρα εάν τα 75.000 ευρώ εν μέσω κρίσης, δόθηκαν για ένα αμφιβόλου αποτελέσματος και ποιότητας διαφημιστικό σποτ, αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Ίσως τελικά τα πλάνα με τη μεσογειακής ομορφιάς ελληνίδα υπουργό τουρισμού να τραβά φωτογραφίες με το iphone, να καταφέρουν να προσελκύσουν τουρίστες.
Flashmob London από CDemo83
koutipandoras.gr
Δείτε και τα βίντεο για την προβολή της Κρήτης για να συγκρίνετε:
Incredible Crete Spot (5min) from Incredible Crete on Vimeo.
--
Ανάρτηση από το Δεξί X-Trem(i)
Θέλησαν λένε να περάσουν την "εικόνα της μοντέρνας Ελλάδας"η οποία προφανώς ζητάει τουρίστες που αφήνουν "πολύ χρήμα"... όπως τα εγγλεζάκια που πηδιούνται στους δρόμους στο Φαλιράκι, το Λαγανά και τα Μάλλια...
Ακόμα μεγαλύτερη θα είναι η ξεφτίλα τους αν μετά το κράξιμο που έφαγαν χθες, κατέβασαν το εν λόγω βίντεο από το youtube το οποίο δεν υπάρχει ούτε στη σελίδα visitgreece.gr. Αν όντως το εξαφάνισαν μπορούν να μας πούνε ποιος θα πληρώσει τα 75.000 που πέταξαν στον αέρα;
Δείτε στο τέλος τη γελοιότητα που έφτιαξε η Όλγα με 75.000 και την τελειότητα που έφτιαξε με πολύ λιγότερα λεφτά η Περιφέρεια Κρήτης]
Στα 75.000 ευρώ ανήλθε το κόστος για το περίφημο breakdance βίντεο της διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ, για την προσέλκυση τουριστών στη χώρα μας. Όπως προκύπτει από τα έγγραφα...που δημοσιεύει σήμερα το www.koutipandoras.gr , το σποτ κόστισε στον ΕΟΤ περί τα 75.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ, ενώ η εταιρεία που ανέλαβε κατόπιν διαγωνισμού να το δημιουργήσει ήταν η Sport Cell Marketing Limited.
Το κοστολόγιο εκτός από την παραγωγή του κακόγουστου βίντεο, περιλαμβάνει και την παράθεση κοκτέιλ στους περίπου 200 χορευτές που έλαβαν μέρος στο σποτ, αμέσως μετά το πέρας της εκδήλωσης, καθώς και σε πλήθος καλεσμένων του ΕΟΤ.
Τώρα εάν τα 75.000 ευρώ εν μέσω κρίσης, δόθηκαν για ένα αμφιβόλου αποτελέσματος και ποιότητας διαφημιστικό σποτ, αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Ίσως τελικά τα πλάνα με τη μεσογειακής ομορφιάς ελληνίδα υπουργό τουρισμού να τραβά φωτογραφίες με το iphone, να καταφέρουν να προσελκύσουν τουρίστες.
Flashmob London από CDemo83
koutipandoras.gr
Δείτε και τα βίντεο για την προβολή της Κρήτης για να συγκρίνετε:
Incredible Crete Spot (5min) from Incredible Crete on Vimeo.
--
Ανάρτηση από το Δεξί X-Trem(i)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου