slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Του Βουλευτή Κυκλάδων Παναγιώτη Ρήγα σχετικά με το θέμα του μειωμένου ΦΠΑ στα νησιά


Εγκαίρως και με κάθε ευκαιρία έχω εκφράσει την διαφωνία μου στην συντονισμένη προσπάθεια από την πλευρά των δανειστών, από κύκλους της ελληνικής γραφειοκρατίας αλλά και από συγκεκριμένα επιχειρηματικά συμφέροντα να καταργηθεί το καθεστώς του μειωμένου συντελεστή ΦΠΑ που ισχύει στα νησιά μας.
Οι λόγοι της διαφωνίας μου, που είναι διαφωνία όλων των θεσμικών εκπροσώπων του νησιωτικού χώρου, έχουν διατυπωθεί κατ΄ επανάληψη με...... αναλυτικό και εναργή τρόπο.

Επειδή είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι τα επιχειρήματα που προβάλουμε ως εκπρόσωποι των νησιών, είναι αναντίρρητα και στέρεα, δεν διαπραγματεύομαι και δεν υποχωρώ από τις θέσεις μου.

Ως εκ τούτου δηλώνω ευθύς εξαρχής ότι δεν πρόκειται να ψηφίσω διάταξη που θα επιβάλλει την κατάργηση του μειωμένου συντελεστή ΦΠΑ στα νησιά μας.


Παναγιώτης Ρήγας

Βουλευτής Κυκλάδων 

Δεν υπάρχουν σχόλια: