slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Δεν έχουμε …δυστυχώς λάβει καμία ανακοίνωση

"Η προεκλογική τακτική της ατεκμηρίωτης σκανδαλολογίας, τελείωσε"Κάποιοι ...φίλοι  μας κατηγορούν για λογοκρισία και για μεροληπτικές αναρτήσεις, διότι λεει, ενώ αναρτήσαμε στο blog μας  την ανακοίνωση που εξέδωσε ο Αντιδήμαρχος Αργύρης Ανευλαβής για το χρέος του Δήμου Νάξου στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων που μιλούσε για  κακοδιαχείριση  και αδιαφάνεια των δημοτικών μας πραγμάτων, αφήνοντας υπονοούμενα για τους ΤΕΩΣ Δημάρχους, δεν κάναμε το ίδιο και με την ανακοίνωση του τέως δήμαρχου Νικόλα Βασιλάκη είτε από εμπάθεια προς τον ίδιο είτε διότι δεν μας αρέσει η …δριμεία επίθεση που εξαπολύει στη Δημοτική αρχή της Νάξου με αφορμή την ανακοίνωση του Αντιδημάρχου Αργύρη Ανευλαβή. Για χάρη της  αλήθειας και μόνο  ενημερώνουμε τους καλούς μας φίλους ότι ΔΕΝ λάβαμε  καμία ανακοίνωση στο e-mail μας  από τον τέως Δήμαρχο συνεπώς είναι αδύνατο να αναρτήσουμε κάτι που δεν έχουμε λάβει. θέλουμε επίσης για άλλη μια φορά να ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ότι από  την πρώτη μέρα λειτουργίας αυτού του blog οποιαδήποτε  ανακοίνωση έρχεται στο e-mail μας  naxios.blogspot.com@gmail.com, από οποιονδήποτε και  ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΝ ΤΟΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ Η ΟΧΙ τη δημοσιεύουμε.          
                                                       Η διαχειριστική ομάδα του naxios.blogspot.com
Υ.Γ. Αν θέλει ο ίδιος η κάποιος φίλος  από  άλλο  blog που  έχει την ανακοίνωση  να  μας την στείλει εδω ειμαστε . 

1 σχόλιο:

Νικόλας Βασιλάκης είπε...

Ενημερώθηκα για την παραπάνω ανάρτηση και οφείλω να δώσω μια επώνυμη απάντηση.
Τα κείμενα μου αφορούν μόνο τοπικά αυτοδιοικητικά θέματα και τα στέλνω πάντα σε όλα τα τοπικά έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης. Δεν τα στέλνω μόνο στους Ναξιακούς Καιρούς από τότε που ο εκδότης τους έπαψε να δημοσιεύει ακόμη και ευχετήρια μου για τις εορτές ή ευχαριστήρια μου για την εκλογή του συνδυασμού μου. Αρχή μου είναι να μη τα στέλνω και στα διάφορα BLOGS, όχι γιατί υποτιμώ την αξία τους, αλλά επειδή τα σχόλια είναι ανώνυμα και δεν θέλω με κανένα τρόπο να απαντώ σε ανώνυμους ή να σχολιάζομε από ανώνυμους. Το έκανα μια φορά αλλά μόνο επώνυμα στο Α-ΝΑΧΙΟΣ, όταν το ζήτησε επώνυμα ο πρ. δήμαρχος Ι. Μπαρδάνης, στέλνοντας τις απαντήσεις μου με E-Mail. Δεν υπάρχει λοιπόν κανένας ιδιαίτερος λόγος να μη τα στέλνω και στο BLOG σας. Ο δημοκρατικός και ευπρεπής διάλογος δεν προάγεται με ανώνυμες αναρτήσεις και σχόλια και διαχειριστές που δεν γνωρίζω αλλά υποθέτω από πληροφορίες ποιοι μπορεί να είναι. Για το παρόν BLOG έχω ακούσει και υποθέτω μόνο ----------------------------------------------- που πέρα από ιδεολογικές διαφορές δεν έχω άλλες διαφορές μαζί του. Παρακολουθώ όλα τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης και ενημερώνουμε για τα τοπικά θέματα αλλά μου είναι αδύνατο να επικοινωνώ με ανώνυμους. Αν οι αναρτήσεις και τα σχόλια είναι επώνυμα τότε θα συμμετέχω στέλνοντας E-Mail για θέματα που με ενδιαφέρουν και έχω κάποια άποψη επ’ αυτών. Δεν έχω πρόβλημα αναδημοσίευσης των κειμένων μου, χωρίς βέβαια αλλοίωση του περιεχομένου των.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Νικόλας Γ. Βασιλάκης