slider

Naxios Το πρώτο blog των Κυκλάδων

Naxios

Λ. Κοντός: «Η απουσία μου έχει να κάνει με συγκεκριμένα άτομα και πρακτικές»

Η διαχειριστική ομάδα του blog naxios ζήτησε από τον πρώην πρόεδρο της Τοπικής Οργάνωσης Νέας Δημοκρατίας Πάρου – Αντιπάρου, μέλος της Νομαρχιακής και πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πάρου κ. Λουίζο - Παντελεήμων Κοντό να δώσει την δική του εξήγηση για την απουσία του από την εκδήλωση αν και είχε προσκληθεί. Ο κ. Κοντός σε γραπτή του δήλωση προς το blog μας σημειώνει τα εξής:

«Δεν πήγα στην κοπή πίτας της Τοπικής Οργάνωσης Ν.Δ. Πάρου - Αντιπάρου όπως δεν πήγαν και εκατοντάδες Νεοδημοκρατών Πάρου και Αντιπάρου.

Με την ευκαιρία, σε απάντηση των όσων γράφονται και λέγονται τους τελευταίους μήνες να θυμίσω ότι από ιδρύσεως της Ν.Δ. την υπηρετώ και παραμένω σ’ αυτήν.

Όπως έκανα πάντα έτσι και τώρα τις ενστάσεις μου τις έχω καταθέσει στα αρμόδια όργανα ώστε να γίνουν οι ανάλογες κινήσεις. Η απουσία μου λοιπόν σίγουρα έχει να κάνει με συγκεκριμένα άτομα και πρακτικές.

Ευτυχώς η μεγάλη πλειοψηφία Νεοδημοκρατών στηρίζει τις επιλογές μου και αυτό φάνηκε και στις δημοτικές εκλογές. Η καθημερινή επαφή με τους φίλους συμπατριώτες ενισχύει ακόμα περισσότερο τις απόψεις μου για την Τοπική Αυτοδιοίκηση και την υπηρεσία των κομμάτων σ’ αυτήν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: