slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Νέα κόντρα Βλαχογιάννη – Δραγάτη με φόντο τον Γ. Ραγκούση και το νέο αεροδρόμιο Πάρου

Δημοσίευμα της εφημερίδας «ΤΑ ΝΕΑ Πάρου - Αντιπάρου» με τίτλο: «ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Θα μας αποδοκιμάσουν και εμάς! Αν δεν κάνεις το αεροδρόμιο * Μείνε Αθήνα Γιάννη …και έτσι, ξεκίνησε μια απελπισμένη προσπάθεια για το αεροδρόμιο, και όπου βγει! * Προσπάθεια για κατασκευή του έργου με παραχώρηση εκμετάλλευσης σε ιδιώτη», έφερε την έγγραφη αντίδραση του Δημάρχου Πάρου Χρήστου Βλαχογιάννη.
Ακολουθεί το δελτίο τύπου του κ. Βλαχογιάννη, αλλά και το δημοσίευμα της εφημερίδας που υπογράφει ο εκδότης - διευθυντής της Κώστας Δραγάτης.



ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΠΑΡΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Πάρος, 2 Νοεμβρίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Στην Τοπική Εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ Πάρου – Αντιπάρου» της 22ας Οκτωβρίου του 2011 ο εκδότης – διευθυντής της κύριος Δραγάτης για μια ακόμη φορά υπερβαίνει τα όρια της δημοσιογραφικής δεοντολογίας.
Προσπαθεί με το γνωστό του ύφος και ήθος, στο πλαίσιο της στείρας και άνευ αρχών αντιπαράθεσης με το Δήμαρχο και τη σημερινή δημοτική πλειοψηφία, να συμπεριλάβει και τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κύριο Γιάννη Ραγκούση.
Με τρόπο αήθη και ποταπό κατασκεύασε ένα εντελώς ψεύτικο διάλογο μεταξύ εκπροσώπων του Δήμου και του Υπουργού, που ποτέ δεν έγινε και δεν θα μπορούσε να γίνει.
Η αποκάλυψη που ο ίδιος επικαλείται στο δημοσίευμα, προφανώς συντελέστηκε μόνο στη δική του αχαλιναγώγητη φαντασία και στη συνέχεια για λόγους σκοπιμότητας, μικροψυχίας και άλλων τινών, χωρίς καμία ντροπή, έγινε από τον ίδιο πρωτοσέλιδο.
Αυτή είναι η αποκορύφωση της παραπληροφόρησης των αναγνωστών της εφημερίδας για ένα πολύ σπουδαίο και αναπτυξιακό έργο όπως είναι το νέο αεροδρόμιο της Πάρου.
Αυτός ο διάλογος δεν μπορούσε ποτέ να γίνει στην πραγματικότητα, παρά μόνο στα σχέδια μια κακόβουλης προσπάθειας του κυρίου Δραγάτη που στόχο έχει να μηδενίσει τα πάντα.
Δεν θα μπορούσε να γίνει γιατί όλοι στο Δήμο και στην Πάρο γνωρίζουμε ότι από το 2003, επί Δημαρχίας Γιάννη Ραγκούση και μέχρι σήμερα, η κατασκευή του νέου αεροδρομίου αποτελούσε και αποτελεί ζήτημα πρώτης προτεραιότητας για το νησί μας.
Δεν θα μπορούσε να γίνει γιατί όλοι στο Δήμο γνωρίζουμε ότι εμπόδια τα οποία υπήρχαν στο δρόμο για την υλοποίηση του έργου του αεροδρομίου, όπως απαλλοτριώσεις κάποιων ιδιοκτησιών, ολοκλήρωση μελετών κ.λπ., ξεπεράστηκαν με πρωτοβουλίες του Γιάννη Ραγκούση και η υλοποίησή του έχει μπει στην τελική ευθεία.
Δεν θα μπορούσε να γίνει γιατί όλοι στο Δήμο και στην Πάρο γνωρίζουμε ότι ο Γιάννης ο Ραγκούσης ως Δήμαρχος, ως Υπουργός Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης, Αποκέντρωσης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και ως Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ενδιαφέρθηκε και ενδιαφέρεται, απασχολήθηκε και απασχολείται ακατάπαυστα με την επίλυση όλων των προβλημάτων του νησιού και την υλοποίηση όχι μόνο του νέου αεροδρομίου, αλλά όλων των αναπτυξιακών έργων της Πάρου.
Όλα τα παραπάνω τα γνωρίζουμε όλοι εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων.
Όλοι γνωρίζουμε ότι το σπίτι του Γιάννη Ραγκούση ήταν, είναι και θα είναι στην Πάρο.

Ο Δήμαρχος Πάρου
Χρήστος Βλαχογιάννης


Ακολουθεί το δημοσίευμα της εφημερίδας «ΤΑ ΝΕΑ Πάρου – Αντιπάρου» που προκάλεσε την έγγραφη απάντηση με δελτίο τύπου του Δημάρχου Πάρου Χρήστου Βλαχογιάννη.

Μετά την τραγική πτώση τζίρου στην Πάρο το καλοκαίρι που μας πέρασε και τα αφόρητα χαράτσια, πύκνωσε ακόμη περισσότερο η αγανάκτηση των Παριανών εναντίον της Κυβέρνησης σε βαθμό πλήρους αποδοκιμασίας.
Οι διάλογοι των τίτλων του σημερινού δημοσιεύματος είναι αυτοί που έγιναν μεταξύ εξεχόντων μελών της διοίκησης του δήμου Πάρου, με τον παριανό υπουργό Γ. Ραγκούση.
Δυστυχώς, όλα θα ήταν καλύτερα και για τους παραπάνω συνομιλητές και για την Πάρο, αν οι προσπάθειες για να προωθηθεί η κατασκευή του αεροδρομίου του νησιού είχαν ξεκινήσει από την αρχή της θητείας της κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ και όχι τώρα, που «πνέει τα λοίσθια».

Το κλίμα
Είναι γνωστό ότι ο Γιάννης Ραγκούσης για λόγους που δεν γνωρίζουμε μεσολάβησε με πράξεις και λόγια του για να προωθηθεί στην δημαρχεία του Δήμου Πάρου ο στενότερος φίλος του, Χρ. Βλαχογιάννης.
Στις τελευταίες δημοτικές εκλογές είναι γνωστό ότι από την θέση του υπουργού εσωτερικών επένδυσε όλες τις δυνάμεις και συμμαχίες του προκειμένου να εκλεγεί με ψήφους αυτή την φορά ο στενός φίλος Χρ. Βλαχογιάννης. Αυτό, παρά του ότι η συντριπτική πλειοψηφία του Παριανού λαού, όπως εκφράστηκε με την ψήφο του κατά την πρώτη Κυριακή των εκλογών, δεν ενέκρινε ως θετική την παρουσία Βλαχογιάννη στην διαχείριση των θεμάτων του Δήμου Πάρου τα τελευταία χρόνια.
Η τόσο έντονη προσπάθεια να εκλεγεί ο Χρ. Βλαχογιάννης μοιραία εξέθεσε πολιτικά τον Γ. Ραγκούση σε μεγάλες και αυτονόητες πολιτικές ευθύνες, όπως αυτές από την προφανή ανικανότητα του πρώτου να ανταποκριθεί – έστω και στο ελάχιστο - στις απαιτήσεις προόδου του Δήμου Πάρου σε μία περίοδο κρίσης. Και πως θα μπορούσε να ανταποκριθεί σε περίοδο κρίσης, αφού ήταν προφανής η αδυναμία του σε περίοδο πολιτικής ευκολίας; Θυμίζουμε ότι οι πάντες τον στήριξαν τόσο εντός, όσο και εκτός δημοτικού συμβουλίου τα πρώτα τρία χρόνια της θητείας του, ενώ είχε μαζί του τοπικούς βουλευτές και υπουργό και κυβέρνηση του κόμματος στο οποίο ανήκει.

Η ιστορία
Όλη αυτή η αγανάκτηση των πολιτών θα ήταν ηπιότερη, αν ο Γ. Ραγκούσης είχε μείνει αντιμέτωπος μόνο με την πικρία κάποιων Παριανών, επειδή ως ικανό δήμαρχο τον είχαν επανεκλέξει για να συνεχίσει να προοδεύει η Πάρος την δεύτερη τετραετία της θητείας του (2006), ενώ αυτός αποφάσισε το 2007 να συνεχίσει την σταδιοδρομία του στην κεντρική πολι- τική σκηνή.
Η επιλογή του:
α) να ταυτιστεί με την αποτυχημένη διοίκηση Χρ. Βλαχογιάννη όσο αφορά την Πάρο και μάλιστα με τόση επιμονή,
β) να ταυτιστεί απόλυτα με την επιλογή Γ. Παπανδρέου για σκληρή και άδικη – μνημονιακή - οικονομική και κοινωνική πολιτική, παρά τα αντίθετα που πρέσβευε ο νυν Πρωθυπουργός κατά τις εκλογές του 2009,
γ) να ταυτιστεί μόλις πριν λίγες ημέρες με τον υπουργό υγείας Α. Λοβέρδο και την υπουργό παιδείας Α. Διαμαντοπούλου, σε έναν διαγωνισμό πλειοδοσίας υπέρ των επιλογών της τρόικας του μνημονίου, σε μία «δελφινολογική» στρατηγική, την στιγμή που η χώρα καταρρέει...
...κατέταξαν τον Γ. Ραγκούση «χαμηλά» στην συνείδηση των πολιτών.
Να θυμίσουμε ότι οι δύο συγκεκριμένοι υπουργοί συνδέονται με πολύ αρνητικό τρόπο με την Πάρο, αφού ο μεν πρώτος έχει γράψει στα παλιά του τα παπούτσια τα προβλήματα του Κέντρου Υγείας (μας είπε και ψέματα ότι θα έρθει στην Πάρο για να τα λύσει), ενώ η δεύτερη, έχει στερήσει από την Πάρο επάρκεια δασκάλων και καθηγητών, βιβλίων και ευκαιριών, όπως οι ξένες γλώσσες.
Και να μην ξεχνάμε, ότι στην συνείδηση του Ελληνικού λαού οι δύο αυτοί πολιτικοί είναι ταυτισμένοι με το «σύστημα» το οποίο οδήγησε την χώρα στην σημερινή κρίση. Είναι και οι δύο αγαπημένα «πολιτικά παιδιά» των καναλιών και επιχειρηματιών συγκεκριμένου είδους οι οποίοι εμπλέκονται με το Κράτος και την πολιτική με συγκεκριμένο τρόπο. Αυτά βεβαίως, μέχρι πριν λίγο καιρό, δυστυχώς, αποτελούσαν «εισιτήριο» για μεγάλη πολιτική καριέρα και εξασφαλισμένη δημοτικότητα. Τώρα όμως, συμβαίνει το αντίθετο.
Όλα αυτά έχουν φέρει τον Γ. Ραγκούση στο κατώτατο επίπεδο της δημοτικότητας του στην Πάρο. Στο νησί που του έδωσε την απόλυτη ευκαιρία να αναδειχθεί πανελλαδικά. Στην Πάρο χάριν της οποίας - ακόμα και μέχρι σήμερα - διαθέτει στο βιογραφικό του ποσοστά λαϊκής υποστήριξης, αφού έκτοτε δεν έχει ψηφιστεί ποτέ.
Ο συνδυασμός όσων προαναφέρθηκαν, με το γεγονός ότι ο Γ. Ραγκούσης δεν έχει εξασφαλίσει τουλάχιστον το έργο του αεροδρομίου για την Πάρο, δημιουργούν συνθήκες καθολικής πολιτικής αποδοκιμασίας για τον Παριανό πολιτικό. Το έργο του αεροδρομίου θα μπορούσε να αποτελεί μία ικανοποιητική «αποζημίωση» για το γεγονός ότι η Πάρος έχει χάσει ήδη τέσσερα χρόνια προόδου με τον Χρ. Βλαχογιάννη.
Για το γεγονός ότι έχει πάει 30 χρόνια πίσω σε οικονομικούς δείκτες (τουρισμός, κατασκευές, έργα) και στην αποτελεσματικότητα της διοίκησης του δήμου Πάρου.

Το μοντέλο
Για τις σχέσεις του Γ. Ραγκούση με την Πάρο, λέγεται ότι ήχησε σαν κατάρα η ανακοίνωση ότι μετατίθεται στο υπουργείο υποδομών, κατά τον τελευταίο ανασχηματισμό. Και τούτο ισχύει με την έννοια ότι το υπουργείο υποδομών έχει την αρμοδιότητα για έργα όπως το πολυπόθητο αεροδρόμιο Πάρου.
Άρα, για κάθε Παριανή και κάθε Παριανό δεν θα υπάρχει κανένα επιχείρημα για να τους πείσει, ώστε να συγχωρήσουν (πολιτικά) τον Γ. Ραγκούση, αν δεν εξασφαλίσει απόλυτα στην θητεία του την κατασκευή του αεροδρομίου Πάρου. Ενός έργου, που με βάση τα λεγόμενα του ίδιου του υπουργού τα οποία είχε πει παλαιότερα ως δήμαρχος, «είχε κλειδώσει» με αποφάσεις, με αποζημιώσεις και λεφτά.
Άρα, σήμερα, ως αρμόδιος υπουργός υποδομών ο Γ. Ραγκούσης δεν έχει να φτιάξει ένα έργο από το μηδέν, αλλά έχει απλώς να βάλει την τελευταία πινελιά σε ένα σχέδιο που έχει εξασφαλιστεί.
Άλλωστε, πριν μόλις δύο χρόνια, ΕΝΩ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΧΑΜΕ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ για τα καλά, ο στενός φίλος του Γ. Ραγκούση, δήμαρχος Πάρου Χρ. Βλαχογιάννης, με αυτές τις εγγυήσεις είχε δημοσιοποιήσει δελτίο τύπου ότι το έργο ξεκινά μέσα στο 2011.
ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, στις 19 Οκτωβρίου από το υπουργείο υποδομών δόθηκε στην δημοσιότητα η ανακοίνωση που ακολουθεί:
«Ο διαγωνισμός που διεξήχθη την 18 – 10 - 2011 για την ανάθεση της σύμβασης παραχώρησης του Νέου Διεθνούς Αεροδρομίου Καστελλίου Κρήτης απέβη άγονος.
Εντός των επόμενων εβδομάδων θα προκηρυχθεί με ανοικτή διαδικασία νέος διαγωνισμός για την υλοποίηση του έργου, με κατάλληλο επαναπροσδιορισμό των τεχνικών χαρακτηριστικών του και κατασκευή κατά φάσεις, ώστε να βελτιωθεί η χρηματοοικονομική βιωσιμότητα του έργου στη σημερινή χρηματοπιστωτική συγκυρία.
Σημειώνεται ότι στο μεταξύ έχουν προκηρυχθεί οι κτηματολογικές μελέτες, ώστε οι απαλλοτριώσεις να προχωρήσουν με γρήγορους ρυθμούς.
H Κυβέρνηση παραμένει αταλάντευτα προσηλωμένη στην υλοποίηση ενός σύγχρονου αεροδρομίου στο Καστέλλι Ηρακλείου Κρήτης, το οποίο θα συμβάλλει τις επόμενες δεκαετίες στην οικονομική ανάπτυξη της Μεγαλονήσου».
Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτό είναι και το μοντέλο – λίγο έως πολύ – το οποίο θα ακολουθήσουν οι υπηρεσίες του υπουργείου και για το αεροδρόμιο της Πάρου, προκειμένου να δημοπρατηθεί άμεσα.
Όμως, υψηλά ιστάμενες υπηρεσιακές πηγές του υπουργείου υποδομών επισημαίνουν τον κίνδυνο να εμπεδωθεί στους πολίτες ότι η κυβέρνηση έκανε το καθήκον της, απλώς, με την προκήρυξη ενός διαγωνισμού. Υπενθυμίζουν ότι το έργο υπάρχει μόνον όταν
οι μπουλντόζες βάζουν μπροστά. Μιλούν για «κατασκευή» διαγωνισμών για λόγους εντυπώσεων, οι οποίοι δεν μετατρέπονται ποτέ σε έργο.
Ας ελπίσουμε ότι η Πάρος δεν θα έχει τέτοια τύχη.
Κ. Δραγάτης

Υ.Γ: Πάντως, η δική μας δέσμευση ως εφημερίδα ισχύει. Είτε ως ιδιωτικό, είτε ως δημόσιο έργο, θα στηρίξουμε την οποιαδήποτε ειλικρινή προσπάθεια, οποιουδήποτε, για να υλοποιηθεί το αεροδρόμιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: