slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Γιάννης Οικονόμου: Η ηθική μου δεν μου επιτρέπει να πάρω την έδρα άλλου

ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ

Σε μια κίνηση έκπληξη που συνοδεύεται από αιχμηρούς χαρακτηρισμούς προχώρησε ο Γιάννης Οικονόμου, γραμματέας της Δημοκρατικής Συμμαχίας που βρίσκεται σε αναστολή λειτουργίας.

Ο κ. Οικονόμου δήλωσε δημοσίως ότι αρνείται τη δεύτερη θέση στο ψηφοδέλτιο Φθιώτιδας της Νέας Δημοκρατίας, μετά τον πρώτο εκλεγέντα στις προηγούμενες εκλογές Κώστα Σταϊκούρα.
Οπως αναφέρεται στο parapolitika.gr ο κ. Οικονόμου δήλωσε:


«Δεν μπορώ να δεχθώ την πρόταση για λόγους αρχής. Πάνω από μια βουλευτική έδρα είναι η αξιοπρέπεια και η ηθική του καθενός. Και η δική μου δεν μου επιτρέπει να γυρίσω στο τόπο που γεννήθηκα ως «πολιτικός αλεξιπτωτιστής», ούτε να δεχθώ το να αρπάξω μια ευκαιρία και να γίνω κάπου βουλευτής, επειδή έχω παρέμβαση στα κέντρα των αποφάσεων.

Δεν θα στερήσω από ανθρώπους που πάλεψαν, αυτά που δικαιούνται. Θα είμαι στην πρώτη γραμμή της προσπάθειας, θέτοντας τον εαυτό μου στην διάθεση της παράταξης. Θα αγωνιστώ και θα ψηφίσω τη ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και καλώ και όλους τους φίλους και συμπατριώτες μου που συμμερίζονται τις απόψεις αυτές, να κάνουν το ίδιο».

Παρά το γεγονός ότι σύμφωνα με το εκλογικό αποτέλεσμα της 6ης Μαΐου, η δεύτερη θέση θα τον έφερνε πρώτο επιλαχόντα, ουσία της δήλωσης του πρώην υψηλόβαθμου στελέχους στο κόμμα της Ντόρας Μπακογιάννη δεν αλλάζει και από πολλούς θεωρείται ως σαφές μήνυμα σε όλους τους προσχωρούντες στη Νέα Δημοκρατία με βάση μάλιστα την αναστάτωση που επικρατεί στις επιμέρους τοπικές κοινωνίες στην προοπτική να τοποθετηθούν στελέχη από τη ΔΗΣΥ και τον ΛΑΟΣ στα ψηφοδέλτια, από τη στιγμή που οι βουλευτές θα εκλεγούν αυτή τη φορά με λίστα και όχι με σταυρό. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: