slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Μανωλάς: «Όπως ο θείος μου»

Στα χνάρια του θείου του θέλει να βαδίσει ο Κώστας Μανωλάς. Ο Έλληνας αμυντικός αναφέρθηκε στην ανανέωση της συνεργασίας του ενώ τόνισε ότι τώρα θέλει να γίνει αρχηγός της Ένωσης και να κατακτήσει τίτλους.

Αναλυτικά όσα δήλωσε στην Κιτρινόμαυρη Ώρα:

«Αποδέχτηκα τη χρηματική προσφορά της ΑΕΚ με κάποιες τροποποιήσεις στο συμβόλαιό μου, όχι βέβαια στο χρηματικό μέρος. Τις αποδέχτηκε ο κύριος Αδαμίδης και έτσι θέλαμε κι εγώ και η ΑΕΚ να συνεχίσουμε μαζί. Η συμφωνία έγινε σε χρόνο ρεκόρ», δήλωσε ο εικοσάχρονος αμυντικός και πρόσθεσε:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που συνεχίζω στην ομάδα της καρδιάς μου και αποτελεί τιμή για μένα που θα φορώ τη φανέλα της αγαπημένης μου ομάδας για τα επόμενα τρία χρόνια. Χάρηκα που ο πρόεδρος εκτίμησε την αγωνιστική μου αξία, την αξία που έχει το όνομά μου για την ΑΕΚ, αλλά και την προσωπικότητά μου. Στόχος μου τώρα είναι να γίνω αρχηγός της ομάδας και να πάρουμε το πρωτάθλημα, όπως έκανε και ο θείος μου όταν ήρθε στην ΑΕΚ».

Ο πατέρας του Μανωλά, Νικηφόρος, που συνόδευε τον γιο του στις τελικές επαφές, τόνισε με τη σειρά του: «Για ακόμη μια φορά διαψεύστηκαν οι κακοήθεις. Το ήθελαν και οι δύο πλευρές. Μας κατάλαβαν και τους καταλάβαμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: