slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Λάθος αντικειμενικές αναγράφονται στα τιμολόγια της ΔΕΗ στη Νάξο

Τεράστιες διαφορές μεταξύ των αντικειμενικών αξίων που αναγράφονται στα τιμολόγια της ΔΕΗ με αυτές που έχει προσδιορίσει η εφορία διαπιστώνουν οι πολίτες όταν ψάχνουν στους λογαριασμούς και τα συμβόλαια τους για να βρουν τετραγωνικά και τιμές, προκειμένου να γνωρίζουν τι θα πληρώσουν όταν έρθουν τα νέα χαράτσια

Για το συγκεκριμένο θέμα μίλησε σήμερα στην πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή της Πόπης Αλιμπέρτη ( Ραδιοφωνία Κυλάδων) ο πρόεδρος των ενοικιαζομένων δωματίων κ. Κάβουρας Γιώργος
Ο κ Κάβουρας επισήμανε ότι στα εκτός οικισμού κτήρια του Αγίου Προκοπίου η αντικειμενική αξία ανα τετραγωνικό είναι στα 530 ευρώ ενώ στα τιμολόγια της ΔΕΗ διπλασιάζεται και φτάνει τα 1050!!!!! Διευκρίνισε βέβαια ότι ο λάθος δεν είναι πρόσφατο αλλά έχει γίνει από προηγούμενη δημοτική αρχή και τώρα, λόγω των καταστάσεων, έγινε αντιληπτό
Αυτό σημαίνει ότι αυξάνεται και ο συντελεστής χρέωσης και αν το λάθος δεν διορθωθεί έγκαιρα τότε οι ιδιοκτήτες θα κληθούν να πληρώσουν τα διπλάσια ή ακόμη και τα τριπλάσια από αυτά που πραγματικά τους αναλογούν

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Είναι κάτοικος στην πόλη της Νάξου και πρόσφατα κι εγώ διαπίστωσα ότι ο κ. Κόκκοτας έιχε από το 2004 ΔΙΠΑΛΣΙΑΣΕΙ τα τετραγωνικά μέτρα του σπιτιού μου, χωρίς να με ενημερώσει, χωρίς να τα κάνει επαναμέτρηση, χωρίς να με καλέσει εγγράφως να "απολογηθώ". ΑΠοτέλεσμα από το 2004 μέχρι το 2010 μου πήρε ο δήμος ΠΑΡΑΝΟΜΑ και χωρίς να το γνωρίζω 2.500 ευρώ επί πλέον δημοτικά τέλη. Από τις αρές του 2011 που το ανακάλυψα ζητώ να μου δώσουν τον σχετικό φάκελλο και μου το ανρούνται. Το μόνο που έκαναν οι υπηρεσίες του δήμου ήταν να διορθώσουν τα τετραγωικά στο πραγματικό τους μέγφεθος που είναι ακριβώς τα μισά από αυτά που μυο είχαν χρεώσει. Τα λεφτά λένε δεν θα μου ταδώσουν όλα γιατί έχουν παραγραφεί και αυτά που δικαιούμαι να πάρω πίσω, άγνωστο πότε, είναι λιγότερ απ' τα μισά που μου κλέψανε. Ψάξτε όλοι τους λογαριασμούς σας γιατί τώρ αθα πληρώσετε και το χαράτσι της ιδιοκτησίας σας πολλαπλάσιο.
Εγώ θα στείλω την υπόθεση αυτή στον εισαγγελέα.