slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Ευχαριστήριο Μαρίας Αλιμπέρτη


Αγαπητές φίλες και φίλοι Κυκλαδίτες.
Ο Ελληνικός λαός με τις εκλογές της 6ης Μαΐου 2012 μίλησε και καταδίκασε τις πολιτικές δυνάμεις του δικομματισμού και τους εκπροσώπους τους που οδήγησαν τη χώρα στα σημερινά αδιέξοδα. Το εκλογικό αποτέλεσμα, αποτυπώνει την οργή και την αγανάκτηση των πολιτών αλλά και επιβεβαιώνει πως η δύναμη του λαού είναι η ψήφος. Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ πέτυχε μια δυναμική πολιτική παρουσία οικοδομώντας σχέση εμπιστοσύνης με τους πολίτες, το εκλογικό αποτέλεσμα είναι μια..... σημαντική επιτυχία και ταυτόχρονα ενθάρρυνση μια και είμαστε μία νέα πολιτική δύναμη και η προεκλογική προσπάθεια ήταν προσπάθεια εκλογής μας, αλλά και προσπάθεια να γνωρίσει ο κόσμος την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ και τον Πρόεδρό της τον κ. Φώτη Κουβέλη. Για εμένα προσωπικά οι Βουλευτικές αυτές εκλογές ήταν η πρώτη μου εκλογική αναμέτρηση σε Κυκλαδικό επίπεδο, ήταν δε μια πρωτόγνωρη εμπειρία μια και μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω καλύτερα τα Κυκλαδονήσια μας και τα προβλήματά τους αλλά και να συναντήσω ανθρώπους εξαιρετικούς και φιλόξενους που αγκάλιασαν την προσπάθειά μου και με εμπιστεύτηκαν. Μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου θα ήθελα, να ευχαριστήσω τους χιλιάδες Κυκλαδίτες πολίτες – ψηφοφόρους της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ που μας εμπιστεύθηκαν και για εμένα προσωπικά που με τίμησαν με το σταυρό προτίμησής τους. Ιδιαιτέρα να ευχαριστήσω τους συνεργάτες και φίλους που με βοήθησαν σε αυτή μου την προσπάθεια. Την εμπιστοσύνη τους θα την τιμήσω, θα είμαι παρούσα στα Κυκλαδικά δρώμενα καθημερινά, μαζί με τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ για το κοινό καλό της Ελλάδας και της κοινωνίας μας. Υπενθυμίζω την πάγια θέση της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ για συγκρότηση κυβέρνησης που θα έχει ευρεία λαϊκή και κοινοβουλευτική νομιμοποίηση και θα ενσωματώνει το σαφές μήνυμα των εκλογών ότι η κοινωνία και η χώρα δεν μπορούν να πορευτούν με την πολιτική που καταδικάστηκε από τους πολίτες και επαναλαμβάνω την προγραμματική θέση του Προέδρου μας Φώτη Κουβέλη: Απαγκίστρωση από το μνημόνιο και παραμονή της χώρας στο ευρώ, αξιοποιώντας και το ευνοϊκότερο ευρωπαϊκό πλαίσιο που διαμορφώνεται. Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ συμβάλει έτσι για να υπάρξει κυβέρνηση και να μην οδηγηθεί η χώρα σε νέες εκλογές. Αυτή είναι η υπεύθυνη θέση μας έναντι της κοινωνίας και της χώρας. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΝΑΞΟΥ / ΚΥΚΛΑΔΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: