slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Όλες οι αρμοδιοτήτων των ορισθέντων Αντιδημάρχων του Δήμου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων σε ενιαίο κείμενο όπως καταγράφονται με την 175 απόφαση του Δήμαρχου Νάξου Μανώλη Μαργαρίτη

Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της
Αποκεντρωμένης Διοίκησης-Πρόγραμμα Καλλικράτης» αναφορικά με τον ορισμό των
Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου.
2. Την υπ’ αρ. 45892/11-8-2010 απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και
Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής
Αυτοδιοίκησης της Χώρας με το Ν. 3852/2010 και αναλογική κατανομή πληθυσμού στις δημοτικές
κοινότητες του άρθρου 2, παρ. 4 του Ν. 3852/2010, ο οποίος δεν είναι δυνατόν να κατανεμηθεί,
λόγω ελλιπών στοιχείων τόπου εγκατάστασης» (Β΄ 1292), όπως ισχύει.
3. Τις διατάξεις του άρθρου 44 του Ν. 3979/2011 «Για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και άλλες.....

διατάξεις» αναφορικά με τον ορισμό Αντιδημάρχων στις Νησιωτικές Δημοτικές Κοινότητες.
4. Tο με αρ. πρωτ. 9609/2-8-2011 έγγραφο του Δημοτικού Συμβούλου, εκλεγέντος στην εκλογική
περιφέρεια Δονούσας Δήμου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων, κου Μαρίνου Σιγάλα, με την οποία
δηλώνει ότι δεν επιθυμεί να ασκήσει καθήκοντα Αντιδημάρχου στη νησιωτική Δημοτική
Κοινότητα Δονούσας.
5. Τις διατάξεις των άρθρων 1 και 2 του Ν. 4030/2011 «Περί νέου τρόπου έκδοσης αδειών δόμησης,
ελέγχου κατασκευών και λοιπές διατάξεις».
6. Τις υπ’ αριθμό 1/2011(ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ), 581/2011, 843/2011 και 160/2012 προηγούμενες
σχετικές αποφάσεις μας.
7. Την ανάγκη καταγραφής σε ενιαίο κείμενο των αρμοδιοτήτων των ορισθέντων Αντιδημάρχων, για
λόγους διάκρισης και αποσαφήνισης αυτών, με σκοπό την αποτελεσματικότερη άσκησή τους.
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
Καταγράφουμε σε ενιαίο κείμενο τις αρμοδιότητες και τις κατ’ εξουσιοδότηση
υπογραφές των ορισθέντων Αντιδημάρχων - Δημοτικών Συμβούλων της πλειοψηφίας, με ταυτόχρονη
κατάργηση των υπ’ αριθμό 1/2011 (ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ), 581/2011, 843/2011 και 160/2012
προηγούμενων αποφάσεών μας, ως ακολούθως:
1. Ο κ. Πρωτονοτάριος Τοτόμης, ορισθείς Αντιδήμαρχος Υγείας-Πρόνοιας-Κοινωνικής
Προστασίας και Περιβάλλοντος και αρμόδιος για τη Δημοτική Ενότητα Νάξου με θητεία από
3/1/2011 έως 3/1/2013, ασκεί καθ’ ύλην τις κάτωθι αρμοδιότητες:
 Την παρακολούθηση, τον έλεγχο και την ασφάλεια των πηγών υδροδότησης.
 Τη λειτουργία και τον έλεγχο των διυλιστηρίων και δεξαμενών νερού.
 Την παρακολούθηση της ποιότητας και της επάρκειας του νερού.
 Τη συντήρηση, λειτουργία και εποπτεία των ΒΙΟ.ΚΑ. όλης της περιφέρειας του Δήμου Νάξου &
Μικρών Κυκλάδων.
 Την επίβλεψη, συντήρηση και λειτουργία των αντλιοστασίων ύδρευσης και αποχέτευσης.
ΑΔΑ: Β44ΗΩΚΗ-Θ66
-2-
 Την επίβλεψη, συντήρηση και λειτουργία των δικτύων ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης.
 Την εφαρμογή των κανονισμών ύδρευσης, άρδευσης και αποχέτευσης.
 Την εποπτεία του Γραφείου Ύδρευσης, πλην του οικονομικού αντικειμένου.
 Τη λειτουργία των Δημοτικών τουαλετών.
 Τη διοίκηση και διάθεση του ανθρωπίνου δυναμικού των Τεχνικών Υπηρεσιών και των Υπηρεσιών
Περιβάλλοντος.
 Τη λειτουργία των νεκροταφείων.
 Τη λειτουργία και ασφάλεια των παιδικών χαρών και παιδότοπων.
 Τα θέματα καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, υπαίθριου στάσιμου και πλανόδιου
εμπορίου, εκμετάλλευσης περιπτέρων, καπνοβιομηχανικών προϊόντων.
 Την προστασία της δημόσιας υγείας.
 Την πολιτική σχετικά με τα θέματα που αφορούν στην ψυχική υγεία, οικογενειακή βία, προστασία
των παιδιών και στην πρόληψη κατά των ναρκωτικών.
 Τις συμβουλευτικές δράσεις για απασχόληση των ανέργων, των Α.Μ.Ε.Α. και των μεταναστών.
 Τα προγράμματα εμβολιασμού.
 Την τήρηση των κανόνων υγιεινής δημοσίων και ιδιωτικών σχολείων.
 Τα θέματα προνοιακών επιδομάτων.
 Την πολιτική που αφορά στην ισότητα των δύο φύλων.
- Ο ίδιος ασκεί κατά τόπον στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Νάξου τις αρμοδιότητες που
προβλέπονται από τις διατάξεις του άρθρου 59 παρ. 4 εδαφ. α., β., γ. και ε. του Ν. 3852/2010, ήτοι:
 Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες σε αυτή.
 Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στα όρια αυτής.
 Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται σε αυτή.
 Τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους
εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων που υπάγονται στην ως άνω Δημοτική Ενότητα, για την επίλυση των
προβλημάτων τους.
2. Ο κ. Λιανός Δημήτριος, ορισθείς Αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών-Διαφάνειας &
Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης-Τουρισμού με θητεία από 3/1/2011 έως 3/1/2013, ασκεί καθ’ ύλην
τις κάτωθι αρμοδιότητες:
 Την εποπτεία, συντήρηση, ασφάλεια, φύλαξη και διάθεση των χώρων του Δημαρχείου, της
Παιδικής Βιβλιοθήκης και της Σχολής Ουρσουλινών.
 Την εποπτεία της δημοτικής φιλαρμονικής και των δημοτικών βιβλιοθηκών.
 Τη διάθεση των δημοτικών λεωφορείων σε φορείς, συλλόγους και σχολεία.
 Τη χορήγηση αδειών για τοποθέτηση πινακίδων και επιγραφών και την επιβολή προστίμων
σχετικά.
 Την τουριστική ανάπτυξη, προβολή και διαφήμιση του Δήμου.
 Την εκμίσθωση των παραλιών και την υπογραφή των σχετικών συμφωνητικών.
 Τη διάθεση πεζοδρομίων και πλατειών.
 Τις κυκλοφοριακές διατάξεις.
 Το παραεμπόριο και τη δημοτική αστυνομία.
 Τα θέματα του Γραφείου Αλλοδαπών και Μετανάστευσης.
 Την εφαρμογή προγραμμάτων για την πρόληψη της παραβατικότητας.
 Την εφαρμογή προγραμμάτων για αστέγους, ομογενείς, αθίγγανους και παλιννοστούντες.
 Τις άδειες πολιτικών γάμων.
 Την τεχνολογία, την πληροφορική και τον ψηφιακό Δήμο.
 Τη διαφάνεια και την ηλεκτρονική διακυβέρνηση.
 Τη διοίκηση και διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού των Διοικητικών και Οικονομικών
Υπηρεσιών.
 Την εποπτεία της Νομικής Υπηρεσίας.
 Την εποπτεία των Διοικητικών Υπηρεσιών.
- Ο ίδιος ασκεί κατά τόπον στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων Νάξου, Δρυμαλίας και
Δονούσας, την αρμοδιότητα τέλεσης των πολιτικών γάμων.
ΑΔΑ: Β44ΗΩΚΗ-Θ66
-3-
3. Ο κ. Πολυκρέτης Εμμανουήλ, ορισθείς Αντιδήμαρχος Καθαριότητας-Αθλητισμού με
θητεία από 3/1/2011 έως 3/1/2013, ασκεί καθ’ ύλην τις κάτωθι αρμοδιότητες:
 Τα θέματα αθλητισμού.
 Την εποπτεία της καθαριότητας.
 Την ανακύκλωση.
 Την αποκομιδή απορριμμάτων.
 Την ίδρυση και λειτουργία Χ.Υ.Τ.Α. και Χ.Υ.Τ.Υ.
 Την εφαρμογή του κανονισμού καθαριότητας.
 Τη διοίκηση και διάθεση του ανθρώπινου δυναμικού των Υπηρεσιών Καθαριότητας.
 Τη συγκέντρωση και φύλαξη εγκαταλελειμμένων οχημάτων, μηχανημάτων, κ.λπ.
 Τη συντήρηση, ασφάλεια, φύλαξη και διάθεση των οχημάτων του Δήμου, πλην της διάθεσης των
δημοτικών λεωφορείων.
 Τη συντήρηση, επέκταση και βελτίωση του πρασίνου.
 Την καθαριότητα ακτών και παραλιών.
4. Ο κ. Ψαρράς Απόστολος, ορισθείς Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών - Υπηρεσίας
Δόμησης και αρμόδιος για τη Δημοτική Ενότητα Δονούσας με θητεία από 3/1/2011 έως 3/1/2013,
ασκεί καθ’ ύλην τις κάτωθι αρμοδιότητες:
 Τη συντήρηση και ασφάλεια των σχολικών κτιρίων.
 Τη συντήρηση δρόμων, πλατειών, κοινοχρήστων χώρων.
 Την προστασία, την αξιοποίηση και εκμετάλλευση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.
 Την επέκταση δικτύων ηλεκτροφωτισμού.
 Την ασφάλεια και λειτουργία εσωτερικών και εξωτερικών ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων.
 Τη μελέτη, διαχείριση και εκτέλεση προγραμμάτων οικιστικής και πολεοδομικής ανάπτυξης.
 Τα θέματα ανάπλασης και αποκατάστασης λατομείων και εξόρυξης ορυκτού πλούτου.
 Την πολεοδομία, χωροταξία και τις χρήσεις γης.
 Τις μελέτες και τα έργα τεχνικής υποδομής για τη γεωργία, την κτηνοτροφία και την αλιεία.
 Την εποπτεία της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και της Υπηρεσίας Δόμησης.
- Ο ίδιος ασκεί κατά τόπον στα όρια της Δημοτικής Κοινότητας Δονούσας τις αρμοδιότητες
που προβλέπονται:
1. Από τις διατάξεις των άρθρων 59 παρ. 4 εδαφ. α., β. και γ. του Ν. 3852/2010, ήτοι:
 Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες σε αυτή.
 Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στα όρια αυτής.
 Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται σε αυτή.
2. Από τις διατάξεις του άρθρου 207 παρ. 2 του Ν. 3852/2010, ήτοι:
 Τη χορήγηση των αδειών καταστημάτων και επιχειρήσεων.
 Την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών.
 Την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας.
5. Ο κ. Ανεβλαβής Αργύριος, ορισθείς Αντιδήμαρχος Οικονομικών Υπηρεσιών - Τοπικής
Οικονομικής Ανάπτυξης με θητεία από 3/1/2011 έως 3/1/2013, ασκεί καθ’ ύλην τις κάτωθι
αρμοδιότητες:
 Την παρακολούθηση είσπραξης εσόδων, τελών, φόρων, κ.λπ.
 Την υπογραφή Χρηματικών Ενταλμάτων Πληρωμής, βεβαιωτικών καταλόγων, χρηματικών
καταλόγων, κ.λπ.
 Την παρακολούθηση του Γραφείου Προμηθειών.
 Την παρακολούθηση του προϋπολογισμού και των αναμορφώσεών του.
 Την ίδρυση, κατασκευή και λειτουργία δημοτικών αγορών.
 Τη διαχείριση, αξιοποίηση και εκμετάλλευση της δημοτικής περιουσίας.
 Τη διαχείριση, αξιοποίηση και εκμετάλλευση δημοτικών δασών και αλσυλλίων.
 Τη διαχείριση, αξιοποίηση και εκμετάλλευση δημοτικών βοσκοτόπων.
 Τη λειτουργία του Γραφείου γεωργικής ανάπτυξης.
 Τη λειτουργία και τον έλεγχο των Δημοτικών Σφαγείων.
 Την εποπτεία του Γραφείου Ύδρευσης, όσον αφορά το οικονομικό αντικείμενο.
 Τη λειτουργία και εγκατάσταση κτηνοτροφικών και σταβλικών εγκαταστάσεων.
ΑΔΑ: Β44ΗΩΚΗ-Θ66
-4-
 Την εποπτεία της Οικονομικής Υπηρεσίας.
- Ο ίδιος ασκεί κατά τόπον στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων Νάξου, Δρυμαλίας και
Δονούσας, την αρμοδιότητα έκδοσης και υπογραφής πιστοποιητικών και βεβαιώσεων για την αγροτική
περιουσία και αγροτική απασχόληση.
6. Ο κ. Μανιός Αντώνιος, ορισθείς Αντιδήμαρχος Πολιτισμού-Παιδείας-Εθελοντισμού και
αρμόδιος για τη Δημοτική Ενότητα Δρυμαλίας με θητεία από 3/1/2011 έως 3/1/2013, ασκεί καθ’
ύλην τις κάτωθι αρμοδιότητες:
 Τα θέματα Πολιτισμού.
 Τα θέματα Παιδείας.
 Τις σχολικές επιτροπές.
 Τη μεταφορά των μαθητών.
 Τη συνεργασία και την εποπτεία των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων.
 Την προώθηση και ανάπτυξη του εθελοντισμού.
 Τα θέματα της νέας γενιάς.
 Τη συνεργασία με το Τοπικό Συμβούλιο Νέων.
- Ο ίδιος ασκεί κατά τόπον στα όρια της Δημοτικής Ενότητας Δρυμαλίας τις εξής
αρμοδιότητες:
1. Τις προβλεπόμενες από τις διατάξεις του άρθρου 59 παρ. 4 εδαφ. α., β., γ. και ε. του Ν. 3852/2010,
ήτοι:
 Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες σε αυτή.
 Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στα όρια αυτής.
 Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται σε αυτή.
 Τη συνεργασία με τους προέδρους των συμβουλίων των τοπικών και δημοτικών κοινοτήτων και τους
εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων που υπάγονται στην ως άνω Δημοτική Ενότητα, για την επίλυση των
προβλημάτων τους.
2. Τις μεταβιβασθείσες με απόφαση Δημάρχου, ήτοι την υπογραφή των κάτωθι διοικητικών εγγράφων
που εκδίδονται από τις υπηρεσίες της οικείας Δημοτικής Ενότητας:
 Βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας.
 Πιστοποιητικών αστικής και δημοτικής κατάστασης.
7. Ο κ. Ζούλης Στυλιανός, ορισθείς Αντιδήμαρχος αρμόδιος για τη Δημοτική Ενότητα
Ηρακλειάς με θητεία από 16/6/2011 έως 16/6/2013, ασκεί καθ’ ύλην τις κάτωθι αρμοδιότητες:
 Την προστασία των αδέσποτων ζώων.
 Το σχεδιασμό, το πρόγραμμα και τις δράσεις για την πολιτική προστασία.
- Ο ίδιος ασκεί κατά τόπον στα όρια της Δ.Κ. Ηρακλειάς, τις εξής αρμοδιότητες:
1. Τις προβλεπόμενες από τις διατάξεις των άρθρων 59 παρ. 4 εδαφ. α., β. και γ. του Ν. 3852/2010,
ήτοι:
 Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες σε αυτή.
 Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στα όρια αυτής.
 Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται σε αυτή.
2. Τις προβλεπόμενες από τις διατάξεις του άρθρου 207 παρ. 2 του Ν. 3852/2010, ήτοι:
 Τη χορήγηση των αδειών καταστημάτων και επιχειρήσεων.
 Την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών.
 Την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας.
3. Τις μεταβιβασθείσες με απόφαση Δημάρχου, ήτοι:
 Την τέλεση πολιτικών γάμων.
 Την έκδοση και υπογραφή βεβαίωσης πληθυσμού, σύμφωνα με την επίσημη απογραφή της Εθνικής
Στατιστικής Υπηρεσίας.
 Την έκδοση και υπογραφή βεβαίωσης αγροτικής περιουσίας και απασχόλησης.
8. Ο κ. Μάνης Ηλίας, ορισθείς Αντιδήμαρχος αρμόδιος για τη Δημοτική Ενότητα
Σχοινούσσης με θητεία από 16/6/2011 έως 16/6/2013, ασκεί κατά τόπον στα όρια της Δ.Κ.
Σχοινούσσης, τις κάτωθι αρμοδιότητες:
ΑΔΑ: Β44ΗΩΚΗ-Θ66
-5-
1. Τις προβλεπόμενες από τις διατάξεις των άρθρων 59 παρ. 4 εδαφ. α., β. και γ. του Ν. 3852/2010,
ήτοι:
 Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες σε αυτή.
 Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στα όρια αυτής.
 Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται σε αυτή.
2. Τις προβλεπόμενες από τις διατάξεις του άρθρου 207 παρ. 2 του Ν. 3852/2010, ήτοι:
 Τη χορήγηση των αδειών καταστημάτων και επιχειρήσεων.
 Την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών.
 Την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας.
3. Τις μεταβιβασθείσες με απόφαση Δημάρχου, ήτοι:
 Την τέλεση πολιτικών γάμων.
 Την έκδοση και υπογραφή βεβαίωσης πληθυσμού, σύμφωνα με την επίσημη απογραφή της Εθνικής
Στατιστικής Υπηρεσίας.
 Την έκδοση και υπογραφή βεβαίωσης αγροτικής περιουσίας και απασχόλησης.
9. Η κ. Συμιγδαλά Αικατερίνη, ορισθείσα Αντιδήμαρχος αρμόδια για τη Δημοτική Ενότητα
Κουφονησίων με θητεία από 16/6/2011 έως 16/6/2013, ασκεί κατά τόπον στα όρια της Δ.Κ.
Κουφονησίων, τις κάτωθι αρμοδιότητες:
1. Τις προβλεπόμενες από τις διατάξεις των άρθρων 59 παρ. 4 εδαφ. α., β. και γ. του Ν. 3852/2010,
ήτοι:
 Την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες σε αυτή.
 Την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και των εργασιών που εκτελούνται στα όρια αυτής.
 Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκεται σε αυτή.
2. Τις προβλεπόμενες από τις διατάξεις του άρθρου 207 παρ. 2 του Ν. 3852/2010, ήτοι:
 Τη χορήγηση των αδειών καταστημάτων και επιχειρήσεων.
 Την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών.
 Την έκδοση βεβαιώσεων μόνιμης κατοικίας.
3. Τις μεταβιβασθείσες με απόφαση Δημάρχου, ήτοι:
 Την τέλεση πολιτικών γάμων.
 Την έκδοση και υπογραφή βεβαίωσης πληθυσμού, σύμφωνα με την επίσημη απογραφή της Εθνικής
Στατιστικής Υπηρεσίας.
 Την έκδοση και υπογραφή βεβαίωσης αγροτικής περιουσίας και απασχόλησης.
10. Όλοι οι ως άνω ορισθέντες Αντιδήμαρχοι ασκούν το δικαίωμα:
 Υπογραφής εγγράφων των θεμάτων της αρμοδιότητάς τους.
 Θεώρησης του γνησίου της υπογραφής.
 Θεώρησης της ακρίβειας των φωτοαντιγράφων.
11. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος κάποιου εκ των ανωτέρω Αντιδημάρχων, τις
καθ’ ύλην αρμοδιότητες ασκεί ο ίδιος ο Δήμαρχος. Το Δήμαρχο, όταν απουσιάζει ή κωλύεται,
αναπληρώνει ο κ. Πρωτονοτάριος Τοτόμης.
12. Οι Αντιδήμαρχοι στις κατά τόπον αρμοδιότητές τους αντικαθίστανται ως εξής:
-Τον κ. Πρωτονοτάριο Τοτόμη αντικαθιστά ο κ. Λιανός Δημήτριος.
-Τον κ. Λιανό Δημήτριο αντικαθιστά ο κ. Μανιός Αντώνιος.
-Τον κ. Μανιό Αντώνιο αντικαθιστά ο κ. Ψαρράς Απόστολος.
-Τον κ. Ανεβλαβή Αργύριο αντικαθιστά ο κ. Πρωτονοτάριος Τοτόμης.
-Τον κ. Ψαρρά Απόστολο αντικαθιστά η κα Συμιγδαλά Αικατερίνη.
-Την κα Συμιγδαλά Αικατερίνη αντικαθιστά ο κ. Ζούλης Στυλιανός.
-Τον κ. Ζούλη Στυλιανό αντικαθιστά ο κ. Μάνης Ηλίας.
-Τον κ. Μάνη Ηλία αντικαθιστά η κα Συμιγδαλά Αικατερίνη.
13. Έγγραφα της αρμοδιότητας των Αντιδημάρχων που χαράσσουν πολιτική του Δήμου ή δεσμεύουν
οικονομικά το Δήμο προς οιονδήποτε, συντάσσονται σε σχέδιο από τους Αντιδημάρχους και φέρουν
την τελική υπογραφή του Δημάρχου.
ΑΔΑ: Β44ΗΩΚΗ-Θ66
-6-
14. Οι υπ’ αριθμό 1/2011 (ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ), 581/2011, 843/2011 και 160/2012 προηγούμενες
αποφάσεις μας καταργούνται.
15. Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία ημερήσια εφημερίδα και να αναρτηθεί στην
ιστοσελίδα του Δήμου.
Ο Δήμαρχος
Εμμανουήλ Νικ. Μαργαρίτης

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

,,,και δήμαρχος ανεφ χαρτοφυλακίου το Κατερινακι !
χιχιχι!
τους έχει πάρει χαμπάρι ο κόσμος και όπου και να τα πεις θα βρεις και κάποιον να συμπληρώσει κάτι.

Ανώνυμος είπε...

ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΚΡΑ , ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΡΑΣΗ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΛΥΠΤΡΕΣ ΤΟΥ ΓΙΑΚΟΥΜΗ

Ανώνυμος είπε...

to kalokairi erxetai kai eseis koimaste orthioi

Ανώνυμος είπε...

RE DE GAM..STE OLOI MAZI