slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Παρά την πικρία για τον αποκλεισμό του ο Τριαν. Τριανταφυλλίδης καλεί τους Κυκλαδίτες να ψηφίσουν την Νέα Δημοκρατία.

trianatafyllidhs
Δηλώσεις Τριαντάφυλλου Τριανταφυλλίδη- Υπεύθυνου Προγράμματος Ν.Δ. Νομού Κυκλάδων
«Με πικρία και απογοήτευση δέχθηκα την απόφαση για τον αποκλεισμό μου, από το ψηφοδέλτιο του Κόμματός μου τη Ν.Δ., για τις εκλογές της 6ης Μαΐου. Τα συναισθήματα αυτά με διακατέχουν όχι γιατί δεν μου αναγνωρίσθηκαν οι αγώνες μου για τη Ν.Δ. αλλά γιατί νοιώθω όπως… «νοιώθει ένας ποδοσφαιριστής που θέλει να αγωνισθεί, που είναι σε φόρμα, και ο προπονητής τον κρατάει στον πάγκο». Έτσι νοιώθω κι εγώ...
Ωστόσο σκεπτόμενος το συμφέρον της Πατρίδας μας και των παιδιών μαςπαραμέρισα από την πρώτη στιγμή την πίκρα μου και αποφάσισα να αγωνισθώ για....
τη νίκη της Ν.Δ. στο Νομό των Κυκλάδων αλλά και σε όλη την Επικράτεια με το ίδιο πάθος σαν να ήμουνα υποψήφιος Βουλευτής. 
Άλλωστε πάντοτε στη ζωή μου έβαζα το συμφέρον του τόπου μας πάνω από πικρίες και προσωπικά συμφέροντα. Εγώ λοιπόν που αδικήθηκα αλλά και πικράθηκα , καλώ τον Κυκλαδικό λαό στις Εκλογές της 6ης Μαΐου να ψηφίσει το κόμμα της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. Και αυτό διότι μόνο νίκη και αυτοδυναμία της Ν.Δ. εγγυώνται την παραμονή στο Ευρώ και στην Ευρωζώνη. Αν επικρατήσουν οι δυνάμεις της Αριστεράς και οι δυνάμεις με λαϊκισμό αλλά χωρίς

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ε ναι αν εβγαινε η νδουλα ολο και καποιο κεκυκαμεα θα τσιμπουσε.

Ανώνυμος είπε...

το πουκαμισο ειναι ροζ η κανω λαθος?